Chlap povedal, že nefrézujú dierkované a drážkované. Vyzerajú takto: https://jedetoshop.cz/files/p_6934_main.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Házivost 0,6-0,7mm je na 99% špatnou montáží kotouče a nebo totálně zlikvidovanym ložiskem/nábojem kola....
Keby niekoho zaujímalo, tak zmeranie hádzavosti vyšlo na nejakých 1200 Kč s dph a odchýlka bola 0.6-0.7mm čo mi príde sakra dosť veľa.
...
Kurnik, tak to teoreticky vymenim kotuce a bude to naboj. Lebo uz vibrujem aj pocas jazdy, nie len pri brzdeni. Ale to som prisudzoval zle vyvazenym kolesam. Zas nejaky amater vyvazoval a prilepil tam pol kila zavazi, namiesto posunutia pneu na disku. Na jar kupujem druhe disky, toto nechcem zazivat pri kazdej vymene pneu.Házivost 0,6-0,7mm je na 99% špatnou montáží kotouče a nebo totálně zlikvidovanym ložiskem/nábojem kola.
Maximální tolerovaná házivost měřená cca 1cm od horního okraje kotouče je u některých starších aut cca 0,06-0,1mm. U Mazd od roku cca 2013 je to jen 0,03mm, potom už můžou být cítit jemný vibrace obzvláště na přední nápravě, který jdou do volantu.
Já si s kopáním předních kotoučů hodně a draze užil u FoMo MK4.Je pravda, že vibrace jsem řešil zatím jen u Mazdy. Jak při jízdě tak brzdění. Teď to mám celkem dobré a ani nevím vlastně čím to bylo. Musel jsem několikrát převažovat na hunteru za hrozný prachy. Ale těch úkonů byl nespočet včetně nákupu uchylkomeru. Dosedaci plochy taky ničím nepatlam.
Samsung S22 256GB Tapatalk
Nevím jak na M3, ale na M6 GH jsem neměnil origo do 115 tkm, pak mi ji zbořili, tak šla pryč. Takže nevím, kolik by ještě vydržely. A na nynější GL mám najeto 94 tkm a přední origo kotouče jsou v půlce životnosti! Ale musím říct, že posledních 20 tkm prakticky neubývají. Měnil jsem tehdy ojeté desky za keramické Boschky a ty jsou jak polštáře - vůbec nežerou kotouče . Musím víc brzdit, aby mi nerezly. A to jsem s nimi byl od té doby xkrát v Alpách.Ale najdou se jedinci, kterým slouží i do nájezdu 70t km.
Mne ty moje daji odhadem 80 tkm v pohode. Aktualne maji 65 tkm.No za mě ta nejhorší možnost. Jednak montují stejně TRW (pod záštitou Mazdy), takže zaplatíš trojnásobek ceny a ještě jsou z prvovýroby méně kvalitní než ty, co koupíš jako druhovýrobu. Většinu originálních brzd, co jsem na autě viděl s jakýmkoli nájezdem, tak byli orezlé až hanba včetně těch mých. Ale najdou se jedinci, kterým slouží i do nájezdu 70t km. Za mě bych volil ty ATE nebo s hlubší kapsou EBC. Ale jak píši, je to loterie, co se týče vibrací.