• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vibrace do volantu

Vždyť to je klasická diagnostika pneu vůči ráfku na Hunteru. To mě právě vyřešilo hlavní potíže s vibracemi.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jj. Musíš říct že nechceš jen vyvážení s pritlakem ale provést diagnostiku. Ten stroj hledá nejslabší část pneu vůči nejslabší části ráfku a posune jej k sobě. Od vibrací to dost často pomůže. Stojí to asi 400kc za každé kolo

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jako je. Nechají si to hoši řádně zaplatit ale mě to tehdy pomohlo.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mě začalo auto vibrovat měsíc po přehození na letní pneu (kola originál 17"). Zvláštní je, že když to při cca 120km/h začne kopat do volantu, tak jakmile břibrzdím, tak to háže ještě víc jakoby byly zvlněné kotouče, ale když brzdím ve chvíli kdy to nevibruje, tak žádné kopání do volantu ani pedálů nevzniká. Tak snad to bude jen upadlé závaží z kola. Zítra zajedu do místního pneuservisu na Huntera, tak budu doufat že se to vyřeší.
 
Spíš se ty vibrace přes brzdu začnou víc přenášet do zbytku auta a jsou v tu chvíli víc znát prostě...
 
Takže jsem byl v pneuservisu, kde mi převážili kola s tím, že kola i gumy jsou v pořádku. Vyčistili dosedací plošky a ať to jdu projet. Když to bude pořád kopat tak to dáme na Huntera. Jel jsem to projet (pořád kopalo) a po zastavení jsem si všiml smradu a kouře od brzdy. Přední pravý kotouč totálně rozpálený. Takže nová teorie je, že kolo stále trochu přibržďuje a po zahřátí začne kopat do volantu. Příští týden teda jdu na opravu brzdového třmenu a uvidím jestli je kotouč už tím teplem zkroucený. Pokud ano, tak udělám komplet přední brzdy a pak zase poreferuju.
 
Nechápu proč ti tedy rovnou neudělali diagnostiku na Hunteru a vyvážení s pritlakem. Nicméně z toho co píšeš bude určitě kotouč zvlněný a po odstranění problemu budeš muset kotouč koupit nový. Respektive obě strany raději... A uvidíš.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nechápu proč ti tedy rovnou neudělali diagnostiku na Hunteru a vyvážení s pritlakem. Nicméně z toho co píšeš bude určitě kotouč zvlněný a po odstranění problemu budeš muset kotouč koupit nový. Respektive obě strany raději... A uvidíš.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Hunter neudělali, protože ty gumy jsou max na poslední sezónu a říkali že to může vyjít i na 3 tisíce, což by se v takovém případě nevyplatilo a bylo by lepší koupit už pneu nové. Každopádně byly by to asi fakt vyhozené peníze když je evidentní problém v brzdě. Když mi ten kotouč háže až při vyšších rychlostech a ne při každém brzdění myslíš že může být zvlněný? Měl jsem teď náhradní auto kde jsou opravdu kotouče zvlněné akorát to majitel neřeší a tam to kopalo při každém brzdění v jakékoliv rychlosti - to ty moje brzdy nedělají.
 
Pokud máš ten kotouč horký a pribrzduje tak se mohl zkroutit pouhým projetím kaluže a tudíž prudkou změnou teploty. Zároveň destičky mohli vytlačit v kotouči plochu či způsobit zapeceni vytvrdle plochy. To všechno se pak může projevit vibrací. Za mě nové kotouče nejsou tak velká investice.. Ale nejprve repasovat ty třmeny.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top