Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Dobřee děkuji za odpověďMotory jsou na 95% stejné 170kw má o dva saci porty více 4port vs 6port takže 140 "dojde dříve dech" taky točí tuším jen do 7,5k.
Převodovku na normální ježdění má lepší 140 5kvalt vs. 6kvalt. Celkově v určitých okamžicich ma ta slabší lepší krouťák niž položeny a nepatrně větší.
Obě se dájí při určitých úpravách vyšroubovat nahoru. (cívky,sání,výfuk, někdo i "turbí", ale to už je jiná liga)
Jen takový "blbý" sportovní kat vs. O.E.M přidá klidně 10hp pak určitě záleží na stavu motoru a všeho.
Dobřee děkuji za odpověď
Takže jinak Teda v elektrice žádná změna neníMotory jsou na 95% stejné 170kw má o dva saci porty více 4port vs 6port takže 140 "dojde dříve dech" taky točí tuším jen do 7,5k.
Převodovku na normální ježdění má lepší 140 5kvalt vs. 6kvalt. Celkově v určitých okamžicich ma ta slabší lepší krouťák niž položeny a nepatrně větší.
Obě se dájí při určitých úpravách vyšroubovat nahoru. (cívky,sání,výfuk, někdo i "turbí", ale to už je jiná liga)
Jen takový "blbý" sportovní kat vs. O.E.M přidá klidně 10hp pak určitě záleží na stavu motoru a všeho.