• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Cizí značky aneb proč zůstat věrný japoncům.:)

Většinu času jezdní služebním autem, posledních 14 dní slyšel někde zezadu takové žbluňkání jako když se přelívá voda v Pet láhvi. Nějak jsem to neřešil ,
jelikož pořádek v autě není mou silnou stránkou a myslel jsem,že mám někde nějakou zatoulanou PETku. Při následném hrubším úklidu auta jsem nic nenašel, ale žbluňkalo to pořád. Pak mě napadlo jestli není nějak voda ve dveřích. No a byla . Ze zadních jsem vypustil přes cca 2 litry a protože to dělalo i dnes tak jsem zkusil ještě přední kde byl taky dobrej litřík.
Tak to dopadá, když kucí v fabrice vystříkaj poctivě voskem dutiny a ucpou to pak odtokový otvory na spodu dveří.
Po 2,5 letech provozu : 40tis. turbo , 60 tis. alternátor, 140tis zrezlý dveře zevnitř...;);)
 
Voda ve dveřích je specialita jedné obrovské automobilky a v ČR totálně protěžované. :D
 
Tak taky přispěji troškou do mlýna.
Služební Hyundai i30 rok 2009 1,4 benzin. Najeto 66 tis. Začal jít divně motor. Tak jsem to odvezl do dílny a co se nezjistilo. Přeskočené rozvody. Rozvodový řetěz o se vytáhl cca o 1 článek proti novému a napínák měkký, že šel stlačit palcem. :D
Kvalitka se pozná.
 
No, me potesil dneska muj japonec. Po dvou mesicich odpocinku skocil na drc. Kvalita se pozna :)
 
Cca 35000 EUR v Německu za 370k V6... A podvozek/motory ladil Albert Biermann z BMW M GmbH.
 
Poslední úprava:
Sakra, to je nějaké "levné" ne? Já čekal minimálně 1.5Mil (czk)
 
Sakra, to je nějaké "levné" ne? Já čekal minimálně 1.5Mil (czk)
To jsou odhadované ceny z německých časopisů, tak to beru s rezervou.
že by náhrada za GJ?
No mně by to tedy nevadilo. Samozřejmě pouze V6T, na korejský čtyřhrnek není nikdo zvědavý, kvituju s povděkem, že to vypadá lépe, než Optima GT a nečekal jsem, že to bude liftback, což je příjemné překvapení. Uvidíme, jaká bude cena.
 
A fakt je to těch 35k EUR s tím V6? Není to náhodou ten 4 válec co k tomu bude taky?

Edit: aha, ony to jsou odhady, tak to jo :). necháme se překvapit :D
 
Jako koncepčně ok, ale vzhledově, když se na to víc podívám, mi to připádá jak slepenina několika různejch aut různejch značek, co k sobě ne úplně pasujou.
 
slepenina několika různejch aut různejch značek

to by mi zas moc nevadilo.... nakonec všechen komerční design nejen dnešních aut je dost globální .... Hundaj tomu budiž důkazem, jak se dá okatě vykrádat design jiné automobilky. Jen mě děsí, že korejský a budou následovat i další, třeba indický automobilky najímají nejen evropský odborníky a začínají dělat líbivá auta. Ted ještě jak to bude s jízdními vlastnostmi a kvalitou provedení....
 
Back
Top