• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Blika kontrolka DPF

To se kvůli kontrolkám měnily všechny tyto komponenty? Jedná se o originální díly nebo druhovýrobu? Použité, repasované?
Co to je za servis mazdy? Je potřeba znát kódy chyb, jinak toho moc takto na dálku nevyřešíme..
Neznáme dvě chyby budou nejspíše poukazovat na špatné DPF, viz příspěvky výše. Buď je špatně DPF zapojeno nebo je vadné.
 
Co to je za servis mazdy? Je potřeba znát kódy chyb, jinak toho moc takto na dálku nevyřešíme..
Neznáme dvě chyby budou nejspíše poukazovat na špatné DPF, viz příspěvky výše. Buď je špatně DPF zapojeno nebo je vadné.

DPF bylo odebráno z vozu mazda které mělo nalítano 89tisíc km, i tak šel filtr na důkladné čištění ,,,ted vsak jak ctu nebylo u meho vozidla udelano cisteni EGR ale ze by EGR nahlasilo takove chyby a diky tomu svitila kontrolka i smyku ? zvlastni
 
Zacala mi blikat DPF kontrolka na CX-7 2,2, v servise povedali ze je treba spravit servis a prestane, no blikala dalej a teraz mi oznamili ze je volna retaz a treba menit rozvody. Este nemam ani 100 0000 km, zda sa mi to skoro, nemate s tym niekdo skusenost ? Dakujem
 
Pokud je DPF v dobrém stavu, reset servisního intervalu proveden, tak to opravdu vypadá na vytahaný řetěz. Běžný problém R2 motorů..
 
100 000 km je na ten řetízek od jízdního kola tak akorát. Někteří borci s cihlou na pedálu brzdy a plynu ho stačili vytáhnout i za 60.
 
100 000 km je na ten řetízek od jízdního kola tak akorát. Někteří borci s cihlou na pedálu brzdy a plynu ho stačili vytáhnout i za 60.
Ja som si chcel nechat retaz preventivne vymenit pri 76.000 km ..... bolo mi povedane v mazda servise, ze nie je treba.
Ci retaz skontrolovali aj fyzicky, alebo vychadzali iba z toho, ze mi neblika kontrolka neviem.
Predpokladam, ze vytahanu retaz bude predovsetkym počuť v motore, až potom začne blikat kontrolka DPF.
Kalkulacna cena dielov aj s pracou bola, ak sa dobre pamaetam, medzi 200-300 €.
 
Ne, to blikání se tam udělalo dodatečně a nastane dávno předtím, než je slyšet. Cca o 2 stupně vytažení. Musí to být ale správně zkalibrované.
 
No mne na to spravili kalkulacie od 700 do 1500 €. Je to treba menit hned ked zacne blikat ? Motor je uplne tichy, mam to na 10,8 a nad 10,44 to vraj treba menit. Dakujem
 
No mne na to spravili kalkulacie od 700 do 1500 €. Je to treba menit hned ked zacne blikat ? Motor je uplne tichy, mam to na 10,8 a nad 10,44 to vraj treba menit. Dakujem
Teda 700 ? alebo 1500 ? akoze od coho zavisi ich kalkulacna cena ?
Podla toho , ako sa rano vzbudia pred vymenou ? :rolleyes:

http://www.ebay.com.sg/itm/NEW-TIMI...7-3-R2-2-2-MZR-CD-DIESEL-R2AA-R2/181977359313
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20110724140058/html/id0110f2801000.html
 
Tak samozřejmě měnit, snad nemůžeš uvažovat nad tím, že s tím budeš jezdit až do doby, než to začne chrastit... :D
 
Tak samozřejmě měnit, snad nemůžeš uvažovat nad tím, že s tím budeš jezdit až do doby, než to začne chrastit... :D
Nemas info , či uhol posunu-vyťahania reťaze si môžem skontrolovať aj bez demontaze veka ventilov ? Napr. cez nalievaci otvor oleja, alebo cez software ?:rolleyes:
 
Přes SW ... už ale nevím z hlavy PID ... je v něm _DIFF_ , což je nějaký úhel, který je u nového auta asi 8,5. Ta blikající funkce se pak musela nějak složitě kalibrovat (a samozřejmě se nahrávala příslušná verze SW). Až se vrátím z dovolené, můžu to zjistit přesně.
 
Zdravím pánové :) Řeším teď obdobný problém na své 6 GG 2.0 105kW. Sem tam se mi rozbliká kontrolka DPF a auto se hodí do nouzáku. Dle obyčejné bluetooth diagnostiky ,,nízká účinnost filtru pevných částic" (číslo chyby teď z hlavy nevím). Stačí ovšem vypnout zapalování a znovu nastartovat a chyba je pryč. V servisu Mazda (Praha - Butovice) na diagnostice nic nenašli a strašně se divili, že to samo mizí a nezůstává to v paměti. Regenerace probíhají normálně (po 200-300km). Chyba čistě nahodilá - někdy po 1000km, někdy po 6000km. Olej leju Dexelii, nájezd auta 180k km, dle livedata vypadá, že všechna čidla ukazují poměrně reálné hodnoty (ForScan on Android + ELM327).
Má někdo nějaký nápad? Sjíždět z dálnice a znovu startovat na nájezdu není nic moc :D
 
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně senzoru rozdílového tlaku filtru pevných částic na RF7J, kdy mi svítí kontrolky motoru a ESP a bliká DPF. Olej vyměněn včetně resetu, nové DPF včetně teplotních čidel a lambda sondy, EGR + klapka vyčištěny. Po postupně takto vyřešených chybách a problémech mi pro změnu hlásí chyby P242F a P2458. Chtěl jsem se zeptat, zda jste se někdo setkal s tím, že by někomu odešel senzor rozdílového tlaku filtru DPF (viz obrázek)?. Děkuji za odpovědi :)
 

Přílohy

  • senzor.jpg
    senzor.jpg
    76,4 KB · Zobrazení: 57
  • senzor DPF.jpg
    senzor DPF.jpg
    5,5 KB · Zobrazení: 44
Prvně bych překontrolovat přívodní trubky k tomuto čidlu. Vyčištění EGR neznamená, že je funkční, proto svítí ESP a motor.
 
Prvně bych překontrolovat přívodní trubky k tomuto čidlu. Vyčištění EGR neznamená, že je funkční, proto svítí ESP a motor.
To jsem zapomněl napsat. Přívodní trubky jsou obě průchozí. Z předešlých komentářů a jiných témat chápu, že se může jednat o EGR, nicméně diagnostika píše "Příliš vysoký rozdílový tlak v částicovém filtru". Z toho bych tedy soudil, vzhledem k tomu, že výfukový systém je celý průchozí, že švindluje výše zmíněný senzor? Jinak vůz po výměně výše zmíněných komponentů najel cca 220km bez problémů (po dálnici Praha - Brno), předpokládám, že v tu dobu měla proběhnout regenerace, kdy ovšem vůz ztratil výkon a po chvíli se rozsvítili tyto tři kontrolky naráz.
 
No jak bych to řekl, všechno souvisí se vším. Při regeneraci je EGR odstaven, ale ty jej evidentně odstaven nemáš (proto se rozsvítí i kontrolky motoru a ESP - chyba EGR) a místo, aby probíhala řádně regenerace, tak ona proběhnout nemůže, protože EGR ti přepouští plyny zpět do sání (ikdyž nemá) a motor blbě pálí a regeneruje a tím ti vzniká - příliš vysoký rozdílový tlak v DPF. Ještě to může být špatný kat, který způsobí, že auto blbě regeneruje.
 
Back
Top