• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba Mazda6 GJ/GL - pochlubte se za kolik jezdíte

Krabat

rodinný člen KLANu
1 036
Ta spotreba je fajn, v podstate jazdis iba o cca pol litra viac ako ja s 2-litrom.

Ona ta šestka je celkem nízké auto, to taky dělá hodně. Ale přesto klobouk dolů před Japonci, jak úsporné umí benzínové motory. Jsem zvědav na novou generaci Skyactiv. Jestli jsou zvěsti pravdivé, tak evropské ani americké automobilky nebudou mít čím konkurovat. Jedině přejít rychle na elektromobily, protože v benzínech je Japonci úplně převálcují.
 
Ona ta šestka je celkem nízké auto, to taky dělá hodně. Ale přesto klobouk dolů před Japonci, jak úsporné umí benzínové motory. Jsem zvědav na novou generaci Skyactiv. Jestli jsou zvěsti pravdivé, tak evropské ani americké automobilky nebudou mít čím konkurovat. Jedině přejít rychle na elektromobily, protože v benzínech je Japonci úplně převálcují.
Já jezdím cca za 7.0l dlouhodobě s m3 g165, měl bys té tvojí mazdici občas pořádně protáhnout trubky :D. Já jezdím po dálnici cca za 6.7-7l při 130km/h a to mám lehčí auto... Takže tvoje dálniční spotřeba mi přijde velice zajímavá. Zkus si zkontrolovat reálnou spotřebu ;) :D, jestli ti neproměřuje počítač.
 
Já jezdím cca za 7.0l dlouhodobě s m3 g165, měl bys té tvojí mazdici občas pořádně protáhnout trubky :D. Já jezdím po dálnici cca za 6.7-7l při 130km/h a to mám lehčí auto... Takže tvoje dálniční spotřeba mi přijde velice zajímavá. Zkus si zkontrolovat reálnou spotřebu ;) :D, jestli ti neproměřuje počítač.

:D Myslím, že to sedí. Měl jsem podezření, že počítač trochu fantazíruje, ale na benzínce se tahle spotřeba potvrzuje. A taky, kdybych jel celou dálnici 140, až tak nízká spotřeba to nebude. Hodně spadne dolů na těch úsecích, kde se musí jet 80km/h. Při této rychlosti se okamžitá spotřeba pohybuje okolo 5-6/100 a ve výsledku vyjde výsledná spotřeba o dost nižší, než kdybych celou dobu letěl naplno.
 
Tyjo, pokles spotreby o 0.1? A neni to spise jinymi vlivy jako povetrnostni podminky, zimni/letni pneumatiky, zmena rocnich obdobi? Konec koncu je to spise zanedbatelny rozdil. Ale teda jezdit za 7 nebo "hluboce pod 7" ... jak se to dela? :D

Budu si muset do Spritmonitoru nahrat aktualnejsi data :rolleyes:.
 
Tyjo, pokles spotreby o 0.1? A neni to spise jinymi vlivy jako povetrnostni podminky, zimni/letni pneumatiky, zmena rocnich obdobi? Konec koncu je to spise zanedbatelny rozdil. Ale teda jezdit za 7 nebo "hluboce pod 7" ... jak se to dela? :D.

Já myslím, že je to fakt tím záběhem motoru. Když jedu stylem brzda-plyn, dostal jsem se dříve i na 9/100. Teď je to tak max. 8,4-8,6/100. A jeden úsek jezdím pravidelně skoro každý den, asi 80km trasa. Je to rovina, sem tam nějaký menší kopec, ale nedá se tam moc předjíždět. Takže jedu obvykle na tempomat těch 90km/h. Dříve počítač ukazoval spotřebu 6,8-6,9/100, dnes mi pravidelně ukazuje 6,4-6,5/100. Jednoznačně to šlo dolů. To je ta druhá fotka, co jsem přiložil. No a tím jsem odpověděl na Tvůj dotaz, jak můžeš jezdit hluboce pod 7/100. :)
 
Tak čerstvá zkušenost na trase Praha -Norimberk, tam česká dálnice 140, německá 140-160 za 7,1l na zpáteční cestě 8,0l německá 160-190, česká dálnice 140-160. Mazda 2.0., 121kw.
 
chlapi nechcete založit speciální topic o spotřebě, ať to tady @Krabat nesyflíme off topicem ?

přesunuju debatu z Krabatovy galerie
 
Poslední úprava:
Hehe, jsem se ted dival do toho sveho Spritmonitoru, ze ja tam nemam ani jedno jedine tankovani, kde by mi vysla nadrz na mensi prumer, nez 7. A sedmickou zacinaji presne dve ze 76 tankovani. Sice mi tam ctvrt roku chybi, ale pochybuju, ze by se to moc zmenilo. A to jsem ze zacatku jezdil relativne pomalu a pekne na adaptivni tempomat. No ... asi mam jiny motor :D.
 
Tak čerstvá zkušenost na trase Praha -Norimberk, tam česká dálnice 140, německá 140-160 za 7,1l na zpáteční cestě 8,0l německá 160-190, česká dálnice 140-160. Mazda 2.0., 121kw.
A manuál či automat?
 
Manuál. Ale např. Taková běžná trasa Pyšely Praha dálnice 6,0(jednou,před koncem matějské jsem v sobotu kolem 12,00 dojel do Holešovic na výstaviště za 4,6l:) , stará benešovská 5,3l. Naopak Praha je pro mazdu oříšek a vlastně celkově popojíždění.
 
I s manuálem je Norimberk-Praha průměrem 8 při té průměrné rychlosti (150 doma, 170 v D a to jsou přes Horní Falc slušné kopečky) velmi slušné, to skoro vypadá, jako kdybys to měl na sportovních pružinách. Já když se projedu takhle do Poole, UK, tak 8-9 normál viz můj Spritmonitor minulý rok v listopadu a v září.
 
Sportovni pruziny ovlivnuji spotrebu? Jestli to chapu spravne, tak snizuji? Jakto? Mensi odpor vzduchu, kdyz neni pod autem takova dira?
 
Ne
I s manuálem je Norimberk-Praha průměrem 8 při té průměrné rychlosti (150 doma, 170 v D a to jsou přes Horní Falc slušné kopečky) velmi slušné, to skoro vypadá, jako kdybys to měl na sportovních pružinách. Já když se projedu takhle do Poole, UK, tak 8-9 normál viz můj Spritmonitor minulý rok v listopadu a v září.
Ne je to normál série vůz. Ještě před vjezdem do Čech před Rozvadovem, jak je snížení rychlosti na 80, tak to ukazovalo 8,9l. Jinak jsem jel z Norimberku po půlnoci a i v tuto dobu neoznačená Audinka hlídkovala na každém omezení rychlosti. Odnes si to jeden Rumun a jeden Slovák. Na české straně zase policie jenom u dvou havárek - zvěř, no a hlavně každé údolíčko do Plzně, mlha.
Směrem do Norimberku, byla ještě před odbočkou na Norimberk 7,5, ale pak jsou dva omezení (práce na silnici) a to upravilo hodnotu na konečnou 7,1
 
Tak jsem si do Spritmonitoru doplnil chybejici 4 mesice a je tam kompletni spotreba za prvnich 50 tisic kilometru. No, ale moc to teda nekleslo :D.
 
Back
Top