• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

A je to tady. Převzato z japonec. eu ...Rez za zadním sklem sedanu. Rok 2015.
36129095904_cb70e4fda1_o.jpg
Na to je servisní informace, tenká vrstva barvy při lakování robotem. Šetřit se musí ať to stojí co to stojí.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Přes pojistku (cvaknutí) by se tankovat nemělo, měla by tam vždy zůstat ta rezerva vzduchu v hrdle nádrže. Už si nepamatuju důvod, ale jsem línej to teď googlit.
Podle googlu je to z důvodu rozpínání kapaliny. Když natankuješ plnou nádrž studeného paliva až po víčko, tak v případě zahřátí hrozí rozpínání a možné roztržní nádrže a následný požár. To je ale asi extrémní scénář :D

Zajímalo by mě tedy kolik litrů se natankuje až do prvního cvaknutí pistole.

Tak mam novy osobak, podarilo se mi dnes dotankovat 61.29 l
Bylo to na jedno cvaknutí pistole? :)
 
Jde mi hlavně o to, abych zjistil kolik je v nádrži litrů pro správný výpočet spritmonitor.
 
Proc pro Spritmonitor? Ja jej pouzivam take a nic takoveho tam nepotrebuju, pokud vim. Stejne ikdyz vyberes "plne" tankovani, tak tam musis vyplnit pocet natankovanych litru. A to, ze nevis uplne presne kolik bylo v nadrzi uplne poprve je v dlouhodobem pohledu uplne zanedbatelne. Nebo?

Jde mi hlavně o to, abych zjistil kolik je v nádrži litrů pro správný výpočet spritmonitor.
Ne, myslim, ze to nebylo.
 
Spis mi jde i ten maximální objem nádrže... jestli pokazdy natankuju jen do 60l a max ve spritmonitor mam nastavený na 62, tak se průměrná spotřeba bude mírně lišit
 
Stale to nechapu, prumerna spotreba se pocita podilem natankovanych litru a ujetych kilometru. Kapacita nadrze v tom nehraje zadnou roli. Nebo tam je na Spritmonitoru moznost proste zadavat "dotankovani do plne" a vubec nezadat pocet litru? Toho jsem si teda nevsiml.
 
Jasne, mas pravdu. Vždy zaskrtnu tankovani do plna, ale neuvědomil jsem si ze vlastně tam zadávám i počet litru z kterych se to pak pocita. Omlouvam se za hloupý dotaz :D
 
obávám se, že tou dobou budu na druhém konci planety, ale jestli ne, tak "challenge accepted" ;)
 
Ja jsem to nejak zazdil hned, jak @Vitus napsal, ze asi nebude. Nakonec jsem ted jeste tak na hranici nemoci, ze bych se nakonec nejspis stejne nezucastnil.
 
Nemá někdo info jak dopadla M6 v posledním testu na 100000km v autobildu? V pondělí vychází článek v autotipu a já to nevydrzim :D
 
Ale není zase tak hrozné, bohužel brzdy jsou slabé místo GJ. Ale spíš ta rýha na druhém válci je zvláštní.
 
Ale není zase tak hrozné, bohužel brzdy jsou slabé místo GJ. Ale spíš ta rýha na druhém válci je zvláštní.

Brzdy jsou problém i na GL !!! Mi začal v 5 tisících vibrovat volant když jsem lehce brzdil cca v 80 až 120 km/h ... při garančce že prý jsem někdy hodně zabrzdil a kotouče jsou modré .... ale já nezabrzdil nikdy nějak hodně a kdyby ano, tak přeci jedno zabrždění to musí vydržet.
 
Ako vidim, Mazda sa nepoucila a brzdove kotuce su stale rovnake...
Daj ich stocit, nic ine nepomoze. Aj ked, po tak malo km by ti ich mali vymenit v ramci zaruky.
 
Přesně tak, do 20000 km resp. první prohlídky se opotřebovatelné věci mění.
 
No já to právě nějak neřešil, protože řeším jiným problém se spojkou a měl jsme problém s otcem a tak jsem to nechal až na garančku a řekli mi že by MAZDA neuznala výměnu na záruku po 20 tisících .... ale něco udělali protože už to nedělá ... nějak jsem neměl náladu to řešit ... moc nebrzdím :) oni mi to kompenzují zase jinak a proto jsem to ani moc neřešil.
 
Back
Top