• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 GL - facelift 2018

shr3k

správce
Člen týmu
6 146
První auta u prodejců budou v červnu a změny jsou následující:
  • designové změny
  • nový motor D184 (již se vyrábí pro CX-8)
  • atraktivní limitovaná série TAKUMI
  • širší modelová řada – více verzí
  • posílení bezpečnostní výbavy – již od verze Challenge: adaptivní tempomat, SBS, HUD, navigace
  • ventilace sedadel
  • 360° kamera
  • 7" digitální barevný přístrojový štít na místě rychloměru
  • inteligentní tempomat
 
je nejaky rozdil mezi adaptivnim a inteligentnim tempomatem? pokud ano jaky? dik
 
Miesto 2.5 192k bude pravdepodobne 194k verzia s vypinanim dvoch valcov. Odhlucnenie by malo byt na urovni novej CX-5.
 
Fungl nový ceník, tištěný prý ještě není.. Jestli to tu už někde je, tak to, prosím, smázněte.:)
 

Přílohy

  • mazda6_cenik_2018 CZ.pdf
    1,4 MB · Zobrazení: 85
Pro zajímavost doplním některé změny po FL: nové liťáky, v interiéru Tacumi kůže Nappa, japonské dřevo a semiš. Na motorech konstrukční změny, vypínání válců u 2,5 litru již bylo zmíněno, nafťáky čeká nádrž na AdBlue, hrdlo bohužel pod podlahou. Dále změny na podvozku a řízení, u dieselu taky silnější brzdy. Přepracované sedačky, adaptivní LCD reflektory s diodami ve 20 skupinách. Více kamer, 360 st.monitor. Viz ceník.
Sice už berou objednávky, ale testovačky prý taky až v červnu...:cool:
 
Zaujaly me dve veci - bily interier se vlastne vylucuje s Takumi, lze pouze u Revolution TOP (ne, ze bych nutne koukal na Takumi, jen me to tak trklo). A pak, ze jsem tam vazne cekal automaticke otvirani patych dveri, kdyz uz to ma CX-5. @Lubos1 to i zminoval, ze by to tam melo byt, ale cenik o tom vubec nemluvi.

A potom ... odkud je informace, ze by diesel mel dostat vetsi brzdy? A proc jen diesel, kvuli sve vyssi hmotnosti oproti 2.5G? Takhle diesel si pripsal vic vykonu, jako turbomotor lze i trosku poladit/cipnout a navic dostane vetsi brzdy? Tak nakonec bude "sportovnejsi" variantou Mazdy 6 dieselova varianta? ;)
 
Cituji:..."Kromě vyšších hodnot výkonu a točivého momentu motoru SKYACTIV-D 2.2 mají dieselové verze modernizovaného modelu Mazda6 ve výbavě také přední brzdy s větším průměrem..."
 
@Ter Leeloo II - elektricke dvere pravdepodobne nebudu.Dealer mi pred casom tvrdil nieco ine...
Mne zaraza ina vec, minimalne na benzinovych verziach. Vsimli ste si na novom modeli horsie hodnoty zrychlenia aj spotreby? Spotreba moze byt sposobena novou metodikou merania, ale horsie zrychlenie je divne. Je vyssia hmotnost alebo zmenili prevodovku?
 
Mám dotaz, sice OT, ale jak se dá hledat v euroesi? Nějak jsem na to nepřišel :D Asi jsem už starý na to :D
 
Back
Top