• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

KE 87000 km vs. KF 684 km
Tak si pockej radove do aspon tech 15tkm..lepe 25tkm..a pak porovnavej..jinak to srovnani neni relevatni.

Kazdopadne jel jsem nedavno s novou syrovou 2,5i ATa prisla mi oproti nasi M3 88kw AT..zcela zdechla..proste motor se musi zajet.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ja si teda uprimne vubec nepamatuju, ze by muj motor mel ze zacatku jiny beh, nez dnes. Vubec si zadneho zajizdeni nejsem vedom. Ale zase na druhou stranu jsem take tenkrat jezdil jinak :D.
 
Tak si pockej radove do aspon tech 15tkm..lepe 25tkm..a pak porovnavej..jinak to srovnani neni relevatni.

Kazdopadne jel jsem nedavno s novou syrovou 2,5i ATa prisla mi oproti nasi M3 88kw AT..zcela zdechla..proste motor se musi zajet.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

První co jsem udělal po tisícovce kilometrů v ČR s KE bylo že jsem jel do zahraniční kde dostala poučení cca 2x 3 tisíce kilometrů
To samé se děje zrovna teď s KF ... jsem v zahraničí a už ladíme vztahy :D
 
Ja si teda uprimne vubec nepamatuju, ze by muj motor mel ze zacatku jiny beh, nez dnes. Vubec si zadneho zajizdeni nejsem vedom. Ale zase na druhou stranu jsem take tenkrat jezdil jinak :D.
Mám za sebou prvních 1300 km s novou M3 a ten motor se s každým kilometrem probírá k životu. Nejen co se týče výkonu, ale i jak jde do otáček ( ochotněji) a zvukově se krásně ladí do hluboka. A to jsem ho zatím netočil přes 4K otáček.
 
Tyjo, jak jezdis s atmosferou, kdyz netocis pres 4k otacek? :cool: Ne, kazdeho vec. Tohle je moje prvni nove auto. Ja jsem si precetl v manualu, jak jezdit prvnich 1000 km a pak uz jsem si vicemene jen hlidal, abych nechal auto ze zacatku zahrat a pak uz jen jel, jak bylo libo. Zadne ozkousene zpusoby zajezdu nemam (vyplyva z prvniho noveho vozu) a zaroven si prave nepamatuju, ze by nejaka takova faze byla, nevsiml jsem si. Asi proste nejsem dobry ridic.
 
Tyjo, jak jezdis s atmosferou, kdyz netocis pres 4k otacek? :cool: Ne, kazdeho vec. Tohle je moje prvni nove auto. Ja jsem si precetl v manualu, jak jezdit prvnich 1000 km a pak uz jsem si vicemene jen hlidal, abych nechal auto ze zacatku zahrat a pak uz jen jel, jak bylo libo. Zadne ozkousene zpusoby zajezdu nemam (vyplyva z prvniho noveho vozu) a zaroven si prave nepamatuju, ze by nejaka takova faze byla, nevsiml jsem si. Asi proste nejsem dobry ridic.
Dobře si zajel

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
 
Tyjo, jak jezdis s atmosferou, kdyz netocis pres 4k otacek? :cool: Ne, kazdeho vec. Tohle je moje prvni nove auto. Ja jsem si precetl v manualu, jak jezdit prvnich 1000 km a pak uz jsem si vicemene jen hlidal, abych nechal auto ze zacatku zahrat a pak uz jen jel, jak bylo libo. Zadne ozkousene zpusoby zajezdu nemam (vyplyva z prvniho noveho vozu) a zaroven si prave nepamatuju, ze by nejaka takova faze byla, nevsiml jsem si. Asi proste nejsem dobry ridic.
Tak trochu jsem to nechtěl úplně podělat hned na začátek. Zajel jsem motor přesně na 1000 km do 4K a teď mu postupně nandavám.
Nekupoval jsem si 165 koníků jen na parádu ;)
 
Mame za sebou více jak 2 tisice km
a spotřeba se ustálila na krásných 8.4
Musím říct že KF nemá šanci být v zatáčkách stejně rychlá jako KE, na to není třeba mít nájezd 10 tisíc km
 
Poslední úprava:
Pani, ale aj po zabehnuti motora zhasnutie modrej kontrolky neznamena, ze je zohriaty motor (olej) a ze mu mozete naplno nakladat. Modra kontrolka je ukazatel teploty chladiacej kvapaliny.
Takze aj po jej zhasnuti trochu pockat s vytacanim, kym sa zohreje motor viac.
Opravte ma ak sa mylim...
 
Pani, ale aj po zabehnuti motora zhasnutie modrej kontrolky neznamena, ze je zohriaty motor (olej) a ze mu mozete naplno nakladat. Modra kontrolka je ukazatel teploty chladiacej kvapaliny.
Takze aj po jej zhasnuti trochu pockat s vytacanim, kym sa zohreje motor viac.
Opravte ma ak sa mylim...
přesně tak
 
Back
Top