• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Ty plechotrony je ukrutnost sama, to nemuze nikdo myslet vazne....
Mazda to zrejme mysli vazne a aj preto ich ponuka na CX5. :-(
P.S.
V Australii kde CX5 je jedna z najpredavanejsich aut celkovo, plechace su fajn na nespevnene cesty v australskom bush...asi
 
Je to hnusný, ale dle mého názoru jsou plecháče na horší cesty s výmoly lepší. Jsou lehčí a nezatěžují tolik nápravy. Ale hnusný jsou.
 
Ti z Vás co už mají novou CX-5 doma, jaké rozměry kol/pneu máte v technickém průkazu? Abych se mohl porozhlédnout po vhodných kolech na zimu.
 
Ti z Vás co už mají novou CX-5 doma, jaké rozměry kol/pneu máte v technickém průkazu? Abych se mohl porozhlédnout po vhodných kolech na zimu.
Mám ji teprve týden, tak se spolu seznamujeme.
Mám 2.0 Benzin Revolution.
v kolonce nápravy je:
7J X 17 ET 50; 225/65 R17 102V na obou nápravách
Variabilní provedení vozidla:
7J X 17 ET 45; 225/65 R17 102V
7J X 19 ET 45; 225/55 R19 99V - ty jsou na té Revolution
 
tuším že u všech výbav je jen lepení, dojezdovka pro auta s BOSE by měla být cca 13500Kč (dle Autopalace Brno)
 
Mám ji teprve týden, tak se spolu seznamujeme.
Mám 2.0 Benzin Revolution.
v kolonce nápravy je:
7J X 17 ET 50; 225/65 R17 102V na obou nápravách
Variabilní provedení vozidla:
7J X 17 ET 45; 225/65 R17 102V
7J X 19 ET 45; 225/55 R19 99V - ty jsou na té Revolution

Super, takže uvedeny jsou oba rozměry co se prodávají v CZ - už jsem zažil že byl v TP jen rozměr na kterém to prodali (u VAG).
 
Rychlostní index V - 240km/h?

Tak tam u zimních vidím možnost volby mezi:
- Continental WinterContact TS 850P SUV | 225/65 R17 106 V | Zimní - od cca 4400Kč
- ATLAS POLARBEAR SUV 225/65 R17 106V - od cca 1900Kč

A nebo si někam do zorného pole/v palubním počítači dát informaci, že nesmím jet více než 180km/h a výběr se docela rozšíří...
 
porovnanie zrýchlenia 0-100 2,5 AWD:

2015 8,7 s
2017 9,3 s

:(, ani zvukový prejav motora nezlepšený
 
Pripada mi , akoby PR od Mazdy, žil mimo realny svet.
Vsak take vyhrievanie vodivymi vlaknami na spodnom okraji čelného skla,
som už videl na kdejakom aute niekolko rokov späť a nebolo to na urovni vybavy Revolution Top
ako to bude istotne predavat mazda. :(
......
Dalsia novinka CX5, skryte stierace za/pod zadnym okrajom prednej kapoty...
Taky napad uz mali v Renaulte na Fluence....
Vysledkom bolo, ze stierace sa dali vy/odklopit iba pri otvorenej kapote
Takze aerodynamicky ukryt stieracov v renaulte velmi rychlo zrusili.
Dufam ze mazda nespravila rovnaku chybu a taku banalitu vyriesila... alebo nie ?! o_O


Funguje to dobře třeba u deset let staré Caddy vw . Vypnutí motoru a hned klepnes na páku stěrače, ty vyjedou na horu
 
1. Nemas pravdu. Mam el. park. brzdu a Auto Hold nemam.
2. Rucna park. brzda mi nechyba v 6 a v CX-5 by mi tiez nechybala. Mozno v MX-5 este ma miesto, ale inde uz nie.

Buď nevíš co píšeš, nebo nemáš představu co je ta el. brzda za "sračku"
A to ti tu nebudu popisovat hory a sníh vs. ruční brzda :mad:
 
Ti z Vás co čekají na 2.5l - nemáte někdo náhodou nějaké nové informace o tom kdy bude? Mě dealer stále tvrdí konec září. Mě už nebaví jezdit s VAG HTP :D...
 
Back
Top