• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Volba převodovky u CX-3 - výhody, problémy, rady, zkušenosti

Preferuji převodovku

  • automatickou

    Hlasy: 13 46,4%
  • manuální

    Hlasy: 15 53,6%

  • Celkem voličů
    28
Nooo že 5 rýchlosť mi nezapada hladko musím ju trochu pritlačiť ...a to Radim z medziplynom
 
Nejsem odborník,ale v plně sinchronizované převodovce je meziplyn k čemu??Pokuď řadíš s meziplynem tak je problém s 6 na 5 ?
 
Poslední úprava:
Mna osobne prekvapila Mazda cx-3 ...je svižne ...čakal som niečo lenivé ..palec hore pre cx3
 
Nejsem odborník,ale v plně sinchronizované převodovce je meziplyn k čemu??Pokuď řadíš s meziplynem tak je problém s 6 na 5 ?

Při řazení dolů s meziplynem a nahoru s dvojím vyšlápnutím spojky ulehčuješ práci synchronům(synchronizačním kroužkům).
 
Při řazení dolů s meziplynem a nahoru s dvojím vyšlápnutím spojky ulehčuješ práci synchronům(synchronizačním kroužkům).
Proč bych to dělal,to jsem dělal když jsem přibližoval dříví z lesa.:)U osobáku nikdy.;)A zřejmě máme o meziplynu rozdílný názor.
 
co se týká meziplynu, tak souhlasím s tímto :

Meziplyn (řazení s meziplynem) je způsob vyrovnávání otáček převodovky a motoru při řazení rychlostních stupňů, zejména dolů (podřazení). Tento postup se používal v minulých letech v nákladních i částečně osobních automobilech. Dnes se používá mezi závodníky. V osobních i nákladních vozech byl nahrazen synchronizací.
 
co se týká meziplynu, tak souhlasím s tímto :

Meziplyn (řazení s meziplynem) je způsob vyrovnávání otáček převodovky a motoru při řazení rychlostních stupňů, zejména dolů (podřazení). Tento postup se používal v minulých letech v nákladních i částečně osobních automobilech. Dnes se používá mezi závodníky. V osobních i nákladních vozech byl nahrazen synchronizací.
Ano,ale to znamená sešlápnout spojku-vyřadit-pustit spojku-dorovnat otáčky motoru s převodovkou-sešlápnout spojku a zařadit.Jestli to dělají závodníci tak to nevim.
 
Medziplyn by mal prebiehať asi takto: je tam 4, stlačím spojku a vyradím 4, pustím spojku, dám medziplyn stlačením pedálu plynu, potom stlačím spojku a zaradím 3. Aspoň takto som sa to naučil na vojne a takto som to potom učil záklaďákov. Hlavne na PV3S, T-815, BVP-1, T-72. Ach, to boli časy!
 
Medziplyn by mal prebiehať asi takto: je tam 4, stlačím spojku a vyradím 4, pustím spojku, dám medziplyn stlačením pedálu plynu, potom stlačím spojku a zaradím 3. Aspoň takto som sa to naučil na vojne a takto som to potom učil záklaďákov. Hlavne na PV3S, T-815, BVP-1, T-72. Ach, to boli časy!
Konečně mě někdo podpořil:)Akorát na ty časi nerad vzpomínám;)
 
Back
Top