• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    62
Dnes jsem byl v tomto servisu už po druhé. Poprvé mi vyměnili letní kola (a uskladnili) za zimní. Tady jen malý detail, nevšimli si (a já je neupozornil), že mám na dvou kolech Nokiany WR A3 a na dvou WR A4 a měl jsem to cik/cak. Ale to je detail. Když už byli v tom, tak mi v rámci garančky vyměnili vzpěry pátých dveří. Dostal jsem nějakou tu slevu, kafíčko a tak. Za mě cajk.

Dnes jsem tam dojel na domluvenou instalaci výztuhy do sedačky řidiče. Je to taky v rámci garančky. Měl jsem totiž problém, že mi začla dost nepříjemně vrzat. Každopádně sedačka už ani nepípne, chování a přístup zaměstnanců opět super, takže za mě naprostá spokojenost, navíc dnes to bylo zadarmo.
 
No me jen tak zajimalo, co to vyjde primo u Car Star. U Auto Jeremiasova je to treba krasnych 900. Ja to ted mam u nas v Kralupech za 400.
 
Tak jsem na zdejší doporučení zkusil tento servis, řeším reklamaci sklápění zpětného zrcátka. Zkusil jsem konkurenci na Kladně, kterou mám podstatně blíž, ale jejich reakce, kdy se nezašly na zrcátko ani podívat a rovnou mi řekly přivezte auto v prosinci a počítejte, že tu bude min.dva dny mne dost zarazila. V Car Star mi vyšly naprosto vstříc, hned od začátku vstřícné a ochotné jednání, zrcátko si nafotily, a sepsaly zakázku ,samozřejmostí byla dobrá káva ;),voda s citronem - tu ocenila hlavně manželka:) a jako bonus jsme dostaly pozornost ve formě Mazda vody :) a VIP program na slevy:rolleyes: . Po dořešení administrativy a objednání dílu mne budou kontaktovat a zrcátko mi vymění na počkání. Za mne tedy opravdu profesionální přístup ;)
 

Přílohy

  • IMG_20171116_153855.jpg
    IMG_20171116_153855.jpg
    506 KB · Zobrazení: 75
  • IMG_20171116_153716_1.jpg
    IMG_20171116_153716_1.jpg
    932,9 KB · Zobrazení: 72
  • IMG_20171116_112221_1.jpg
    IMG_20171116_112221_1.jpg
    617,6 KB · Zobrazení: 68
Diky za recenzi...chystal jsem se taky vyzkouset Kladno...ale asi radsi zajedu do CarStar. A kdyz hned pri prvni navsteve dostanu VIP kartu...tak uz neni o cem diskutovat :DD

Ja opet zopoakuju, ze s AutoJeremiasova mam vyborne zkusenosti (hlavne s p.Gomezem), ale bohuzel ty ceny maji silene napalene.
 
Řekni u přijímacího technika Petra Rezlera, že jsi z MazdaKLANu, žes na ně dostal doporučení a očekávej ještě přívětivější odezvu ,-)

vše proběhlo přesně jak mi poradil @Vitus ;) na VIP programu jsou zajímavé slevičky ;) . Ale nemohu posoudit ceny, nic jsem tam neplatil
 
Asi sem zkusím zajet i na garančku po 20 tis, kde jsem jim rovnou řekl že olej a filtry si měním sám u zdejšího mechanika a s tím nemají problém.

Pokud opravdu nemají problém s tím, že olej a filtr je vyměněn jinde, je to i pro mne jasná volba na další garančku ;)
 
Písal som mail ohľadne garančky a aký majú postoj, ak si prinesiem vlastný olej a dostal som nasledujúcu odpoveď :

"Vlastní olej si přivézt můžete, ale bude Vám zpoplatněn manipulační poplatek 300,- Kč.
Navíc Vás musím upozornit, že do faktury bude zapsáno “zákazník dodal vlastní olej neznámého původu“ a v případě reklamace vozu spojené s motorem se na to bude přihlíže
t."

Nie je to síce úplne presná odpoveď pre @vladas75 , ale aspoň info pre tých, ktorý si chcú priniesť vlastný olej :)

Pripájam odkaz na ceny pri garančných prehliadkach:
servis.carstarpraha.cz
 
Jak vidím, co servis, to něco jiného. Někdo chce vydělat na každé (s prominutím) koko*ině a někde je to úplně OK.

Třeba já jezdím měnit olej do Auto Efekt Zlín a tam si od začátku vozím svůj olej a neměli s tím žádný problém. Jen úplně poprvé mě ujistil přijímací technik, aby olej měl správné specifikace (což samozřejmě měl) a od té doby (byl jsem tam už 4x) nikdy nebyl problém. A do servisky mě to zapíšou normálně bez nějakého dodatku o jiném oleji. A jediné za co platím je olej. filtr a práce.
 
Ono spíš ani nejde o to že to je jiný olej (neoriginální :D), ale o to že se tím ten servis kreje, proti tomu že v tý flašce od Mobilu,Castrolu,Motulu,atd... není nějakej "stočenej noname olej". Věřim,že pokud by ten servis ten "neoriginální" olej třeba od Schellu kupoval sám,tak s tím taky nebude dělat žádný obštrukce. Jen tam se potom může v klidu stát,že flaška za 299Kč/litr rázem stojí 699Kč/litr.
Ale kdo ví.... Třeba se jen nevyznají ve specifikacích a prostě jedou "podle tabulek".
 
Já spíš narážel na ten manipulák 300,- když si člověk doveze vlastní olej.
To že zapíšou poznámku o jiném oleji, tak to beru, proti tomu nic nemám, i když možná z toho textu před tím to tak mohlo vypadat.
 
S tím manipulákem to taky moc nechápu. Třeba je to braný doslovně a těch 300Kč je tam za to,že musí manipulovat s flaškou místo aby ho stočili rovnou ze sudu. :D
Nebo tím chtěj prostě jen odradit lidi.
 
manipulační poplatek rozuměj "aspoň slaboučká náhrada za marži, co jim utekla na oleji"
 
tak dnes vyměněno zpětné zrcátko u řidiče v rámci záruky, vše proběhlo bez problému a opravdu bleskurychle na počkání. Nechápu proč na to samé chtěly v Mazdě na Kladně abych jim tam nechal auto 2 dny:eek: !!!! Je to fakt o přístupu ;). Za mě tedy velká spokojenost :)
 
Back
Top