• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Autobazar AUTO-RE Bylany

Zkušenost s autobazarem Roman Eis - AUTO-RE Bylany mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    4

shr3k

správce
Člen týmu
6 193
https://www.auto-re.cz/
Roman Eis
Bylany 147
53801 Bylany
+420 608 438 788
info@auto-re.cz
Hodně lidí tu řeší auta z tohoto autobazaru, který často vozí či vykupuje mazdy a po patřičné očistné kúře je inzeruje, proto přidávám téma a anketu. Co mohu posoudit, tak se majitel občas nevyzná ve stupních výbav a inzeruje roztodivné specifikace, ale třeba to není občas na závadu. S ohledem na fakt, že Mazda vede elektronické servisní knížky, doporučuji kupovat jen ty kusy, které jsou patřičně servisované.
 
mno... co jsem si na internetu přečetl pár zkušeností kupujících s tímto bazarem, chuť si tam koupit Mazdu mě rychle přešla. Možná by ale stálo za to si tam přivézt auto vyčistit, protože se blýskají perfektně....
 
Dnes jsem v autobazaru Auto-re koupil Mazdu 6(gh) 2.5. Hned ze začátku mi pán zastupující tenhle bazar vyšel vstříc skrze dobu, ve kterou jsem se tam mohl vůbec podívat (cesta tam je pro mě otázka asi 3 hodin). Takže jsme se domluvili na neděli, kdy mají oficiálně zavřeno. Sice jsou to jejich peníze, ale i tak mi to prostě bodlo. Po příjezdu na místo šlo vidět, že se zde otáčí spíše dražší auta (200tis. +). Vozoví park tvořila spousta Mazd a fordů (asi tak 80% bazaru). Prostředí příjemné a všechno dost stylově zařízeno. Opravdu se mi tam líbilo. Nebylo to jak v některých bazarech, kde auto prodávají na starém parkovišti a papíry vyrizujete v plechové budce. :)
Zpět k autu. Hned po tom, co pán dorazil (asi 5 minut od mého zavolaní) mi auto nachystal a nechal mě a mého mechanika udělat prohlídku vozu. Vše co jsme potřebovali vědět zodpověděl. I když někdy bylo vidět, že Mazdy asi nemá moc v malíčku. Ale i tak dobrý. Neviděl jsem v tom problém. Poté následovala testovací jízda. Jak už tady někdo psal, tak nás pán vyvezl kousek od bazaru a tam nás nechal auto otestovat. Následovala pěkná silnice a následně jedna dost “užívaná” v horší kvalitě. Až na kvalitu pneumatik bylo vše dobrý. Takže po návratu jsme diskutovali co s pneu. Byla mi nabídnuta sada zimních disků zdarma k vozu. Mohl jsme si vybrat ze tří sad, které měli připravené. Pneumatiky mi jejich mechanik zrovna dal na auto a nebyl v tom žádný problém. Při jednání o ceně, jsme se dostali ještě o něco níž než za co bylo auto nabízeno. Myslím, že všichni byli spokojeni. Auto jsem bez problému dovezl domů a snad to tak bude i nadále (ťuk, ťuk) :).

Celkové jsme byl s autovazerem i přístupem ke mě jako zákazníkovi spokojen. Snad názor nebudu muset měnit a auto bude sloužit jak má. :)
 
Děkuju moc hoši. Jsem fakt nadšený. Krásné svezení s 2.5 a barva úžasná.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Děkuju moc hoši. Jsem fakt nadšený. Krásné svezení s 2.5 a barva úžasná.
Sent from my iPhone using Tapatalk

budeme se těšit na galerii té krásné GH a možnost sledovat její příběh :) Good luck !
 
V červenci 2019 jsem u nich kupoval CX-3, rok 2016. Jednání bylo v pohodě, přístup relativně solidní. Dávejte si pozor na servisní interval, protože inzerují, že auto je po servisu a výměně oleje atd. Auta vozí čerstvě po ukončení leasingu v Německu, ale ten poslední servis udělaný není. Hřeší na to, že je na štítku uveden interval 20 000km, ale už neřeší to, že je to rok od posledního servisu. Dost mi z počátku žrala olej, což bylo způsobeno hodně řídkým olejem, který tam lili v Německu. Díky tomu jsem se s nimi dostal do kontaktu znovu a snažil se problém řešit. Moc vstřícný přístup ale neměli, spíš se snažili vše zamluvit. Dostal jsem z nich ale informaci, že ten olej měněný nebyl, tak jsem se hned objednal do servisu, kde udělali výměnu a od té doby již olej nebere vůbec. Paradoxně kdyby ten servis dělali, můžou ta auta prodávat s prodlouženou zárukou, která zrovna k té mé byla zakoupena na dva roky nad rámec běžné záruky, ale přišel jsem o ní, protože auto nebylo po roce v servise.

Taky ve smlouvě je uvedeno, že vozidlo nemusí být servisované v autorizovaném servise, i když inzerují, že servis pouze Mazda. Může to ale být tím, že mají univerzální smlouvu a nikdo to zatím nerozporoval.

Abych jim ale nekřivdil, k dobru jim budiž to, že se mi sami ozvali pár měsíců po koupi, protože jsme se bavili o tom, že by se mi hodila druhá sada disků na zimu. Sehnali je a nabídli za solidní cenu i s pneu, i když nedošlo na žádnou oficiální objednávku.
 
Back
Top