• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Tři dny jsem pročítal všechny příspěvky a odpovědi na toto téma. Jsem zvědav jak ten soud dopadne. Mám stejný motor jako ten pán co byl nespokojen s ředěním oleje naftou a předčasnými drahými výměnami oleje, který opravdu nestojí 350 Kč. Docela mne překvapilo kolik názorů zde bylo proti němu. Zřejmě to byli ti, kteří o tomto motoru 2,2D četli někde v katalogu ale nikdy ho neměli doma v garáži.
Přidám svou čerstvou zkušenost, minulý týden po 3 letech a 3 měsících naprosto bezproblémového provozu a značkově servisovaných 77 000 km se moje auto M6 za 900 000 zastavilo. První diagnoza byla vačka a turba což je oprava za min 100 000 Kč. Po rozebrání se to naštěstí nepotvrdilo ale celý motor je zanesený sazemi a to rozhodně nejezdím jen krátké trasy. To ale nikdo nepozná dokud nerozebere motor a tak postupně dochází k destrukci tohoto motoru. Domnívám se, že příčinou je i to ředění oleje naftou a ten pán měl naprostou pravdu , když zde tvrdil, že je to konstrukční chyba motoru. Nedivím se, že chtěl vrátit takový výrobek ,protože já bych to udělal také ale dnes už je pozdě.
Nikdy není pozdě! Je tady ještě možnost trestního podání. Teď sledujte co budou ******** dělat aby tento příspěvek odsunuli co nejvíc do ztracena. Otázka je jestli to vůbec nezávislé forum mazdaklan.cz zveřejní?

Myslím, že jsi nepročítal příspěvky dost pozorně. Nikdo nezpochybňuje, že motor má problém a že ten pán nemá právo Mazdu žalovat. Ale zaráží mě, jestli sis nevšiml formy, jakou to činí. Byl skoro nadlidský úkol zjistit, o co mu vlastně jde. Neustále motal páté přes deváté, dokola opakoval stejné příspěvky, doslova spamoval tohle fórum. Nedokázal jasně sdělit, jaký má problém nebo jak jej chce řešit. A pokud někdo vyslovil názor, který se mu nelíbil, okamžitě jej osočil, že pracuje pro Mazdu apod.

Mně takové jednání nepřijde zcela normální. Parta lidí na tomhle webu si hodně pomáhá a kdyby se nechoval apriori jako mamlas, určitě by mu spousta lidí ráda pomohla nebo poradila. Na druhou stranu chápu, že člověka tohle hodně poznamená. Nejhorší emocí je bezmoc a tyhle problémy spolehlivě vyčerpají každého. Rozhodně mu nezávidím jeho situaci a jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
Pane Krabat, děláte si legraci včeně Vituse. I slepec vidí o co tady GO. Podivjte na příspěvky třeba lakilaki :) který dne kalí vodu na jinych fórech pod nickem MirecBA

Byl skoro nadlidský úkol zjistit, o co mu vlastně jde. Neustále motal páté přes deváté, dokola opakoval stejné příspěvky, doslova spamoval tohle fórum. Nedokázal jasně sdělit, jaký má problém nebo jak jej chce řešit. A pokud někdo vyslovil názor, který se mu nelíbil, okamžitě jej osočil, že pracuje pro Mazdu apod.


No vzhledem k tomu, že p. Shr3k (zakladatel tohoto fora) o tom problému piše na všech forech a diskizích již od roku 2012 tj od te doby co se tyto motory začali prodávat, tak je to moc divný, že by jste nevěděli o co GO?
 
Poslední úprava moderátorem:
Neustele se mi v TAPATALK zobrazuje, že se k tématu chtěl vyjádřit BývalýMazďák (minimálně 4x za posledních 14dní). Blbne apka nebo to fakt zkouší. Pokud druhé, nechcete ho admini nechat?

Třeba se k tomu nějak smysluplně vyjádří - konečně
 
Byvaly Mazdak alias okcak se nevyjádřil ani foru autorevue po soudním líčení, takže pochybuju, že by se chtěl vyjádřit zde.
 
tak já nevím, jestli sem chodí trollové pana Kamenického (Byvaly_Mazdak) nebo jenom chytráci, co si přečtou tři příspěvky a zaručeně vědí o co tady jde :) V tomto tematu bylo asi tak tisíckrát řečeno, že s panem Kamenickým souhlasíme, rozumíme jeho problému, litujeme ho, víme že se jedná o výrobní vadu motoru, přejeme mu mnoho štěstí při soudní při............

BAN dostal proto, že se chová jako blbec. Což předvádí i nadále a proto mu opravdu nebude dovoleno tady dál trollit, slintat vybájené hovadiny a urážet všechny kolem sebe ,-)

a speciálně pan Zofrej by si měl přečíst znovu Krabatův příspěvek, nejspíš mu tam uteklo slovíčko "mu" , čímž by se mu celkem snadno vysvětlilo " o co MU go " :)
 
Byvaly_Mazdak alias Zofrej :) ne nebojte, fakt na to nepřijdeme, že se hlásíte ze stejné IP adresy , notabene z emailové adresy s vasim jmenem :) Mariane, Mariane....
 
Dneska přišla zpráva, kde mi místopředsedkyně soudu píše, že jsem rychlejší než soudkyně, která na vypracování má 30 dní od vynesení. Tak požádám znovu v příslušné lhůtě.
Jinak pan zofrej se odebral do digitálního nebe a jeho příspěvky byly připojeny pod příspěvek @Byvaly Mazdak.
 
Poslední úprava:
čekám, kdy budeme od pana Kamenického spolu se @shr3k em obviněni i z dieselgate, jak vtipně poznamenal Jura v SZ :-/ Protože za tu výrobní vadu v motoru 2,2D už totiž jistojistě můžeme minimálně my dva :D
 
Kujva kujva, uz jsem se skoro vydesil, ze jak mi wankel papa trochu oleje, ze to je taky vyrobni vada a ze taky budu muset k soudu (a nedejboze k japonskemu, asi Hiroshima...) - ale ne, ona je to nastesti vlastnost:D:D:D Ten soudruh Felix W. z NSR to takto vymyslel:)
 
Tři dny jsem pročítal všechny příspěvky a odpovědi na toto téma. Jsem zvědav jak ten soud dopadne. Mám stejný motor jako ten pán co byl nespokojen s ředěním oleje naftou a předčasnými drahými výměnami oleje, který opravdu nestojí 350 Kč. Docela mne překvapilo kolik názorů zde bylo proti němu. Zřejmě to byli ti, kteří o tomto motoru 2,2D četli někde v katalogu ale nikdy ho neměli doma v garáži.
Přidám svou čerstvou zkušenost, minulý týden po 3 letech a 3 měsících naprosto bezproblémového provozu a značkově servisovaných 77 000 km se moje auto M6 za 900 000 zastavilo. První diagnoza byla vačka a turba což je oprava za min 100 000 Kč. Po rozebrání se to naštěstí nepotvrdilo ale celý motor je zanesený sazemi a to rozhodně nejezdím jen krátké trasy. To ale nikdo nepozná dokud nerozebere motor a tak postupně dochází k destrukci tohoto motoru. Domnívám se, že příčinou je i to ředění oleje naftou a ten pán měl naprostou pravdu , když zde tvrdil, že je to konstrukční chyba motoru. Nedivím se, že chtěl vrátit takový výrobek ,protože já bych to udělal také ale dnes už je pozdě.
Kujva, kujva, to mě čeká????
 
  1. Podle čl. 6.2. VSP byl kupující povinen skrytou vadu vozidla písemně oznámit žalované bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let ode dne převzetí vozidla

    ..co dodat. Snad jen to, že přesně to jste mu všichni říkali ....... Každopádně bych to nevzdal a odvolal bych se s odkazem na konstrukční vadu, na což by se při troše dobré vůle vztahovat doba záruky nemusela. Ale jestli se pan Kamenický k soudu chová jako tady a na jiných forech, tak neuspěje ani kdyby měl tisíckrát pravdu :-/
 
Každopádně bych to nevzdal a odvolal bych se s odkazem na konstrukční vadu, na což by se při troše dobré vůle vztahovat doba záruky nemusela.
Přesně, ale to by nesměl být škrt a musel by zaplatit za solidního soudního znalce. Divím se, že mu to advokát nedoporučil a že do toho šel tímto způsobem, když odpovědnost je tam daná jasně (N)OZ a třetí rok drží záruku jen Mazda podle sjednaných podmínek.
 
Tak jednak to řešil samosoud, což je takovej předskokan soudu. Navíc co jsem četl,tak samosoudkyně to celý opírá o záruční dobu a tutíž nepotřebovala vůbec nějakýho znalce a hlavně žalující strana ukazuje na "průsak nafty do motoru" (kdy jindy než při regeneraci a studenym motoru se tohle může dít u novýho auta - beru že dobře těsní vstřikovače) a jestli tohle nějakej soudní NEPODPLACENEJ znalec uzná že je NEnormální, tak už se nebudu divit ani lítajícím prasátkům. Jako přeju všem mír a klid na duši a jezdící auta, ale už z tohodle jsme se dozvěděli že se o žádný obroušený vačky nejedná a jedná se čistě jen o jev kterym trpěj třeba i benzíny. Mě stačilo jezdit v prosinci 2,5 týdne s Civicem 1.8Vtec 4km denně (2km tam, 8hodin pauza, 2km zpět) a měl jsem v oleji mimo benzínu i emulzi ze vzdušný vlhkosti.
Docela i doufám že se pán odvolá a bude tam přizvanej ten znalec, nebo aspoň dva znalci aby se pak musel udělat konečnej posudek třeba z ČVUT nebo z Brna.
 
Poslední úprava:
Back
Top