• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda 3 2.0 Skyactiv-G165: Kolik vlastně spořádá?

Nejmíň za těch 80000km jsem dokázal dlouhodobě (beru úsek cca 2-3 měsíců - tj. cca 5000-6000km) jezdit za cca 6,5. Tak průměrně tam mám 7,9-8,1 a aktuálně (posledních cca 500km od odpojení baterky/resetu) se mi zobrazuje číslo 10,2:)
Byť to nemám rád,tak jednou jedinkrát,když ještě auto mělo najeto okolo 5000km jsem zkusil ekoteroristickou jízdu z PB do Kolína. A za cestu tam a zátky jsem měl na palubáku 5,4 ale byl jsem velkou brzdou provozu - dosáhl jsem 90km/h bez problému,ale než jsem se na to rozjel..... Jet sám za sebou,tak už na sebe troubim,ukazuju prostředníček i na noze,házim rukama ze strany na stranu, pouštim dálkový atd... :hilarious:

Za mě naprostá spokojenost, jen bych do toho článku a asi i do většiny článků napsal,že auto bude jezdit za tolik jak s ním (a kde/kdy/v jakých podmínkách atd...) bude jezdit samotnej majitel.:)
 
Poslední úprava:
Já jsem jel včera po odbočení z D1 do Mladé Boleslavi přes Havl. Brod za 5.5l. Ale musím dodat, že celou cestu jsem jel za kamionama v tom šíleném provozu... ale jelo se plynule. Dlouhodobou spotřebu mám něco přes 7 a to jezdím většinou jenom okresky. Co bych ale M3 vytknul, tak to je šíleně velké kolečko na 6. stupni. Kdyby tam japonci dali o něco menší, aby to na dálnici při 130 km/h netočilo těch 3250 otáček, byl bych ještě spokojenější.
 
Já jsem jel včera po odbočení z D1 do Mladé Boleslavi přes Havl. Brod za 5.5l. Ale musím dodat, že celou cestu jsem jel za kamionama v tom šíleném provozu... ale jelo se plynule. Dlouhodobou spotřebu mám něco přes 7 a to jezdím většinou jenom okresky. Co bych ale M3 vytknul, tak to je šíleně velké kolečko na 6. stupni. Kdyby tam japonci dali o něco menší, aby to na dálnici při 130 km/h netočilo těch 3250 otáček, byl bych ještě spokojenější.
Bys musel mít G120, ta má ty převody (hlavně 6ka) na dálnici lepší
 
Bys musel mít G120, ta má ty převody (hlavně 6ka) na dálnici lepší
Mě se ty kratší převody do 5ky líbí. Ale ten šestý stupeň by mohl byt trošku delší... ne o moc. Např. M6 165k ji o cosi delší má, ale jinak má zpřevodování ostatních stupňů stejné jak M3 165k ne?
 
Poslední úprava:
Tak to má asi i CX3 "lepší" šestku. Já ve 130 točím na šestku +- 2800 otáček. 3000 otáček je ve 140km/h. Při tom bych řekl (i myslel), že G150 to bude mít stejné převody (1-6) jak G165. Nebo ne?
 
Taky jsem spíš pro EURO 3-4 převodovky, aby byla šestka posazená na otáčky max. výkonu při max. rychlosti...
 
Převážně město a 9,7l u nové M3 s G165. Já jim říkal ať mi tam nemontují tu cihlu, že už tak mám těžkou nohu a teď z PP na mne kouká tohle. Sice jsem u X5 zvyklý na 11-12l, ale jsem u tohodle drobka zvědav co s tím udělá plánovaná jízda po dálnici směr domovská Morava. Snad si to trošku (nebo hodně o ty 3 litry) sedne.
 
Dlouhodobá 6,3-6,4. Jezdím většinou mimo město a delší trasy. Městu se snažím vyhýbat. Rekord ČB - Plzeň 5,6 (to jsem se nijak extra nesnažil) a max. 12 (naháněčka s BMW 1 :D
 
Poprví v životě jsem se tuhle trasu snažil jet "normálně" a ušetřit nějaký ten peníz a samozřejmě zachárnit stomy, lesy, velryby a tuleně eko jízdou. Na konci ČR (jízda dle předpisů +/-) palubák ukazoval 6,7/100. Po přejetí německa (buď 120 nebo 160-220km/h) už palubák vyskákal na 7,8/100. Francie a Španělsko ( Francie tvdě podle předpisů a Španělsko dle českých předpisů) už šel palubák zase dolů a po 24 hodinách jízdy a 2000km se hodnota ustálila na 7,3/100. Když vezmu že nějaký roky předtím (i s jinýma autama) jsem míval na týhle trase spotřebu okolo 8.5-9.5/100 tak jsem spokojen, byť byla menší zábava.
https://www.google.cz/maps/dir/Příbram/Spálené+Poříčí/46.9125384,4.8195131/42.5256452,2.851604/42.5097082,3.0909907/42.454625,3.1583732/42.3927368,3.1521099/Valencie,+Španělsko/@45.6380238,3.1687628,5.67z/data=!4m25!4m24!1m5!1m1!1s0x470b0e072866a19b:0x400af0f6615b740!2m2!1d13.9989449!2d49.685432!1m5!1m1!1s0x470ae1907dd571ab:0x4f1c600320b40002!2m2!1d13.6055692!2d49.6137152!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m5!1m1!1s0xd604f4cf0efb06f:0xb4a351011f7f1d39!2m2!1d-0.3762881!2d39.4699075!3e0?hl=cs

Pro ty co si chcete trochu zajezdit a dostanete se do těhle končin doporučuji nepřejíždět z Francie do Španělska po dálnici ale sjet u Le Bolou a jet po pobřežní silnici až do Španělského města Figures (pro spolujezdce doporučuji blicí pytlíky)
https://www.google.cz/maps/dir/42.5...4370453,3.1011797,12z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=cs
 
Poslední úprava:
A já doporučím sjet v Perpignanu a udělat si výlet po Château de Puilaurens, Rennes-le-Château, Château de Peyrepertuse a Château de Quéribus. ;)
 
Když už jste se tak rozjeli..., může te mi prosím někdo říci, kde se nachází tady tento úsek?
Nevypadá to totiž tak úplně marně. (tedy za předpokladu, že nepotkáte kamion)
 
Když už jste se tak rozjeli..., může te mi prosím někdo říci, kde se nachází tady tento úsek?
Nevypadá to totiž tak úplně marně. (tedy za předpokladu, že nepotkáte kamion)
To je okreska B112 blízko Montserratu (u Barcelony)
https://www.google.cz/maps/@41.5755369,1.8345187,14.25z?hl=cs

Akorát týpek mohl jet víc ve svym pruhu = větší frajer. Takhle v proti to umí každej :D Hlavně kdyby narazil na autobus,který to zásadně berou taky v protisměru v těhle serpentýnkách, tak mohli bejt náhradní díly :D:D:D (aspoň ze zadní části auta)
 
Poslední úprava:
Jestli to je cesta ke klášteru Montserrat u Barcelony, tak tam nám kdysi došla nafta v autobuse, šofér asi měl v nádrži pár litrů a jak začalo pořádný stoupání byl na suchu. Počítám, že tak kilometr jsme došli po svejch.;)
 
Poprví v životě jsem se tuhle trasu snažil jet "normálně" a ušetřit nějaký ten peníz a samozřejmě zachárnit stomy, lesy, velryby a tuleně eko jízdou. Na konci ČR (jízda dle předpisů +/-) palubák ukazoval 6,7/100. Po přejetí německa (buď 120 nebo 160-220km/h) už palubák vyskákal na 7,8/100. Francie a Španělsko ( Francie tvdě podle předpisů a Španělsko dle českých předpisů) už šel palubák zase dolů a po 24 hodinách jízdy a 2000km se hodnota ustálila na 7,3/100. Když vezmu že nějaký roky předtím (i s jinýma autama) jsem míval na týhle trase spotřebu okolo 8.5-9.5/100 tak jsem spokojen, byť byla menší zábava.
https://www.google.cz/maps/dir/Příbram/Spálené+Poříčí/46.9125384,4.8195131/42.5256452,2.851604/42.5097082,3.0909907/42.454625,3.1583732/42.3927368,3.1521099/Valencie,+Španělsko/@45.6380238,3.1687628,5.67z/data=!4m25!4m24!1m5!1m1!1s0x470b0e072866a19b:0x400af0f6615b740!2m2!1d13.9989449!2d49.685432!1m5!1m1!1s0x470ae1907dd571ab:0x4f1c600320b40002!2m2!1d13.6055692!2d49.6137152!1m0!1m0!1m0!1m0!1m0!1m5!1m1!1s0xd604f4cf0efb06f:0xb4a351011f7f1d39!2m2!1d-0.3762881!2d39.4699075!3e0?hl=cs

Pro ty co si chcete trochu zajezdit a dostanete se do těhle končin doporučuji nepřejíždět z Francie do Španělska po dálnici ale sjet u Le Bolou a jet po pobřežní silnici až do Španělského města Figures (pro spolujezdce doporučuji blicí pytlíky)
https://www.google.cz/maps/dir/42.5...4370453,3.1011797,12z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=cs
Tys jel autem do Valencie?? Já byl nejdál v Sidgesu u Barcelony. Do Valencie jsme už letěli. Ale okresky podél pobžeží jsou tam nádherný.
 
Back
Top