• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autojournal - Test ojetiny Mazda 6 Kombi

V testu je spousta nepřesností a autor míchá provedení před a po FL. Tvrdé plasty na palubce? A kde? Např.model se nevyrábí tři, ale více jak pět let. Jednou z největších slabin pře FL je právě odhlučnění, které si v textu pochvaluje. Podvozek je spíše sportovně naladěný, např. proti Mondeu MkIII je výrazně méně komfortní. Ale "bezkonkurenční"??? Považuju M6 za velmi schopné auto, ale ten text pana Dani mi přijde spíš nadšenecký, než novinářsky objektivní...o_O
 
Já bych řekl, že je spíše test zaplacený Mazdou. Ten pán jel v jiném autě. Co poddimenzované, přehřívající se a kroutící se brzdy,které tak chváli a které jsou na všech světových forech tak kritizované? Všemožné problémy s elektronikou, propadající se sedáky řidičovy sedačky už od 30.000km (u Mazdy nejen u M6), opakující se závady na plastovém mechanismu sklápění zrcátek......... Nedostříkaný, slabý a nekvalitní lak. Robin by mohl vyprávět, co mu prochází pod rukama. Já bych z pána blil. Mám za 2 a 1/4 roku 95.000 km a už bych mohl napsat knihu " Jak jsem žil v servise".
 
Mal som model 2015 skoro 3 roky a okrem brzd som nemal vaznejsie problemy. Nic z toho, co si spominal. Asi som mal stastie :)
 
i moje GJ 2014 brzdí, nechrastí, elektronika fachčí a nemám problém. Až na idiotský "infotainment" a mizerné odhlučnění ve vyšších rychlostech tomu není moc co vytknout....
 
Já bych řekl, že je spíše test zaplacený Mazdou. Ten pán jel v jiném autě. Co poddimenzované, přehřívající se a kroutící se brzdy,které tak chváli a které jsou na všech světových forech tak kritizované? Všemožné problémy s elektronikou, propadající se sedáky řidičovy sedačky už od 30.000km (u Mazdy nejen u M6), opakující se závady na plastovém mechanismu sklápění zrcátek......... Nedostříkaný, slabý a nekvalitní lak. Robin by mohl vyprávět, co mu prochází pod rukama. Já bych z pána blil. Mám za 2 a 1/4 roku 95.000 km a už bych mohl napsat knihu " Jak jsem žil v servise".
Ten "test" je tak odfláknutej. že to nebude ani PR. Ale zase, v zájmu spravedlnosti: to, o čem píšeš, nemá šanci při krátkodobém novinářském zkoušení odhalit.
 
Jen pro pobavení, nebo spíš k pláči. Ve středu jsem pod sjezdovkou u Liberce potkal chlapíka, který měl Mazda 6 Wagon 2.2, 129 kW, GJ, Revolution TOP, A/T, r.v. 2014. Brečel stejně nad spotřebou jako já- kolem 8 l a ukazoval mi co mu auto dělá. Zamkl ho a po odemčení dveří začala sedačka sama odjíždět dozadu a sklápět se. Stáli jsme s manželkou u toho s otevřenou pusou. Kdybych tu měl napsat, co všechno mě potkalo, tak bych tu byl do rána. Nikdy neříkej nikdy, ale další Mazda už asi domů nepřijde. Máme doma necelý rok Citroen DS4 a jen jezdíme, tak jako tomu bylo u mého Peugeotu 508 mezi Mazdami. Na všech fórech mají všichni všechno dokonalé. Otázkou je kolik v tom autě strávíte času, kolik najezdíte atd. Ani jedinou věc jsem nezavinil já. Trvalo cca 60.000 km, než se auto odladilo. Už jsem to psal mnohokrát a vím, že nikdy nikomu Mazdu nedoporučím ani v benzínu. Když občas dostanu benzinovou silnější 2.0, tak bych v tom autě umřel!!! Já na rozdíl od některých pisálků mohu vše doložit. Bylo by moc zajímavé vše někde zveřejnit, jak by se k tomu Mazda postavila. Samozřejmě bych, tak jako tady slyšel, že to je vyjímečný kus :):):). Pravdou je, že je pohodlná, má excelentní podvozek a motor s automatem dobře fungují. O zbytku auta to říci bohužel k nelibosti většiny z Vás říci nemohu! Přejmenoval bych to na 1000MB (tisíc malých bolestí).
 
Ten pohyb sedacky moze byt sposobeny aj tym, ze bola ta poloha ulozena "do kluca". Je to v navode. Keby som nebol spokojny s predoslou Mazdou, tak nekupim novu. Podotykam, ze sukromne, nie sluzobne alebo firemne. Takze ziadny "pisalek". Tiez mam realne skusenosti.
Niekedy davno som mal Peugeot 307 (novy) a po skusenostiach s nim by som ziadne auto od PSA nechcel. Ak by som mal podobne skusenosti s Mazdou ako ty, urcite zmenim znacku.
A o tej silnejsej benzinovej 2.0 to bol nezmysel. To skor sucasne diesle od Mazdy nepatia k silnym a vobec nie uspornym. Mimochodom, s 2.5 jazdim za 7.5l.
 
Ten klíč by mě upřímně zajímal. Pokud by jsi to našel, napiš mi, kde to v návodu najdu. Pán měl sedadlo s ukládáním poloh, tak jako Ty, nebo já. Pokud by to šlo uložit do klíčku, bylo by to dobré např. pro případ, kdy mi servis nechtěně vymazal uložené polohy a já půl hodiny hledal svoji oblíbenou polohu sedadla. Co se týče Peugeotu 307, byl to opravdu velmi nepovedený a problémový vůz, který mě naštěstí minul. Vždy mám auta střední třídy a žena až do Citroenu DS 4 měla zase menší vozy. Nikdy jsme s vozy PSA neměli problémy. Troufnu si říci, že mám najeto hodně moc přes milion kilometrů, 10 let jsem v minulosti působil v koncernu v manažerské pozici, proto jsem možná moc kritický, ale abych zažíval to, co jsem zažíval prvních 60.000 km s touhle Mazdou, to bys asi nedal ani Ty. Někteří členové znají můj příběh. Bohužel v ČR pokud máš vůz koupený na právnickou osobu (mou firmu), není ani 4x opakovaná závada důvod pro odstoupení od smlouvy, pokud jí prodejce vždy vyřeší, nebo má snahu vyřešit! Věř mi, že jsem to řešil několikrát ze svou právničkou. Pokud bych měl vůz na fyzickou osobu, bylo by to 3x a dost.
Co se týče benzinového motoru 2.0, tak si neodpustím jeden zážitek: byl jsem zrovna na telefonu z "Naturalem"- Robinem, když mě v kopci na D1 předjela Škoda Rapid 1.2. Ani přes podřazení o 2 stupně jsem jej nedotáhl- to je hnus. Pokud by ten motor byl tak super, tak by jsi si ho sám koupil a neutrácel za nejprodávanější motor Mazdy 2.5 v M6 a CX5. Věřím, že pro někoho, kdo nemá peníze na 2.5, nebo naftu 129 kW, nebo není temperamentní jezdec, jezdí na pohodu a na spotřebu, tak pro něj to bude ideální volba. Pro mě určitě ne! Na závěr mohu jen opakovaně neskonale poděkovat chlapům z Mazdy v Kolíně, kteří s neskutečnou trpělivostí (včetně mé) to auto dali do pořádku. Teď už slouží dobře a nebál bych se jej prodat i do rodiny, ale ta pachuť už zůstane... Jen pár věcí: opakující se problémy s kamerami pod sklem- už mám třetí (před přechodem na Tvůj model jich bylo 5 "upgraded" verzí, tak byly dobré a nakonec je úpně změnili), na 30.000 km propadlý sedák řidiče (v autě jezdím jen já a to na dálky a výjimečně manželka), tenhle problém teď mají i nové CX5, nekvalitní a místy nedostříkaný lak (špatně, místy vůbec nenalakované mezidveří, pod 5 dveřmi, u víčka nádrže, pod předním blatníkem u předních dveří pouze plnič, tenká vrstva laku na povrchu a ještě špatně vytvrzená při procesu v lakovně). Robin by Ti mohl o mém autě vyprávět, když ho leští. Neexistuje vjet s tímto autem do myčky! Na roce a půl koroze na všech pantech- výměna, rok a 11 měsíců problémy s rádiem- výměna snad všeho co šlo, problémy s automatickým zamykáním vozu- opět výměna řídící jednotky, 2 vadná parkovací čidla, od novoty občas vyskakuje chyba antikolizního systému při jízdě vzad "Smart City Brake Support Reverse Diasabled"- nikdo neví proč, diagnostika nic nezaznamenala, opakovaně měněný plastový mechanismus sklápění zrcátek, výměna plynových vzpěr 5 dveří na svolávačku, ucpaná škrtící klapka i přesto, že jezdím na naftu bez biosložek a poctivě dávám aditiva VIF, oleje měním max. do 10.000km, škubání automatu už v 80.000 km (po výměně "doživotní" náplně na můj popud a za mé peníze problém vyřešen), pravidelně se přehřívající poddimenzované přední brzdové kotouče (malý rozměr, špatný přívod vzduchu)- nahradil jsem originály vrtanýma a mám klid, závada na zadních brzdičích- nešly vyjet ven při výměně destiček, o kvalitě navigačního modulu, špatnému odhlučnění vozu, malé nádržce na kapalinu ostřikovačů (měnil jsem jí za předfaceliftovou 5l), neustále se zamlžující kamery a senzory pod předním sklem při větší vzdušně vlhkosti (někdy mám zapnutý ofuk předního skla i 20 min, než začnou opět fungovat) a dalších věcech už ani psát nebudu. Je toho málo? U auta s cenou těsně pod milion Kč bych očekával jinou kvalitu! Je zvláštní, že tyto, ale i jiné problémy běžně nacházím na zahraničních forech, takže nic z toho, co potkalo mě není ojedinělý jev. Bohužel v ČR a SR je Mazd velmi málo. Proč?
 
Předpokládám,že se to neukládá do klíče,ale daný klíč se potvrdí k dané poloze.
Když používají auto dva lidé,používá každý svůj klíč.
Po odemknutí daným klíčem,se každému nastaví konkrétní poloha. Ale to po odemknutí.
Ne že se poloha změní při zamknutí vozidla.
 
No já vždy kupuji MAZDU až po FL, protože vím, že každý má problém a FL hodně věcí vyřeší. No ale u poslední generace M6 to nezvládli. Mám GL a měl jsem problém s předními kotouči už při 8 tisíc a to vlastně jezdím naprosto v klidu, dále se mi projevil problém se sklápěním zrcátka (budou mi ho měnit po 33 tisíc) a sem tam mám to hlášení že je kamera mimo mísu (ale stačí max. 5 minut foukat na sklo). No a pak takové ty menší problémy s INFOsystémem (ztratilo se párování s mobilem, nenaběhla aplikace NAVI, sem tam se nezapla couvací kamera obraz), jakoby to bylo na Androidu a ne na Linuxu :)
 
Prestoze jsem manual vicemene cetl/prohlizel, moznosti nastaveni sedadla na klic jsem teda nezaregistroval. To asi vyzkousim.
 
@Sikyl :S tym klucom ma uz niekto predbehol vyssie.
K tomu 2.0 motoru: Mal som ho skoro 3 roky v Mazde 6 GJ (2015). Boli problemy s brzdami (2 x stocene predne kotuce) a este bola vola v operadle vodica. Inak nic.
Ak ta predbehol Rapid 1.2, tak potom bude problem v tebe a nie v motore. Rozdiel v dynamike Mazdy 6 s motorom 2.0 manual a 2.5 automat sice je, ale nie priepastny (2.0 automat som neskusal).
Tych problemov si mal viac ako dost. Na tvojom mieste by som menil znacku. Ja som mal problemy s prvou GJ 2.2 diesel. Klasika - vackovy hriadel, buchanie od motora pri starte, rozne detske chyby noveho modelu atd. Po dvoch rokoch isla prec a povedal som si, ze uz ziadny diesel. Dal som Mazde este sancu a isiel som do benzinu 2.0. Bolo to ok a preto som u Mazde ostal. Vzdy ide o osobnu skusenost. Manzelku som nahovoril na CX3 je spokojna, aj ked sa tam uz nieco vyskytlo - vrzgaju tlmice alebo nieco z podvozku pri prejazde nerovnosti.
 
Jen pro pobavení, nebo spíš k pláči. Ve středu jsem pod sjezdovkou u Liberce potkal chlapíka, který měl Mazda 6 Wagon 2.2, 129 kW, GJ, Revolution TOP, A/T, r.v. 2014. Brečel stejně nad spotřebou jako já- kolem 8 l a ukazoval mi co mu auto dělá. Zamkl ho a po odemčení dveří začala sedačka sama odjíždět dozadu a sklápět se. Stáli jsme s manželkou u toho s otevřenou pusou...
Na tomhle příkladu je dobře vidět, že stará poučka: "Když všechno selže, přečti si návod" stále platí. Když si koupíš auto, našlapané elektronikou, tak je taky dobré naučit se mu rozumět. Míchat dohromady klady a zápory, souhlasím, je to spíš k pláči...:rolleyes: Doporučuju nenechat se rozhodit, když Tě na dálnici někdo předjede. Prostě to neřeším.
 
Díky za ten návod s klíčkem. Mám telefon na toho kluka, co mi to ukazoval, jak mu při otevření jezdí sedačka a myslím, že mu tím udělám určitě radost. Zajímalo by mě, co jsem psal výše, zda zůstane uložené nastavení alespoň v klíčku, když to servis z nějakého důvodu vymaže. Předpokládám, že asi ne. To nastavení bude v nějaké ŘJ paměti sedadla.
 
No, kdyby to bylo v klicku, tak by asi nedavalo zas tolik smysl to popsane omezeni v manualu, ze lze namapovat pouze jeden klic.
 
Co se týče benzinového motoru 2.0, tak si neodpustím jeden zážitek: byl jsem zrovna na telefonu z "Naturalem"- Robinem, když mě v kopci na D1 předjela Škoda Rapid 1.2. Ani přes podřazení o 2 stupně jsem jej nedotáhl- to je hnus
tak nevím, ale pak je asi problém někde na tom místě kde by měl sedět řidič :eek:. Rapid 1.2 je samozřejmě živější, táhne jak s praku, ale na takovém stoupání na D1 55km mu ke konci dojde dech. Na začátku ti určite odejde, ale v půlce jej máš a na vrcholu je hluboko za tebou. Když si představím tu situaci a čtu, že někdo s někým telefonuje, tak vidím podvědomě sebe a to určitě nešlapu na pedál jak blázen a snažím se někoho doběhnout, ale práve opačně trochu na tempu polevím a to tě pak může předběhnout i Trabant. Beru to tak, že si se věnoval něčemu jinému a "rapiďák" si užíval ježdění;)
Máme Monte Carlo v práci a jezdí se s ním skutečně velice dobře, ale můj Snížek na něj od 100km/h a výše jednoznačně má a o 2 stupně nemusím podřadit, stačí krátce o jeden - vyzkoušeno tento týden na D1, jak s Rapidem, tak mazdou.
Brzdy - Rapid lepšío_O Sedadlo - Mazda vítěz:)
 
Back
Top