• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Oficiální premiéra CX-4 v Pekingu

No dufam, ze ta CX-4 bude aj v Europe, lebo sa zatial hovori iba o Cine... Je to kandidat na vymenu za moju sucasnu 6 o par rokov.
Cenovo bude pravdepodobne na urovni M6 (vidim tu paralelu medzi 3 a CX-3). Co ma ale zaraza je absencia automatickeho ovladania okien okrem vodicovho :)
 
Poslední úprava:
Také doufám, že se dostane do Evropy. Nějak mi vyhovuje liftback a toto by to spláchlo. U těch oken to vidím tak, že to vychází z M3, jelikož i budíky jsou M3. Tak je to takové zajímavě poskládané. Osobně bych volil 2,2SkyD a stačí jenom FWD a manuál, ideálně výbava Revolution.
 
Ja po skusenostiach so Sky-D uz diesel od Mazdy nechcem. Tiez mi bude stacit FWD a manual, aj ked mozno 2,5 s automatom by nebol na zahodenie :)
Idealne 2,5 manual, ale v Europe tato kombinacia asi nebude.
Otazka je, ci budu do CX-4 montovat tie iste motory alebo uz zmenene. Sky 2 asi este nie, ale nejake zmeny by a uz patrili.
 
No dufam, ze ta CX-4 bude aj v Europe, lebo sa zatial hovori iba o Cine... Je to kandidat na vymenu za moju sucasnu 6 o par rokov.
Cenovo bude pravdepodobne na urovni M6 (vidim tu paralelu medzi 3 a CX-3). Co ma ale zaraza je absencia automatickeho ovladania okien okrem vodicovho :)
No konstrukčně je to platforma CX-5 se sníženou střechou a o něco delším zadním převisem. Prima motorizace by pro mě byla 2.5T, ale jako druhé auto pro manželku to bude fajn i s 2.5. Já zůstanu u kombíků.
 
Kurnik, já mám rád hatch či liftback a M6 je jenom sedan a toto by bylo super, ikdyž palubka z M3, ale to by vůbec nevadilo. Tak co bude v Evropě či nikoli?
 
ahoj, trochu to tady oživím. nevíte někdo oficiální termíny, kdy bych si u nás mohl objednat CX-4 případně zda vůbec ?
 
Vzhledem k tomu, že se bouchá jen v Číně, můžou být jen tři možnosti:
a) kvalita výroby není nic pro Evropana nebo pro zbytek světa
b) cena by byla po započtení nákladů na import příliš vysoká (i třeba na kvalitu)
c) zbytečně by to v Evropě zvyšovalo průměr CO2 prodané flotily
 
Back
Top