• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 2 (DJ) - obecně

Pro Miroslav Kotas: nemáš nahodou automat? Já totiž můžu dojet na křižovatku bez brzdy, jen se zařazeným neutrálem a stejně mi chcípne. Máme manuál, tak mě napadlo zda se automat nechová jinak.

Jinak jsem velice mile překvapen ze spotřeby. Ostrava - Praha při téměř konstantní rychlosti 140 na tempomat a krásných 5,8l benzínu.
Ano, mam automat. To me nenapadlo, ze manualu se to vlastne netyka... :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Takže shrnutí - Takumi G90 po 1 000 km. Ovládání intuitivní, kolečko na hlasitost na středové konzoli používám bezmyšlenkovitě, ovladač na volantu mi s těmi výstupky nevyhovuje. Fauvé zpátečka už není taková smrt jako na začátku, ale pořád hrubě nelíbí. Motůrek to dává, ale zespodu je dobré točit. Po střetu se šnekem je to na dálnici v kopci s pětkou dost bída, zvášť když vás mučí svou přítomností spolujezdec. V otáčkách paráda. Dokonce srovnání 130 vs. 150 km/h - ve vyšší rychlosti za volantem pocitově absolutně uspávací pohoda. Až moc, nečekala jsem, že v takovém miniautě budu mít problém udržet lehkou nohu. Asi konečně vezmu na milost tempomat, jinak si to odskáču. Podvozek moc hodnotit nemůžu, trojka mi s KW apod. seděla jako přibitá, ale od každé nerovnosti rána jako z děla. Místo D1 jsem radši jezdila okresky. Dvojka asi sedí slušně, na retardérech nemám pocit, že proletím střechou. Tj. za mě v pohodě.

Jo a ad spotřeba - je město a město, ještě by to chtělo kategorii ultraměsto. Týden jsem vstávala do práce o čtvrt hodiny dřív a P1 - Kulaťák jsem jezdila autem. 6,3/100. Ale i tak OK.

A teď největší smrt! Vybrané černé Tomasony 17" nejsou a v nejbližší době nebudou!!! :(
 
S rádiem mám přesně opačnou zkušenost. Lépe se mi ovládá na volantu než tím ovladačem za ruční brzdou. Nějak si na něj nemohu zvyknout a trefit se na něj. Většinou mi ruka spíš skončí na stehně od manželky :D u rádia mě osobně ještě štve, že nejde vypnout. Prostě chybí čudlík na on/ off. Jedinou možností je pseudo vypnutí a to dát mute a v meny dát vypnout display.
Ve velkých rychlostech je Mazda vážně pohodová, jak říkáš, až by to člověk od tak malého auta nečekal. Akorát ty nekonečně dlouhé převody to kazí :(
Co se týče kol, mám tam teď ty origo 16" sedí jak přibitá, ale je na můj vkus až moc tvrdá. Oproti tomu zimní 15" držely také dobře, ale mnohem příjemnější jízda (hlavně přes retardéry a nějaké ty nerovnosti). Proto máš můj obdiv, že chceš jít do 17" *palec_hore*, to už bude úplný trakař. Ale nic proti gustu...
 
No já manželku nemám, takže jsem schopna se soustředit na čudlíky. Místo něčího stehna mám perfektně v ruce veškeré ovládání na středovce, aniž bych musela koukat. :p

Kdybys někdy zažil tankodrom do Brna v té mojí bývalé M3, tak by sis v M2 připadal jak v peřině i na dvojitém retardéru. V zimě na origo 16" se to ještě dalo přežít, ale na letních 18" s pekelně tvrdým podvozkem pomalu vyražené zuby. Nějaké 17"ky bez dalších úprav mě nemůžou rozhodit. A vůbec, pro krásu se musí trpět. :D
 
Údajně nejsou ani u výrobce, ale ten píše dostupnost v omezeném množství. Asi jim pošlu lehce nervózní dotaz přímo. Ono to nehoří, ale já už tam ta kola vidím a ty zmenšující origo, to je vždycky pecka do očí. Auto dělají kola a HB musí mít křídlo. Dál se uvidí. :D
 
já to naprosto chápu. Vybrala sis nový hračky a chceš je hned. Vidím to úplně stejně .... :D
 
Pro Ollie: až kola někde seženeš a nasadíš na auta, tak potom nezapomeň nahodit foto. Bude to vypadat opravdu parádně!!

Jinak pro všechny majitelé Mazdy2. Neměli by jste zájem o tento originální kryt na čumák?
https://goo.gl/images/R7c5Aq
Je to originál příslušenství na M2 pro Australský trh. Uvažuji nad nákupem, mám známého v AU, tak mi to určitě rád přepošle. A když by nás bylo více, tak bychom se mohli podělit na poštovném. Zkuste pouvažovat :)
 
Děsný utrpení. :confused:

Až budou, tak hodlám přepadnout Vituse s plánem společného fota. :D

Dnes jsem ještě vyzkoušela kufr a šlo by to. Máma na Ruzyni "přehlídla" ostrůvek, v rychlosti ho vzala a doslova roztrhla obě pneu, střelkyně. Tak jsem jí tam vezla dva zimáky a vešlo se s přehledem, aniž bych musela sklápět sedačky.
 
Tohle fouknes v pohode sprejem. Sacuju, ze by to melo byt leskly jako budouci kola ;) Anebo do folie, ale plast nesmi byt porezni..
 
Ahoj Vespolek, plánuji koupit vůz Mazda 2 (2016). Momentálně mám 1.5 323 BA (1997), tak doufám, že si až zase o tolik nepohorším. Někdo tu někde nabízel ta plechová kola 15ky, jsou ještě k mání?
 
Ahoj Vespolek, plánuji koupit vůz Mazda 2 (2016). Momentálně mám 1.5 323 BA (1997), tak doufám, že si až zase o tolik nepohorším. Někdo tu někde nabízel ta plechová kola 15ky, jsou ještě k mání?
Zdarec kola jsou již prodaná.Ještě jsem to neodstranil ,protože nevím jak to odstranit z fora.
 
Mazdar všem. Tak už je doma, holka. Celou dobu jsem si myslel, že koupím trojku G120 a všem jsem říkal, že můj model trojky se ještě nezačal vyrábět (sky X). Pak jsem si vyzkoušel jednu trojku a zděsil jsem se, jak je uvnitř interiér těsný se špatným výhledem vzad oproti 323. ( a to 323 je na tom o poznání hůře než Corolla E10). Co mě pak hodně znechutilo byla aktuální spotřeba na rovině při ustálené rychlosti - nedostal jsem se pod 4,8. Říkal jsem si OK, ještě je tu dvojka a za zkoušku nic nedám. Takže abych měl "živé" srovnání dva dny na to jsem se projel ve dvojce. Posadím se za volant a co to? Místa stejně jak ve trojce. No dobře, abych nekecal, o 1cm menší šířka v loktech. Na zadních sedadlech už to tak růžové není, ale pořád to není nic, co by se nedalo přežít. Navíc děti jsou ještě malé, takže pohoda. Kufr..., ten jo, ten je malej. Je možná trošku hlubší, ale poloviční, než má trojka. Ale golfáč(kočárek) a nějakej ten nákup z Kauflandu se tam vejde. Takže zase pohoda. Jedu si to 85 po rovince a koukám, že aktuální spotřeba na mě doslova křičí cifrou 3,8. Je rozhodnuto. ( ještě pak zkouším trojku G100 - ten motor spolu s podvozkem ladí nejlépe, ale spotřeba se pod 4,5 nechce přikrčit )
No, a teď bych měl dotaz. Je nějaká možnost ztlumení hlasitosti těch pípání při řazení zpátečky, a pak hlavně té vazby od park. senzorů? Protože to mi tak rve uši, že se na samotný úkon nedá pořádně soustředit. Takže krom rady zacouvávat někam, kde není překážka, je nějaké řešení na ztlumení těch pípanců?
 
Gratuluji k pořízení dvojky! :) Jo spotřeba je na dvojce kouzelná. Taky jsem se nestačil při pořízení auta divit.
Co se týče sensorů, tak určitě jde vypnout to pípání, ale měnit hlasitost? Toť otazka, to si nevybavuju, že bych v menu viděl. Na rychlo mě akorát napadá zkusit při zařazené zpátečce změnit úroveň hlasitosti rádia, jestli to není nějak spojeno.
 
Kruci, co dělám špatně, že jezdím za 6,2? :D
S muzikou to nefunguje. Při couvání hlasitost většinou stahuji, ale že by mi přestala řvát čidla, to ne. Ale úplné vypnutí zvuku v menu je.
 
Back
Top