• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

Jinak já včera přezul na letní a při té přiležitosti jsem omrkl kotouče. Na předek jde viditelně více brzné síly. Bohužel na rozdělení brzné síly na KE si už nevspomenu je to už přes rok co jsem ji poslal dál. Snad jen pocitově byly všechny 4 kola špinavé plus mínus stejně...
 
Bude a až se chytí naši zákonodárci kteří jsou papežštější než papež, máme se nač těšit.
 
Dnes jsem byl v Mazde ukojit svou uchylku - výměna oleje a při té příležitosti jsem vzal technika do auta na projížďku aby si poslechl divný zvuk .
Mechanik to při vypouštění oleje omrkl a konstatoval ze je kaput Silentblok prevodovky . Auto ma nájezd 3500 km.:confused:
Jsem objednan na příští týden a mechanik i pan na příjmu svorně tvrdí ze s tim mohu bez problémů jezdit - můžu?
Ahoj. To máš diesel, že měnís olej v 3.5tis km?
 
Může někdo porovnat z vlastní zkušenosti brzdy KE s KF ?
Můj pocit -
KE brzdil víc zadek a KF brzdí hodně přední, je to znát jak jde předek dolu a věčně zadělaná přední kola - o proti zadním, ty nemají ani ťuk "sazí " z destiček.
Každopádně nová CX5 má horší brzdy ...
 
Někde někdo psal a někdo mi také říkal že není poznat vypínání 1 a 4 válce, Je! Když to nastane, zní to jen zlomek času .... jako když vám to má chuť chcípnout nebo co a když přidáte plyn, drcne to - nedělá to dobře převodovce která cukne a která už tak bez toho až moc cuká.
Tahle převodovka mi připadá jak ze starého Nisana Kaškaje
 
Pří jízdě, když se nezaměří na jízdu, tak se vypínání 1a 4 válce nepozná. Pří sledování jizdy s jizdou bez 1 a 4 válce při připnutí je citit lehke cuknutí
 
Back
Top