• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Palace - Brno

Zkušenost se servisem Auto Palace Brno mám


  • Celkem voličů
    33
Myslím si, že na výměnu vzpěr 5.dveří svolávačka nebyla, jen servisní akce. Rozhodně žádný doporučený dopis. Mají v tom kluci servisácký trochu hokej: mě dokonce tvrdil šéfservisák v Jihlavě, že n e n í svolávačka ani na závadu brzdiče ruční brzdy. Při tom to byla docela drahá závada ovlivňující bezpečnost, uvedená i v Rapexu EU...:rolleyes:
Pochopil jsem, že svolávací akce byla hlavně kvůli přehrání SW. Co si vpomínam na slova p. Dobrého, tak by přii tůrování na místě a náhlém rozjezdu se mohl přetočit motor. Co tím přesně myslel, nevím ... Ale měl zájem to řešit urgentně, bohužel ne ten samý den. Možná Mazda potřebuje taky něco zaretušovat v SW alá Dieselgate.
 
Kupoval jsem v Autopalace Brno svou cx-5...Ihned po příchodu vedoucí prodeje vykřikoval jak je nebouraná po prvním majiteli.... Při podrobnějším ohledání zjištěno, že je vše jinak, nově lakované nárazníky a blatník, vše jen pouliční oděrky (dle tloušťky laku, který byl na autě měřen) jinak auto v bezvadném stavu. Vedoucí prodeje se potom omlouval, že si to popletl s druhou cx-5, která tam stála vedle.
Řekl bych, že z autopalace září nezájem prodejců a také neznalost jednotlivých vozů... o přejímání vozidel od majitelů do prodeje ani nemluvě. (soudím dle toho, co jsem ve vozidle našel a být tam nemuselo)
 
Moje zkušenost z Auto Palace Brno: Koupil jsem manželce 6 (benzin, 27K km) u V Group Kladno, vše OK. Bohužel v elektronické knížce je zapsaná jenom jedna garančka. Později jsem zjistil, že předchozí paní nejela po 20 K km do autorizáku, ale do servisu no name. Potřeboval jsem na prudko udělat olej, protože v pondělí jede m. do Prahy na týden. Vysvětlil jsem po telefonu příjímacímu technikovi - pan Dobrý, celou situaci. Hned druhej den ráno (pátek) mám být na značkách, ale nejpozději do půl osmé, jinak mě tam nemá kam strčit. Takže v pátek v 7 jsem přistavil vůz, o půl osmé začali na autě dělat a tuším v 8 50 jsem odjížděl. V tomhle
autosalonu jsme kupovali Mazdu v r.1994 (MX6) to bylo tuším ještě AB Auto. Musím napsat, že je to obrovskej skok oproti tehdejší době. Takže za mě, super přístup personálu, příjemný prostředí, hezký děvčata na saloně... Spokojenost! Prostě doporučuju.
 
Chtěl jsem koupit nahradní díl kteý mi v moji M6 nekdo nedal. Po hodině čekání s emě konečne někdo ujmul (prijel jsem do servisu asi v době jejich oběda krátce před jendou) tak jsem jim dal VIN auta a pod asi 20 minutach hledani se mi dostlao odovedi ze dil který normalně stoji max do 200 kč i s dopravou, stoji nekřestanských 1190 kč a že není dostupny.
Předchozí zkušenost s objednávání synchronu v přeovodovce, kde mi řekli že jde objednat jedině cela sadu za 13 tisíc a v Balvinovi za 6 jsem se rohodl s timto servisem nadobro skončil. Je viděz že je drží nad vodou prodej a ne servis.
 
Přidám svoji nedávnou (vesměs negativní) zkušenost - byl jsem objednaný na tyto úkony:
- instalace CarPlay/AndroidAuto
- 4. (!) oprava toho stejného drnčícího plastu na dveřích
- uvolněné vnitřní zpětné zrcátko

Výsledek:
Carplay v pohodě, drnčící plast se ani napočtvrté spravit nepovedlo (naopak to bylo ještě horší než předtím), zrcátko prý dotažené a auto mi takto předali. Zrcátko dělalo úplně to stejné, jako předtím. Vrátil jsem se, že co to má znamenat a oni že bude potřeba asi vyměnit celé zrcátko. Navíc mi jejich šikovný technik poškrábal palubku, kterou si hýčkám a nikdo se ji nesmí ani dotknout. To nasere. Přijímací technik říkal, že se domluví s nadřízeným, jak to vyřešíme. Druhý den mi volala paní ze servisu, jak jsem spokojený. Popsal jsem jí situaci (hlavně tu palubku). Omluvila se a sdělila mi, že se to bude řešit. Je to 14 dní a nikdo se neobtěžoval ozvat.

Takže dnes jsem byl poprvé u Balvína. Pan Dočekal byl příjemný a bylo vidět, že tomu opravdu rozumí (měl jsem toho víc). Dnes mi opravili ten drnčící plast na obou dveřích (napoprvé) - tak snad to vydrží. Prý to v AP vypodložili na nesprávném místě. Zbytek záručních oprav dořešíme příště (museli objednat náhradní díly). Navíc mě upozornil na další závadu, které jsem si nevšiml - volné pravé zpětné zrcátko, takže to mi opraví taky na záruku. Zatím jsem s Balvínem maximálně spokojený. Do AP už nepojedu.
 
Je fakt,že už jsem tam od 220000km prohlídky nebyl, díky panu Dobrému a u Balvína je to OK. S panem Dočekalem se dá normálně mluvit.
 
Tak fešáci vypadá to , že někteří objíždítě servisy v ČR a zbirate zkušenosti jako např. Sedvo píše o Brnu o Praze. V dnešní době minimálni nezaměstnanosti sehnat schopného člověka je dost těžké. Všichni chtějí brát milióny anikdo dělat. Pan Dočekal od Balvína není jen přijímací technik ale i vedoucí servisu a navíc je u Balvína snad od doby co to otevřeli. Takže tento skvělý člověk má minimálně dlouhodobé zkušenosti a znalosti co se týče Mazda. Tak proč kritizovat človeka, který je u Mazdy vporovnani s panem Dočekalem nesrovnatelně kratší dobu. Pan Dvořák už je takřka jednou nohou v důchodu a jistě si zaslouží uznání pro to,co vše udělal pro Mazdu. A pro všechny ty co měli Mazdu snad od 323 ... Až pan Dobrý bude u Mazdy tak dlouho jako je pan Dočekal. Poté hodnoťte. Myslím, že všichni co tu píšete. Kdyby jste přijeli do servisu a konfrontovali své příběhy se skutečností co kdo jak řekl a jak to každý pochopil tak skutečnost bude jinde. Sice jsme majitele aut , ale řiťo lezetstvi se moc neuplatňuje nikde. A ucta a pokora to asi nikomu nic neříka.
 
Přidám svoji nedávnou (vesměs negativní) zkušenost - byl jsem objednaný na tyto úkony:
- instalace CarPlay/AndroidAuto
- 4. (!) oprava toho stejného drnčícího plastu na dveřích
- uvolněné vnitřní zpětné zrcátko

Výsledek:
Carplay v pohodě, drnčící plast se ani napočtvrté spravit nepovedlo (naopak to bylo ještě horší než předtím), zrcátko prý dotažené a auto mi takto předali. Zrcátko dělalo úplně to stejné, jako předtím. Vrátil jsem se, že co to má znamenat a oni že bude potřeba asi vyměnit celé zrcátko. Navíc mi jejich šikovný technik poškrábal palubku, kterou si hýčkám a nikdo se ji nesmí ani dotknout. To nasere. Přijímací technik říkal, že se domluví s nadřízeným, jak to vyřešíme. Druhý den mi volala paní ze servisu, jak jsem spokojený. Popsal jsem jí situaci (hlavně tu palubku). Omluvila se a sdělila mi, že se to bude řešit. Je to 14 dní a nikdo se neobtěžoval ozvat.

Takže dnes jsem byl poprvé u Balvína. Pan Dočekal byl příjemný a bylo vidět, že tomu opravdu rozumí (měl jsem toho víc). Dnes mi opravili ten drnčící plast na obou dveřích (napoprvé) - tak snad to vydrží. Prý to v AP vypodložili na nesprávném místě. Zbytek záručních oprav dořešíme příště (museli objednat náhradní díly). Navíc mě upozornil na další závadu, které jsem si nevšiml - volné pravé zpětné zrcátko, takže to mi opraví taky na záruku. Zatím jsem s Balvínem maximálně spokojený. Do AP už nepojedu.
Jen bych se rád zeptal zda jsi si tu palubovku kontroval před tím než jsi auto dál do servisu. Třeba jsi to tam už měl. A nemůžeš jsem dát foto ať víme o čem mluvíš. Ty si auto tak podrobně kontroluješ vždy ? Aji z venku ? bych měl strach s tím vůbec jezdit . Je to zajímavé .
 
Jen bych se rád zeptal zda jsi si tu palubovku kontroval před tím než jsi auto dál do servisu. Třeba jsi to tam už měl. A nemůžeš jsem dát foto ať víme o čem mluvíš. Ty si auto tak podrobně kontroluješ vždy ? Aji z venku ? bych měl strach s tím vůbec jezdit . Je to zajímavé .

Z tvých příspěvků mám pocit, že ty asi svoje auto nemáš moc rád. Protože jinak bys nic takového neřekl. Jasně, zvenku se to přehlídne pokud to neni nic do očí bijícího. Ale uvnitř, notabene na palubovce o tom prostě víš. Za prvé, máš to na očích tak si toho hned všimneš. Za druhé, protože u vzniku škrábance na palubovce s velkou pravděpodobností budeš a budeš i vědět jak vzniknul.
 
@stativ ; no na palubovce to asi vidět bude, ale nikdo neví co tam vlastně je. Co vlastně popisuje. A taky proč to nekonfrontoval s technikem, který to měl udělat, pokud je mi známo, tak mechanici ve značkových servisem mají pojištění na škody tzv. blbostka. Jen mě vadí jak všichni zde píši kritiky na ten či onen servis. Jsou to jen lidi, kteří můžou také chybovat. A vůbec si technik nemusí hned ničeho všimnout. Tak proč hned někoho lynčovat . A hned hezký za tepla to někam psát. Abych ukázal ják mi bylo ublíženo a oni jsou ti nejhorší. Navíc jsou to díly, který se dají vyměnit. A o tom je celý internet , každý tu je takřka anonymní ,tak si můžem psát co chceme.
 
@stativA taky proč to nekonfrontoval s technikem, který to měl udělat, pokud je mi známo, tak mechanici ve značkových servisem mají pojištění na škody tzv. blbostka.

Myslíš třeba tohle?


Přijímací technik říkal, že se domluví s nadřízeným, jak to vyřešíme. Druhý den mi volala paní ze servisu, jak jsem spokojený. Popsal jsem jí situaci (hlavně tu palubku). Omluvila se a sdělila mi, že se to bude řešit. Je to 14 dní a nikdo se neobtěžoval ozvat.

@stativJen mě vadí jak všichni zde píši kritiky na ten či onen servis.

A jak jinak si chceš udělat obrázek o kvalitě daného servisu?

Jsou to jen lidi, kteří můžou také chybovat. A vůbec si technik nemusí hned ničeho všimnout. Tak proč hned někoho lynčovat . A hned hezký za tepla to někam psát. Abych ukázal ják mi bylo ublíženo a oni jsou ti nejhorší. Navíc jsou to díly, který se dají vyměnit. A o tom je celý internet , každý tu je takřka anonymní ,tak si můžem psát co chceme.

Lynčuje tady snad někdo někoho? Mimo tvých konfrontačních příspěvků (ale pokud se mi to jenom zdá a není to tak, tak se omlouvám) mi to přijde jako naprosto běžná diskuse, jaké kdo má zkušenosti. Jasně, chyba se může stát, a proto je to třeba tak i brát pokud jsou na daný servis jinak dobré ohlasy. Ale pokud jsou v někde (ačkoli obvykle srším ironií, tak teď to opravdu nemyslím nijak adresně) chyby na denním pořádku…
 
Vidím to stejně, jsou tu pouze názory lidí co se povedlo a nepovedlo. A tím že to je +- o všech servisech pro Mazdy tady na foru, tak jsem si schopen udělat obrázek a nějakou analýzu, který servis bude asi ten nejlepší pro mou potřebu v okolí. Vůbec tu nejde o to, že se jednomu něco nepovedlo a hold uživatel i servisák měl špatný den. Jde o celkový pohled. A čím více těchto názorů bude tím lépe.

Nějak nechápu proč se čertíš....jedině že by ta kritika padala na tvou hlavu?....možná je čas si pozametat před vlastním prahem a třeba něco zlepšit. Vždy je prostor jak něco zlepšit. Mnohdy nejde ani tak o peníze, ale o komunikaci se zákazníkem, profesionalitu, standarty.... a ano někdy i o té ceně. :)

Pokud jeden servis dělá stejnou věc za 6500,- a jiný za 5200,- a cena dílů a práce je předepsaná v tabulce servisních úkonů, tak tady něco smrdí, když správná cena je ta nižší. A další věci. Jsou to drobnosti které dělí servis za kvalitní či nekvalitní. A mnohdy jeden zaměstnanec, bohužel někdy šéf kterého nelze "proškolit", pokazí uživatelův servisní zážitek tak, že tam příště znovu uživatel nepáchne.
 
neozývá se tu někdo z daného servisu ??? K diskuzím o jiných servisech se tu nikdo nepohoršuje. O tom je toto téma, aby si každý mohl udělat obrázek o servisu do kterého chce vyrazit na základě osobních zkušeností ostatních lidí a to, že každý má ve stejném servise jiné zkušenosti není nic nenormálního ...
 
Tak fešáci vypadá to , že někteří objíždítě servisy v ČR a zbirate zkušenosti jako např. Sedvo píše o Brnu o Praze. V dnešní době minimálni nezaměstnanosti sehnat schopného člověka je dost těžké. Všichni chtějí brát milióny anikdo dělat. Pan Dočekal od Balvína není jen přijímací technik ale i vedoucí servisu a navíc je u Balvína snad od doby co to otevřeli. Takže tento skvělý člověk má minimálně dlouhodobé zkušenosti a znalosti co se týče Mazda. Tak proč kritizovat človeka, který je u Mazdy vporovnani s panem Dočekalem nesrovnatelně kratší dobu. Pan Dvořák už je takřka jednou nohou v důchodu a jistě si zaslouží uznání pro to,co vše udělal pro Mazdu. A pro všechny ty co měli Mazdu snad od 323 ... Až pan Dobrý bude u Mazdy tak dlouho jako je pan Dočekal. Poté hodnoťte. Myslím, že všichni co tu píšete. Kdyby jste přijeli do servisu a konfrontovali své příběhy se skutečností co kdo jak řekl a jak to každý pochopil tak skutečnost bude jinde. Sice jsme majitele aut , ale řiťo lezetstvi se moc neuplatňuje nikde. A ucta a pokora to asi nikomu nic neříka.
O Praze asi psát nebudu, když jsem tam nebyl. Servisy neobjíždím, AP Brno mám kousek od práce a tedy i jezdil jsem tam na servis a byl jsem spokojený, na odvedenou práci jsem si nemohl stěžovat (140000 - 200000km), to tam byl pan Dvořák a je přístup byl výborný. No ale zákaznický přístup pana Dobrého je katastrofální a to, že nemá praxi či znalosti o konkrétní značce nebo modelu není přece omluva.
 
Minulý týden jsem byl na druhé garančce a vše proběhlo bez problémů. Dokonce mi pan Dobrý během dne volal, že sedadlo řidiče musíme pořešit. Je pomačkané čalounění od špatné výztuhy bočnice sedáku (ta se už měnila letos na jaře). Říkal, že to tak nemůže zůstat a tak jsem objednán na návštěvu servisu. Za mě tedy dobrý. Vlastní iniciativa servisu se vítá.
 
Tak už mám opravu sedadla za sebou. Vyměnili celý sedák (ne opěradlo) a čalounění přežehlili. Není to jako nové, ale je to lepší než před opravou. Řekl bych, že je konstrukční vada toho sedáku nebo špatný výběr materiálu (prý byl vydrolený ten kraj bočnice). Aspoň, že se Mazda (servis) sama snaží. Tohle tedy frantíci umí líp. Picasso po 13 letech mělo sedačky jak nový a hezčí než Mazda po roce. Ale jízda je zábavnější s Mazdou! :)
 
jedna neprijemna zkusenost. Odmitli mi zaslat vypis z elektr. servisni knizky, jelikoz nejsem jeste majitelem automobilu a udajne je to poruseni GDPR (auto jsem si chtel proverit pred koupi..)
 
Back
Top