• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný BOŠINA servis Břežany - Kolín

Zkušenost se servisem BOŠINA servis Břežany mám

  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    27
27.2.2018 jsem v tomto autosalonu, kde jsem svojí Mazdu CX 3 také kupoval, byl na první garanční prohlídce. Nevím jestli tam pan Hyšpler ještě dělá a nebo měl dovolenou, ale se mnou vše vyřizoval pan Michal Vaněček. Co se týče přístupu pana Vaněčka, já jsem byl nad míru spokojen a s odvedenou prací mechaniků také. A cena byla 3107 kč. která zahrnovala: geometrije předních a zadních kol-kontrola a seřízení
dopnění náplně do ostřikovačů
pylový filtr
olejový filtr
olej
práce
Cena podle mě byla velice slušná. Za mě palec nahoru pro tento autosalon.:):):)
 
1 servisni prohlidka Mazda CX-3 G120 najezd 6700 km ! Nebudu tady dlouho blabolit ! Tak tedy komunikace, ochota, jednani, servis, prace, cena a konzultace za jedna chcete-li excelentni ! Vrele doporucuji ! Jo a zamiloval jsem se do CX-5 !!! Samozrejme zapsano do elektronicke knihy ( aplikace ) a nahran novy software infotainmentu !
 
Musim velice pochvalit tento servis, zejmena pana Hysplera, moc mi pomohl, o vikendu jsme cestovali na dovolenou a v pondeli pred dovolenou mi zacala svitit kontrolka (problemy s tlakem oleje v motoru). Ve stredu prohlidka, proplach motoru, v patek vymena podtlakove pumpy. Velice ochotny, vse vysvetlil, objednal, vyridil. Ochotu prazskym servisu (+Pribram, domovsky servis, kde jsem servisoval CX5 5 let) radeji nebudu komentovat. Doporucuji
 
...zacala svitit kontrolka (problemy s tlakem oleje v motoru). Ve stredu prohlidka, proplach motoru, v patek vymena podtlakove pumpy.
To je snad déja vu... Důvod proplachu a výměny té pumpy? Piliny v oleji?
 
To je snad déja vu... Důvod proplachu a výměny té pumpy? Piliny v oleji?
Presne tak, piliny v oleji, nemuzu ale pochopit jedno, v roce 2015 mi delali proplach (v servisu mi to vubec nerekli), pry kvuli svolavacce, to jsem dozvedel az ted, cili uz v r2015 museli vedet, ze je neco spatne, prodlouzena zaruka samozrejme skoncila pred rokem.....
 
Presne tak, piliny v oleji, nemuzu ale pochopit jedno, v roce 2015 mi delali proplach (v servisu mi to vubec nerekli), pry kvuli svolavacce, to jsem dozvedel az ted, cili uz v r2015 museli vedet, ze je neco spatne, prodlouzena zaruka samozrejme skoncila pred rokem.....
Tady mi něco nehraje, sic nejsem technik: piliny v oleji ze zadírajících se vaček a vahadel je jedna věc. Ale jak to může mít vliv na tlak oleje? Nerozsvítila se ta kontrolka z jiného důvodu, např. z nadměrného naředění oleje naftou? Obě závady zde byly diskutovány v jiných tématech a přímo spolu nesouvisí...:eek:
 
2 servisni prohlidka Mazda CX-3 G120 najezd 18.500 km ! Opět ochota, jednani, servis, cena a konzultace za jedna - prvotřídní personal ! Opět vřele doporucuji ! Dal jsem se do flirtu s Mazdou 3 2019, kterou jsem po nabídce svezení ihned zneužil !! Kurva já ji chci !!!! Sorry za vulgarismus, ale musel jsem to napsat ! Servis zapsan do elektronicke knihy ( aplikace ) ! Bošina/Bošinová by meli dostat od mazdaklanu plaketu !
 
Pred 14 dny jsem koupil 4 roky starou M6 wagon 2.2 AWD. Po prostudování ve zdejších diskuzich jsem se rozhodl pro servis Bošina. Příjezd presne v 9 auto jsem dostal okolo 15:00. Udelány 2 chybějící svolávacky.
Vlastni olej na výměnu (Castrol edge 0W-40) nebyl problem. Montáž Car play 4815,-. Dalsi ceny posudte dle faktury. Pred servisem jsem mel spotřebu 8,4,po včerejšku Kolín - Frydlant 6,3,přičemž na dálnici 140-160 km/h na tempomat. Jsem spokojen.

058EFA66-6428-4A35-A6D8-7B585510B7A4.jpeg
 
Trochu opožděně, ale přece - 1. GP proběhla u pana Hyšplera 28.5. Naprostá spokojenost, i když si musím trochu zajet (blíž to mám do Kodecaru HK). Takže mazdaklane, díky za fórum a zkušenosti se servisama :) Garančka hotová za asi 3 hoďky včetně vyřízení reklamace, chvíli jsem si zkrátil vozením zadku v červené BP s automatem. A musím teda říct, že je vážně někde jinde... Když jsem si tam sedal do vystavených kousků, tak CX5 nebo M6 s cenovkou mnohem výš na mě nepůsobili zevnitř tak luxusně. Jak je nová, tak je fakt krásná :)
IMG_3313.JPG

Reklamoval jsem vadu na chromových lištách přední masky. S panem Hyšplerem opět řešení v pohodě, výměna tedy během garančky. Prý se s tím už jednou setkal u GJ.
IMG_2517.JPG
IMG_2520.JPG
 
A těm cenám odpovídá současná kvalita prací a úroveň tohoto servisu. Stačí si pročíst mnou založené téma: https://www.mazdaklan.cz/threads/problem-s-navigaci.3557/page-5#post-72578
Dobří už byli! Pokud je někdo orientovaný jen na cenu na úrok ostaních věcí tak prosím. 3 roky jsem byl max. spokojen do doby, než se tam něco mezi nimi stalo a já si v ten moment zrovna přebíral nové auto... Hooodně krutá lekce!
 
Stavil jsem se tam na pockani na vymenu oleje po prvnich deseti tisicich kilometrech. Navsteva bez problemu, cena dobra. Ale precejen to byl trosku vylet.

Zobrazit přílohu 4437

Tak prvni kontrola po 20k km, kdyby nekoho zajimala cena (GJ 2.5i). Nad ramec vymena vzduchoveho a pyloveho filtru.
Zobrazit přílohu 5454

Tak jsem v srpnu po delsi dobe byl opet na navsteve "v Koline". A co se na tom cenove zmenilo za vice, jak tri roky?

19q3-0823-bosina-prohlidka.jpg

Inu i po tech letech cena za olej stale stejna. Samozrejme celkova cena je "vysoka" (na prohlidku), ale ja tam toho mel na udelani trochu vice. Nastesti jsem nemel tu smulu, co @Sikyl, na znecisteni. Ba naopak mi z nejakeho duvodu umyli i disky (a blatniky). Nevim, snad aby se jim lepe vymenovaly pruziny?
 
Poslední úprava:
Dne 20.5. 2020 proběhla již 3 servisní prohlídka mého vozidla Mazda CX-3 a to u špičkového troufám si napsat ne-li nejlepšího servisu vozidel Mazda a to Mazda - Bošina servis s.r.o. Uvedu zde jména, která Vám dají prvotřídní přístup ve všech směrech ! Pan Hyšpler, Vaněček a Ptáček. Jejich profesionalita je hodna titulu MBA !!! Hodnotím jako Best of service ve všech směrech ! A děkuji také chlapům na dílně za to, že svou práci odvádějí znamenitě ! Být to restaurace zaslouží si Michelinskou hvězdu ! Děkuji, že takový servis a prodejce vozů Mazda vznikl, je a přeji si aby i nadále byl.
 
Tak jo, už teda můžu:) Úvodem velké díky panu Hyšplerovi, který se do telefonu jevil jako bručoun, ale v reálu je to moc milej chlapík a panu Ptáčkovi za příjemné povídání, odvoz na vlak a celkový super přístup. Fakt jsem nečekal, že někdy narazím na autorizovaný servis, který se mi bude snažit šetřit peníze. Trochu jsem se bál, protože pár dní (několik stovek kilometrů) po nákupu týhle GH 6 se mi rozsvítila kontrolka motoru (vrtulník hnusnej oranžovej). Nicméně to auto bylo do poslední chvíle servisováno v německých autorizácích, tak jsem doufal, že to nebude nějaký zásadní průser. Začnu hned tím, že jsem přijel s dlouhým seznamem věcí, které chci udělat včetně nového obutí. Pan Hyšpler si vzal klíčky, šel se na auto podívat, projel ho a v moment, kdy už jsem s panem Ptáčkem hledal nový přezuvky nás stopnul a vysvětlil mi, že je to zbytečný, protože vepředu jsou téměř funglovky jedné značky a vzadu sice starší, ale jedny z nejkvalitnějších pneumatik, tak ať prej radši šetřím na jiné věci, co jsou teď potřeba a že to jde hodit na diagnostiku. Jako mohl se mi snažit prodat nový gumy, když jsem na tom trval, že jo? Ale neudělal to a zpacifikoval mě - za to velký respekt první palec nahoru. Po diagnostice nemilá zpráva: rozvodový řetěz (KO) na úhlu 10.19, takže výměna nutná. To čeho jsem se celkem obával se naplnilo a měl jsem pořád v hlavě těch 25.000, co to běžně avízujou v jiných autorizovaných servisech. Pan Hyšpler mě ale uklidnil s tím, že pokud budou v pohodě trubky, tak to bude výrazně levnější, ale že nejdřív propláchne motor, vypustí olej a podívá se na sací koš a tak nějak mě trochu potrápil dotazem, proč jsem si vybral zrovna diesel a připravil mě na nejhorší s tím, že kdyby to bylo hodně zanesené, tak by se snad do toho servisu radši ani nepouštěl a doporučil by mi to auto vrátit. Řekl to prostě na férovku, tak jak to je (a nemusel - další palec nahoru). Pak mi vysvětlil spoustu věcí a já jsem byl v ne úplně veselém rozpoložení odvezen na vlak. Druhý den ovšem přišla dobrá zpráva - sací koš famózně čisťounkej (viděl jsem i fotku a nádhera). Takže se pustili do výměny rozvodového řetězu a všeho co jsem si objednal - diagostika, proplach motoru, vypuštění oleje, kontrola sacího koše, nový olej, výměna podložek pod vstřiky, vypuštění a kontrola oleje převodovky + nový olej, komplet všechny filtry krom palivového, u kterého usoudil, že je ještě dobrej (další palec nahoru za ušetřenou tisícovku), servis předních brzdových destiček, nové zadní brzdové destičky, geometrie, korekce vstřiků, desinfekce klimatizace a nová náplň, nový řemen, dotažení hlavice řadící páky. Suma sumárum jsem tam nechal po všech slevách (a že jich teda nebylo málo) za tenhle generální servis lehce přes 27.000,-. Když vezmu v potaz, že na dvou místech by po mě chtěli 25.000,- jen za ten řetěz, tak cena je víc než krásná:) Takže velmi doporučuju všem, fakt se to vyplatí i přes to dojíždění. Tak ať vám to všem pěkně jezdí:)
 

Podobná vlákna

Back
Top