• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 GL - facelift 2018

Tak mi vcera postou dorazil katalog a cenik s motivacnim dopisem k nove GL. Kdyby radsi poslali rovnou to auto, usetrili by za papir! :D

IMG_4017-opt.JPG
 
Otázkou ale zůstává, co místo Mazdy?

Jediny vuz me ktery me napada je Nova Insignie ve spravne specifikaci. I cenove jsou na tom v top vybave velmi dobre. Vice asi muze nastinit Shr3k, ktery s ni svet jiz brazdi. Ja na novou sestku estate prejdu behem dvou let..a pokud se postesti tak to bude Signature s 2,5T z USA, mozna i JP..uvidime zdali nova bezcelni unie..prinese lepsi cenu..cas to rozlouskne sam. Dnes jsem sedel v Takumi plus a to zase o krok vyse..nebojim se rici..premiovy vzhled interieru i exterieru. Jen ta 2,5T tomu chybi...:((
 
dnes jsem se necelou hodinu projel s fungl novou GL 2,5 laskavě zapůjčenou po dobu opravy v rámci svolávací akce v autorizovaný Car Star Praha MAZDA - Dolní Počernice. Krátké dojmy v porovnání s mojí GJ 2,5 :

exterier:
rozdílů zas tolik není, jen v krátkosti zmíním krásnou masku a perleťovou bílou barvu - naprostá pecka i když já bych bílou měl maximálně na dodávce, tohle je jiná liga

interiér:
první dojem byl mnohem modernější provedení palubky a celé přístrojové desky, nápadně příjemnější tvar a čalounění volantu. S jinak umístěnými tlačítky na volantu jsem se během chvilky sžil, o chvíli déle mi trvalo během řízení pobrat jinou logiku palubního počítače, na infotainment mi nezbyl čas.

jízdní dojmy:
auto je logicky vzhledem k rozdílu 4 let a 100tkm pevnější a jako největší rozdíl vnímám samozřejmě odhlučnění. Na dálnici jsem vzhledem k omezení neměl možnost jet přes 120km/h, ale rozdíl byl diametrální. Auto mělo asi 200km na tachometru, takže bylo ještě dost syrové, ale nepříjemně mne překvapila naprosto tupá odezva na plyn proti GJ a současně daleko menší zrychlení. Počítám, že až se auto správně zajede (což u předváděčky není možné :D), pojede to líp, ale..... Prodejci jsem o tom říkal a hned jsme v katalozích našli rozdíl +80 v neprospěch GL - zřejmě daň za pořádné odhlučnění a G194 s odepínáním válců jistě taky reakce nezrychlí. Kdybych ale dostal vybrat mezi výkonem a odhlučněním, asi nebudu ani vteřinu váhat co si vyberu....

díky Car Star Praha za ochotné zapůjčení vozu!
 
dnes jsem se necelou hodinu projel s fungl novou GL 2,5 laskavě zapůjčenou po dobu opravy v rámci svolávací akce v autorizovaný Car Star Praha MAZDA - Dolní Počernice. Krátké dojmy v porovnání s mojí GJ 2,5 :

exterier:
rozdílů zas tolik není, jen v krátkosti zmíním krásnou masku a perleťovou bílou barvu - naprostá pecka i když já bych bílou měl maximálně na dodávce, tohle je jiná liga

interiér:
první dojem byl mnohem modernější provedení palubky a celé přístrojové desky, nápadně příjemnější tvar a čalounění volantu. S jinak umístěnými tlačítky na volantu jsem se během chvilky sžil, o chvíli déle mi trvalo během řízení pobrat jinou logiku palubního počítače, na infotainment mi nezbyl čas.

jízdní dojmy:
auto je logicky vzhledem k rozdílu 4 let a 100tkm pevnější a jako největší rozdíl vnímám samozřejmě odhlučnění. Na dálnici jsem vzhledem k omezení neměl možnost jet přes 120km/h, ale rozdíl byl diametrální. Auto mělo asi 200km na tachometru, takže bylo ještě dost syrové, ale nepříjemně mne překvapila naprosto tupá odezva na plyn proti GJ a současně daleko menší zrychlení. Počítám, že až se auto správně zajede (což u předváděčky není možné :D), pojede to líp, ale..... Prodejci jsem o tom říkal a hned jsme v katalozích našli rozdíl +80 v neprospěch GL - zřejmě daň za pořádné odhlučnění a G194 s odepínáním válců jistě taky reakce nezrychlí. Kdybych ale dostal vybrat mezi výkonem a odhlučněním, asi nebudu ani vteřinu váhat co si vyberu....

díky Car Star Praha za ochotné zapůjčení vozu!
V postu k CarStar Praha jsi zminoval cerny stropnice - tos mel vybavu Takumi nebo normalni?
 
Takumi nebo normalni
Takumi Plus s hnedou kuzi Nappa


ještě jsem si vzpoměl na pár detailů:

Větrané sedačky - super věc! Kdysi jsem je míval v Mondeu, ale nebyly zdaleka tak výkonné. V GL jsem po 20ti minutách vypnul i nejnižší stupeň, pocity si domyslete sami, i když bylo včera pekelné vedro :D

Čtení dopravních značek - zobrazuje se na head up displeji, současně se na digitálním tachometru aktualizuje červená čárka podle aktuální povolené rychlosti. Prima věc

Ukazatel okamžité spotřeby na digi palubním displeji mezi otáčkoměrem a tachometrem - připomělo mi to podobný (byť tehdy analogový) ukazatel v BMW E30 někdy v roce 1990 - zhruba stejně rychle reagující na sešlápnutý pedál :-/

Tmavé stropnice jsou na první pohled luxusně vypadající, ale když jsem se v interieru rozhlédl, připadal jsem si jako v kobce. Ale nejspíš bych si na to rychle zvykl, byť jsem příznivec světlého interieru už z důvodu vedra. Bílé sedačky nejsou horké ani po hodinách stání na slunci

Nechci, aby moje dojmy vyzněly negativně vůči nové GL. Je to okouzlující auto s premiovým exterierem a interierem, jen jezdím jeho starší verzí a čistě subjektivně porovnávám své dojmy z velmi krátké projížďky.
 
Poslední úprava:
ještě jsem si vzpoměl na pár detailů:

Větrané sedačky - super věc! Kdysi jsem je míval v Mondeu, ale nebyly zdaleka tak výkonné. V GL jsem po 20ti minutách vypnul i nejnižší stupeň, pocity si domyslete sami, i když bylo včera pekelné vedro :D

Čtení dopravních značek - zobrazuje se na head up displeji, současně se na digitálním tachometru aktualizuje červená čárka podle aktuální povolené rychlosti. Prima věc

Ukazatel okamžité spotřeby na digi palubním displeji mezi otáčkoměrem a tachometrem - připomělo mi to podobný (byť tehdy analogový) ukazatel v BMW E30 někdy v roce 1990 - zhruba stejně rychle reagující na sešlápnutý pedál :-/

Tmavé stropnice jsou na první pohled luxusně vypadající, ale když jsem se v interieru rozhlédl, připadal jsem si jako v kobce. Ale nejspíš bych si na to rychle zvykl, byť jsem příznivec světlého interieru už z důvodu vedra. Bílé sedačky nejsou horké ani po hodinách stání na slunci

Nechci, aby moje dojmy vyzněly negativně vůči nové GL. Je to okouzlující auto s premiovým exterierem a interierem, jen jezdím jeho starší verzí a čistě subjektivně porovnávám své dojmy z velmi krátké projížďky.
Ahoj Vitusi,

s tím černým stropem souhlasím. Máme druhé auto Citroen DS4 2.0 HDI, 120kW, Sport CHIC a jak na to auto nedám až na pár maličkostí dopustit, tak mám z toho stropu pomalu deprese, jako by na mě něco padalo. I když jsou ve stropě LED, tak je v něm tma jako v pytli. Večer je to ještě horší. Na druhou stranu "škodovkáři" by dali za černý strop v RS i život :).
 
Může mi někdo poradit nebo nasměrovat kde zjistím jaké jsou standardně zapsané v TP velikosti kol a pneu? Díky moc.
 
Aha pardon omlouvám se ale je to ve stejném vlákně GJ s GL a já myslel GJ. Tak jsem myslel že to někdo bude mít někde po ruce nebo bude vědět kde hledat.
 
Viz ten cerny strop => me osobne se to hodne libi a bral bych ho i do sve magdy...nemam z nej zadne deprese ani pocit uzkosti :cool:
 
no kdyz uz tam je jednou svetly tak jsem se tim naucil zit...pokud by bych kupoval nove auto tak do to pujdu (ale to asi v dohledne dobe nebude) tak mi nezbyva nez se s tim smirit ;)

A proc to nevzit dinitrolem na podvozky? :D No popravde kdyz uz bych o tom premyslel ze zmenim barvu stropu tak existuji setrnejsi a vonavejsi cesty nez dinitrol ;)
 
Back
Top