• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva - Mazda3 BL

Tyger

výkonný člen KLANu
206
Tak jsem se o vikendu vracel z krkonos a spotreba po 230 km 5.7l coz je super.a to byl dost provoz a plno omezeni a stani kde delali novy asfalt.A Brno Budapest jsem jel za 6.4l a zpet v rychlem tempu a kolonach po F1 6.9l. Coz si myslim ze super

edit Vitus: spotřebu máš krásnou, ale když zakládáš topic, prosím pojmenuj ho s velkým písmenem a s diakritikou. Díky V. :)
 
Poslední úprava moderátorem:
To je parádní. Jenom dotaz, v podpisu máš BK (předpokládám, že EX bílá prodaná). Pochlub se nám co máš za stroj, respektive motorizaci na BL ;)
 
Zase benzin ten samy motor.sory ale s pocitacem moc neumim jak vy tady
 
Hmm divný.. žertuju, já mám M3 2.2 MZR-CD 110kw, průměrnou mám teď 7,6l :) asi přesedlám na benzín..
 
Tak já tedy po 2k km koukám na cifru 7,6l/100km. Něco bude špatně :(
 
Tak já tedy po 2k km koukám na cifru 7,6l/100km. Něco bude špatně :(
Nazdar, u mňa je tiež niečo zle... pri 2.0 110kW 5AT mám 9,6l/100km priemer. A to jazdím naozaj s extrémne ľahkou nohou - mesto + diaľnice. Na diaľnici to ale má aktuálnu spotrebu pri 130kmh až 8,5-9l na rovinke. Je to podľa vás OK?
 
U 2.0i 110kw v automatu mam taky prumernou spotrebu 8,5-10L
Dalnice 130-140km/h 8,3L.
Proste ta kombinace dvoulitru a automatu si veme no...
 
U 2.0i 110kw v automatu mam taky prumernou spotrebu 8,5-10L
Dalnice 130-140km/h 8,3L.
Proste ta kombinace dvoulitru a automatu si veme no...
Nazdar,

tak najazdil som s autom od kúpy 5000km a proste to v meste berie tak 12-13l na 100km. Čisté mesto.

Ak to skombinujem mierne s diaľnicou a okreskami (20-30% max) tak dostanem 11l.

Čisté okresky to dáva za cca tých 7-8l.

Čistá diaľnica je akurát neviem prečo vždy tých 8,5-10l (zapnutá klíma). 8,5l to proste berie teraz v teple, zapnutá klíma a rovinka. A číslo skáče hore dole 8,5 o chvíľku 9,6 a tak... príde mi to dosť, keby sa tá diaľničná spotreba znormálnila tak by som bol šťastný :D Ale asi toto je normál... ešte postreh, keď vypnem klimatizáciu pri 130kmh tak skočí spotreba z 8,5 na 7,6l...

A k tej mestskej a kombinovanej spotrebe... pravda ale je, že Mazda zažíva dosť veľa kickdownov. Problém bude aj vo vodičovi :D
 
No jak vidím že máš spotřebu bez klimy o dost menší a ještě ti píská (pískal=prokluzoval) při spínaní, tak klidně může být ten kompresor přichycený (přidřený) a má velký odpor.
Jak jsem jel přes celou ČR (Rozvadov-Ostrava) teď před 2mi týdny tak při 140-150 tachometrovych na novych zimních pneu a venku 30st. s klimou 8,3-8,4L kombinovana spotřeba....bez klimy neodzkouseno.
Jen teď ve městě normální noha a bez klimy píše 9,0-9,3L.
 
Sakra, aj ja chcem pri 140-150 8,3-8,4l s klímou :( veľmi...
asi sa zastavím za Tebou a urobíme porovnanie všetkého na aute nech viem čím to môže byť, tá spotreba.
 
Koupil jsem Mazdu 3 1.6 MZR BL asi před měsícem a spotřeba mě hned nemile překvapila. I při normální jízdě po okreskách se pohybovala někde těsně pod 10 litrů. Diagnostika žádnou závadu nevykazuje, motor nejeví žádné anomálie - do otáček jde normálně, startuje bez problémů za studena i za tepla. Vyměnil jsem svíčky (Denso IK16TT) a spotřeba klesla o víc jak litr. Pořád se ale i při dlouhých jízdách pohybuje v průměru okolo 8,5 litru a nikdy neklesla pod 8,1 litru. Mám v úmyslu vyměnit ještě lambda sondu a váhu vzduchu (i když se diagnostika tváří spokojeně), ale chci se zeptat, jestli jste někdo takový problém už řešil a kde byl zakopaný pes.
 
Servus, mal som rovnaký problém, ktorý vyplával z netesnosti na výfukovom potrubí, EGR ventilu a pri zvodoch, lambda sonda vykazovala chybu pred výmenou tesnení a po výmene klesla spotreba a auto sa začalo správať tak ako sa má ?
 
Tak už vím, kde je zakopaný pes, ale než jsem na to přišel, tak to stálo hromadu peněz. Kromě svíček jsem vyměnil diagnostickou lambdu, udělal jsem dekarbonizaci motoru, do benzínu dal přípravek na čištění palivové soustavy, vyměnil jsem váhu vzduchu a bylo mi divné, že vždycky cestou do práce spotřeba kolem 7 litrů a cestou z práce přes 9 litrů. Ráno je chladno a jezdím bez klimy, odpoledne je vedro a jezdím s klimou. Takže jsem udělal pokus a jel stejnou trasu 20 km ve vedru se zapnutou a vypnutou klimou. Při zapnuté klimě spotřeba 8,6 - 10, při vypnuté klimě 6,8 - 7,3!!! Takže je jasné, že problém je v klimě, možná přidřený kompresor...
 
Tak už vím, kde je zakopaný pes, ale než jsem na to přišel, tak to stálo hromadu peněz. Kromě svíček jsem vyměnil diagnostickou lambdu, udělal jsem dekarbonizaci motoru, do benzínu dal přípravek na čištění palivové soustavy, vyměnil jsem váhu vzduchu a bylo mi divné, že vždycky cestou do práce spotřeba kolem 7 litrů a cestou z práce přes 9 litrů. Ráno je chladno a jezdím bez klimy, odpoledne je vedro a jezdím s klimou. Takže jsem udělal pokus a jel stejnou trasu 20 km ve vedru se zapnutou a vypnutou klimou. Při zapnuté klimě spotřeba 8,6 - 10, při vypnuté klimě 6,8 - 7,3!!! Takže je jasné, že problém je v klimě, možná přidřený kompresor...
No je to možné, ja som aktuálne riešil problém na prednej náprave, obidve tehlice -otoče pridierali brzdové strmene...tiež to malo odozvu na spotrebe, keďže pri otočení volantom tlačilo platničky o kotúče ?
 
Tak už vím, kde je zakopaný pes, ale než jsem na to přišel, tak to stálo hromadu peněz. Kromě svíček jsem vyměnil diagnostickou lambdu, udělal jsem dekarbonizaci motoru, do benzínu dal přípravek na čištění palivové soustavy, vyměnil jsem váhu vzduchu a bylo mi divné, že vždycky cestou do práce spotřeba kolem 7 litrů a cestou z práce přes 9 litrů. Ráno je chladno a jezdím bez klimy, odpoledne je vedro a jezdím s klimou. Takže jsem udělal pokus a jel stejnou trasu 20 km ve vedru se zapnutou a vypnutou klimou. Při zapnuté klimě spotřeba 8,6 - 10, při vypnuté klimě 6,8 - 7,3!!! Takže je jasné, že problém je v klimě, možná přidřený kompresor...
zapnutá klima a spotřeba o víc jak 2 litry vyšší :scream: , není to nějak moc ?
 
No je to možné, ja som aktuálne riešil problém na prednej náprave, obidve tehlice -otoče pridierali brzdové strmene...tiež to malo odozvu na spotrebe, keďže pri otočení volantom tlačilo platničky o kotúče ?
No to je zajímavý problém, s tím jsem se taky ještě nesetkal. Ony ty mazdy jsou docela podivné auta. Z jedné strany jsou skvělé, z druhé strany člověku působí pořád nějaké potíže. Měl jsem kdysi mazdu 626, parádní svezení, ale na náklady na údržbu a opravy nejhorší auto, co jsem měl. Pořád se na ní něco kazilo.
 
Back
Top