• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

2.garanční prohlídka

vladas75

rodinný člen KLANu
3 491
tak mě začátkem března čeká druhá garanční prohlídka + prohlídka karoserie + geometrie , schválně jsem se poptal na ceny a výsledek :

AutoPalace Spořilov - 6500 kč + vlastní olej

CarStar Praha - 4300 kč + vlastní olej ( cena bez VIP slevy 10% na práci a 5% na materiál, takže finální cena bude ještě nižší )

takže já mám jasno :)

jak jste na tom byly s druhou garančkou vy ???
 
Podívej asi takhle,najedu cca 6000 km a pak jedu za @Max6 pro jiný;)Vozit si do značkového servisu svůj olej mě osobně přijde blbé.
Manželka má kadeřnictví,kdyby si tam každá baba přinesla své přípravky tak to může rovnou zavřít,používa osvědčené výrobky se zárukou.
A myslím si kdyby se něco podělalo na motoru bude problém s reklamcí.;)
 
Podívej asi takhle,najedu cca 6000 km a pak jedu za @Max6 pro jiný;)Vozit si do značkového servisu svůj olej mě osobně přijde blbé.
Manželka má kadeřnictví,kdyby si tam každá baba přinesla své přípravky tak to může rovnou zavřít,používa osvědčené výrobky se zárukou.
A myslím si kdyby se něco podělalo na motoru bude problém s reklamcí.;)
Tak origo olej 5w-30 koupis za maximalne polovinu...takze litr dolu....ale je to na kazdem a jeho uvazeni...a to davas stejny olej po tech 6 tis km jako v origo servisu?
 
Tak to já si klidně svůj olej vezmu a vůbec mi to není blbý ;). Myslíš, že je dobrý takhle míchat oleje? Určitě tam po těch 6000 km neliješ ten jejich Mazda olej.
 
Tak já mám tu výhodu, že za dob, co jsem jezdil do autorizáku Kia, jsem se seznámil s technikem, který semnou konzultoval mé požadavky. Je tomu 5 let, co se známe a on mi dále servisuje auta v soukromí svého domu a tak pečlivého člověka svět neviděl (tlumil mi komplet auto a rozebral a oblepil snad každý cm). Aktuálně jsem se informoval, že Mazda nechce, abych vozil svůj vlastní olej (doporučen Max6@ Castrol 5W30)a tak prostě nemám co řešit (navíc ty ceny za garančky). Druhou garanční prohlídku odmítnu a auto si budu servisovat u známého dál vlastní osou jako to předchozí které nemělo za 10 let vyjma prasklé pružiny vubec nic a pro kterého je to téměř totožné co korejci (velmi podobné motory konstrukčně a podvozek). Mám prostě jistotu, že mi všechno dělá pečlivě a že auto dávám ty kvalitní věcí, které koupím. Záruka mi stejně končí v únoru 2021 a nemám žádný důvod nějakých obav, že by zánovní auto muselo jít pod kudlu. V servise v Dolních Počernicích jsem se pouze domluvil na přezutí a výměnu modulu AA pro navigaci (1300+5500kč).
 
No my sme boli teraz na druhu garancku a po kontrole bolo zistene, ze mame hrdzu na zadnych brzdovych kotucoch ( dosledok dlhodobeho statia koli korone), dali to na reklamacku a teraz 22.07. nam ich oba vymenia... ale k tomu sa teraz pridala chyba zahynania spatneho zrkadla na soferovej strane, tak to budeme reklamovat tiez.... osobne si myslim, ze pokial je auto v zaruke, nie je odveci dodrziavat garancky uz len z tychto dovodov...
 
No my sme boli teraz na druhu garancku a po kontrole bolo zistene, ze mame hrdzu na zadnych brzdovych kotucoch ( dosledok dlhodobeho statia koli korone), dali to na reklamacku a teraz 22.07. nam ich oba vymenia... ale k tomu sa teraz pridala chyba zahynania spatneho zrkadla na soferovej strane, tak to budeme reklamovat tiez.... osobne si myslim, ze pokial je auto v zaruke, nie je odveci dodrziavat garancky uz len z tychto dovodov...
Můžu se zeptat do kterého servisu jezdíš ? Kde Ti uznali reklamaci koroze kotoučů a jestli třeba máš foto jak to vypadá, co lze s úspěchem reklamovat ? Mám totiž také orezlé zadní kotouče taky, ale po předchozích neúspěšných reklamacích jiných dílů už nemám nějak chuť ztrácet čas. Ale když vidím že to jde tak teda kde mám jet ? Díky za tip.
 
Se taky divím, že někde uznali korozi kotoučů. Mně vždy bylo řečeno, že to je spotřební materiál (stejně jako baterie) a na to se záruka nevztahuje.
 
No já teď uvažuji. Filtry a olej jsem si měnil sám, ale teď při leštění u @Natural se zjistilo, že na přední chromové masce mám drobné pupínky a bylo mi řečeno, že v rámci záruky masku objednají a vymění, což mě mile překvapilo. Současně na zadní kotouče se klidně taky zeptám, pač ty TRW od prvovýroby mají doslova ohňilé okraje a pernamentně škrtají. Samozřejmě plánuji si brzdy koupit pak nové a udělat si sám. Ale zkusit to mohu. Bohužel jsem ale nucen přistoupit na druhou prohlídku, kde i bez filtrů a olejeurčitě zaplatím x tisíc a na autě stejně nikdo nic asi neudělá. Když prohlídku odmítnu, tak mi zřejmě zamítnou záruční výměnu toho dílu...

20200715_151305_resized.jpg
 
Hrany zadních originálních kotoučů mám i já na svém BNku a to vcelku dost. Dokonce mi to napsali už jako závadu při garanční prohlídce. Že by něco takového měnily na záruku ani slovo. Zatím to brzdí, až doslouží, půjde tam nějakej aftermarket, ty jejich originály už nechci ani vidět.
 
Čawelo... servis, cez ktorý sme to dávali robiť je H&H Košice, máme to hotové a dostali sme termín na výmenu celého spätného zrkadla, nakoľko aj ten kľakol, nedoťahuje.
 
Back
Top