• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný ASPEKTA Trading - Plzeň

Zkušenost se servisem ASPEKTA Trading Plzeň mám


  • Celkem voličů
    12

1N7RUD3R

rodinný člen KLANu
1 207
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.
 
Z vlastni zkusenosti, kdy jsem tam auto parkrat servisoval nemuzu doporucit.

1. Celkova prohlidka po koupi, vymena oleje. Mily, usmevavy, cena nasponovana ale OK

2. Vymena mezichladice ve svolavaci akci. Chvilku trvalo nez chladic dorazil na centralni sklad do Nemecka, ale vime jak to je. Odvedena prace OK

3. Moji prvni vymenu rozvodu jsem chtel prenechat servisu. Cena bez vodni pumpy i s praci vysla na 18k! To uz ok nebylo, ale co se dalo delat, byl jsem jeste zelenac :)

4. Oprava auta po impaktu fobie na zadek. Tady uz jsem narazil. Auto jsem druhy den odvezl do servisu, podepsali jsme papiry a ja byl spokojeny, ze auto do trech tydnu budu mit. Po mesici, mesici a pul jsem vezl Mazdu na plate do dilny kde jsem si ji daval dohromady. Krute nasponovanej rozpocet, jednani s pojistovnou a se samotnym autorizovanym servisem me primel myslet si to, co si myslim. Auto jsem zprovoznil az po 3/4roce.
Od te doby jsem se tam nepachl a nepachnu. Pan reditel, se kterym jsem osobne jednal nebyl schopny se ani rozloucit.

Postupne jak jsem se stretaval s dalsima mazdakama z meho kraje, dozvidal jsem se dalsi informace o praktikach v Aspekte. A co vic me sokovalo, kdyz i jeden ze zamestnancu mi potvrdil co se tam deje a jak to tam chodi. Urcite tu nebudu rozepisovat co jsem slysel, nebot to nejsou moje zkusenosti. Kdyz to shrnu, koupit tam auto ano, ale servis jinde a nebo byt velmi, VELMI obezretny. Ale o te obezretnosti to plati vsude, jako spotrebitel musime byt ve strehu neustale ;)
 
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.


Moje zkušenosti s Aspektou jsou smíšené.Dokud nebyla spojena s Hundai,byl jsem spokojen přístupem,kvalitou služeb,cenou atd.Minulý týden jsem byl v Aspektě ,neboť mi palivoměr ukazoval neustále plnou nádrž.Asi za 3 hodiny mi bylo sděleno,že byl plovák nádrže vyčištěn,zaplatil jsem cca 1500kč,s tím,že pokud závada bude pokračovat,je třeba výměna plováku.Bohužel se mi zdá,že závadu neopravili.Mám Mazdu 6,2.0
 
Pro zajímavost!
Horní uložení předního tlumiče stojí cca 2.111,- Kč, ložisko 1582, k tomu je nutno připočítat tak dvě hodiny práce po 618,- Kč, takže oprava jedné strany činí 4.929,- Kč včetně DPH. Totéž druhá strana. Zdůrazňuji, že tato cena platí u nás v Aspektě a u jiného prodejce nebo v jiném servisu může být cena jiná.
 
Viděno na FB ve skupině Mazdaři, takhle se vydělávají peníze, GH 2.0 MZR-CD norma na 240000 km prohlídku je 4,8 h včetně výměny rozvoďáku a prohlídky karosérie, tady dělali dalších 7,9 hodin kola s napínákem, 1,9 hodiny vodní pumpu.
22860147_10210126070133199_2244995947751262656_o.jpg 22904664_10210126066293103_7709290112544447232_o.jpg
 
A vodní pumpa je neoriginální, protože ta nestojí 1500,-. Osobně jsem dělal na GH rozvody 2x a vždy jsem platil cca 20000,- Kč a čas 4,5 hod. A pak se můžou divit, že ten člověk už tam nepřijede.
 
To je problém se zeptat na předběžnou cenu?
Za všechno raketu a vodní čerpadlo skoro zadarmo. Divný.
Zrejmě Dobrá firma.
 
Normálně bych se na to zeptal importéra,ale je fakt, že v servisním manuálu je u výměny rozvodů uvedeno výměna řemene a hydraulického napínáku a pokud si zákazník přál výměnu i ostatních komponent, tak mu to naúčtovali a dost krutě. Díval jsem se do faktur a při 120000km mi kromě vodní pumpy měnili vše a stejně mi účtovali 4,5h.
 
Nikdy jsem nekontroloval normohodiny, nikdy mi to nepřišlo důležité protože to byl jediný servis v okruhu 100 km který mi dokázal pomoct a když zavolám, většinou nedělají cavyky. Pana ředitele znám "osobně" a také nevidím žádný problém. Samozřejmě že se všude najde nějaká chyba a všude se snaží vydělat, tohle je snad všude co je větší (co má náklady zvýšené na personál) a dokážu určité navýšení respektovat s tím že se tam nebudu vracet se stejnou závadou. Co mne ale dokáže rozpálit do běla, jsou nové závady po opravě nebo styl zkušebních jízd mechaniků s opraveným autem a nebo se studeným motorem

Dnes jsem byl na výměně oleje a výměně filtru
Práce za
výměnu filtru 216 kč
výměnu oleje 216 kč
 
Poslední úprava:
Mohu znát důvody vymazání části konverzace - je to teď celé vytržené z kontextu!
 
nejspíš jo ,-) Je málo témat, kam jsi v poslední době nepřispěl :) Hledej ,-)

tady nikdo nic nemaže, pokud to není na přání autora.
 
Nechal jste si už někdo namontovat Carplay / AndroidAuto jedontku do mazdy v aspektě ? Chtěl bych jen vědět cenu za práci, jakou si naúčtovali.
 
@MikeMaster To by mně taky zajímalo. Poslal jsem jim email před pár měsíci a stále čekám na odpověď. Obecně Android auto a již prodaný vůz = totální ignorace.

Je to bohužel s nimi extrémně špatné. Navíc 2x jsem se letos pokoušel k nim dát 2 různé auta na pískování skel a instalaci GPS jednotky kvůli havarijní pojistce. Termíny vždy tak min. 2 měsíce dopředu plno. Konkrétně teď mi nabízeli snad až něco před koncem roku, nebo nový rok, tzn. úplně mimo.

Když jsem tam chtěl z kraje roku kupovat auto (Mazda 3 2,0 G-165), tak byli velmi ochotni zajistit projížďku, ale ceny mají skutečně extrémní. Argumentují tím, že nemůžou jít dolů, protože mají vše vykoupeno a jezdí k nim i lidé z Německa. Tak jsem holt byl nucen si pro auto zajet do Pardubic a ušetřil jsem pokud si to správně pamatuji snad až cca 50 tis. Kč.

Teď řeším kam na první roční servis a jelikož musím k autorizovanému dealerovi, tak budu vděčný za zkušenost. Zajímalo by mne:
1) Kam doporučujete jet.
2) Na kolik se mám cca připravit, že to vyjde.
3) Lze se s nějakým dealerem domluvit, že si dovezu vlastní olej, příp. filtry? Někdo tady, nebo na jiném fóru snad i psal, že mu to prošlo.
 
Také jsem nekupoval auto u nich, i když jsem z Plzně. První garanční prohlídku jsem tam absolvoval, objednával jsem se dost dopředu. Olej vlastní si asi přinést můžeš, ale zapíšou ti do servisní knížky záznam, že byl použit vlastní olej, takže případné problémy při jakékoliv reklamaci týkající se motoru. Co jsem tak porovnával ceny za 1GP tady na fóru, tak cenově to je někde mezi. Ani nejlevnější, ani nejdražší. Za výměnu oleje, filtru a ty ostatní předepsané úkony jako kontrola koreserie, brzd apod něco kolem 4500Kč s DPH.
Ale že bych z jejich přístupu jásal nadšením, to ne. Odstranit rez ze zadních sedáků mi na záruku odstranit nechtějí, odvoz do centra se jim taky moc nechtělo, ale nakonec mě alespoň trochu přiblížili cestou na STK s jiným autem. Jako musím říct, že tam mají opravdu na pilno, není jich tam moc a široko daleko je to jedinej Mazda autorizák (další nejblíže - Příbram, Vary, Cheb, případně pak už Praha). Jednotku AA/CP jsem si zatím doinstalovat nenechal, takže cenu od nich nevím.
 

Podobná vlákna

Back
Top