• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý AUTO DUFEK Měchenice - Praha

Zkušenost se servisem AUTO DUFEK Měchenice mám


  • Celkem voličů
    15

shr3k

správce
Člen týmu
6 145
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.
 
Co říkáte na tento nezávislý servis Mazda, mátě někdo osobní zkušenosti? Redaktor Martin Frei ze Světa Motorů se o majiteli Miroslavu Dufkovi vyjadřuje pozitvně.
 

Přílohy

  • SM 12-2015 Bazar Mazda CX-7.pdf
    403,4 KB · Zobrazení: 52
Mohu jenom doporučit! Mám aktuální hodnocení při výměně ( během 1 roku už druhé) lambda sondy. Aspekta v Plzni na mě akorát vyblila, že je něco s lambdou, ale co to netušili a dokázali by to jenom vyměnit - aniž by tušili proč vlastně. U pana Dufka jsem se ukázal poté, co se mi rozsvítila kontrolka DPF, ze který mám upřímně strach. Vzal mě okamžitě, s tím, že to vezmeme jenom na diagnostiku, abych věděl, jestli je to na pokračování v jízdě nebo ne. Výsledek byl takový, že bylo v pytli zahřívání lambdy -> proto nefungovala -> proto ŘJ nemohla spustit regeneraci DPF -> proto kontrolka -> atd, atd...
Výsledek: domluvený servis o dva dny později - až bude okno a výměnu lambdy - buďto použitá za 2k nebo nová za 7,5k - Jak s cenou, tak s rychlostí jsem nadmíru spokojenej.
 
Jestli jsem to správně pochopil, výsledek v Měchenicích je stejný, jako v Plzni, to jest výměna lambdy. Tento díl se nerepasuje. Co tedy udělali v Plzni špatně, když doporučili výměnu?
Dále píšeš, druhá výměna během roku. Na díly je záruka dva roky, není jasné, proč jsi nereklamoval tam, kde proběhla první oprava?
 
Jestli jsem to správně pochopil, výsledek v Měchenicích je stejný, jako v Plzni, to jest výměna lambdy. Tento díl se nerepasuje. Co tedy udělali v Plzni špatně, když doporučili výměnu? Dále píšeš, druhá výměna během roku. Na díly je záruka dva roky, není jasné, proč jsi nereklamoval tam, kde proběhla první oprava?
Co jsem pochopil, tak si u nich zaplatil za diagnostiku a diagnostika byla špatně.
 
Je to jednoduchý - Aspekta sice navrhla to, co druhej servis udělal taky, ale u Dufka mi řekli, na základě diagnostiky, co tý sondě opravdu je - v tom vidim velkej rozdíl. Nehledě na opravdu obrovskej rozdíl v ceně - Plzeň mi nabídla opravu za bez mála 14.000,- a Dufek o 4k míň. Tohle byla cena za novou lambdu. Pak mi Dufek nabídnul i použitou sondu z jinýho GHčka, kde byly ty peníze úplně jinde. Druhá výměna během roku to je, ale reklamace zboží přes alliexpres do Číny... mno řekněme, že na to jsem opravdu moc línej to řešit. Proto takhle ;)
 
Vážení ,takže po nekonečných trablých se svítící kontrolkou tlaku oleje a návštěvě Servis Šroub ve stříbře ,kde se ze slušného servisu (dříve pod vedením starého pana šrouba ) stal vydřiduch pod vedením syna Marka ,který vybírá 50 tisícové zálohy na každou opravu ,a to ještě ani neví co se bude opravovat .Zálohy ??Proč??Pak následná anabáze v mazda Plzeň -Aspekta -totální amatéři a lumpové v jednom -výměna oleje za 5000kč a také záloho 30 tis korun na vyčištění sacího olejového koše a výměnu těsnění pod vanou a víkem ventilů ,kdy vůbec pánové co umí max.vyměnit olej nebo jiný díl za nový ..neznají jak funguje motor a kde je tlak oleje jako takový a kde je odkapávající olej..no takže už jsem to chtěla vzdát ,protože každý nad autem zlomil hůl ,byť jezdi perfektně a motor vrní jako kočka -šroub řekl ,že jsou vačky v prdeli,mazda že i určitě klika ..no jela jsem autem 90 km v německu 190 km/h a to by potom ty přidřené vačky a klika vyletěly do vesmíru a já bych tu nepsala.No naštěstí jsme dostali typ na Auto Dufek .Mistr ve svém oboru ,doopravdy ještě opravář ,ne měnič dílů .Auto rozebral ,našel chybu ,vyměnil ty posraný podložky pod vstřiky ,který samozřejmě Mazda servis (auto bylo celou dobu servisováno tam )nemění .což se musí min.jednou za 50 tis. kilometrů.
To je jediná bolest toho auta a doporučená výměna oleje po 20 tis.km!!!V dieselu!!??.Největší průser ,pak díky těmto podložkám a nesmyslenému intervalu výměny oleje ,karbonizuje motor ,ucpávají se všechny sítka atd,v horčím případě velké mnočství karbonu se dostane k vačkám a jiným poh.dílům ,které zadře. Samozřejmě technici v servsisech jsou na toto školeni ,ale nějak to mají na háku!!
 
Předpokládám, že admin to přesune, aby nevznikla duplicita:
Nicméně, jinde Olej - signalizace nízkého tlaku jste se zmiňovala, že Vám tuším již v Aspektě Plzeň doporučovali přetěsnění vstřiků a dekarbonizaci motoru. Takže diagnoza byla asi správná. Nebyl tedy problém spíš v ceně nebo v jednání pracovníků servisu? Jsem rád, že Vám v Měchenicích pomohli, ale bylo by dobré zmínit, za jakou cenu a co všechno se dělalo (více faktů a méně emocí;)).
 
Poslední úprava:
Měl jsem svoji Mazda 3 na prvním velkém servisu po nákupu u pana Dufka. Vše co jsme se domluvili platilo. Měl jsem pocit, ze zde Mazdam rozumí a ví co dělají. Na náročnější věci bych je rozhodne doporucil.
 
Já jsem zde poptával náhradní díl, skrze formulář na jejich webových stránkách. Po týdnu žádná odezva.
 
Přesně, dám požadavek přes web a za 2-3 dny se případně připomenu ;)
Někdy je toho webu prostě příliš... :rolleyes:
 
Oki, dík za info. Dám jim čas, než se vrátím z dovolené, a pak tam eventuálně zkusím zavolat.
 
Tak už jsem z nich vydyndal, že mi nepomůžou. To chápu, ne vždycky je možnost, nebo ochota. Ale já už se jim nikdy neozvu. Odradila mě jejich komunikace na úrovni 5 ročního dítěte a potřeba se dotazovat na jednu věc xkrát.
 
Osobně toto místo taky nepovažuji za nějaký zázrak. 3 roky zpět jsem projížděl s majitelem M3 BN s inzerce a až na samotném závěru mi povídá "taková drobnost, auto bylo bouchnuté na přední masku, ale není to ani poznat, bylo to výborně mnou opravené", takže samozřejmě za ty konkrétní peníze a s mým požadavkem jsem řekl díky a odjel, nicméně čekal bych tuhle informaci hned při pozdravu nebo u inzerce.
Po roce jsem volal s požadavkem (už přesně nevím, co jsem potřeboval na mé M3, ale mám dojem, že překontrolovat ložiska kvůli vibracím) a dočkal jsem se dost arogantního tónu a neochoty a nutil mě nechat tam auto několik dní jinak se nemáme o čem bavit a celkově nemá zrovna zajímavé ceny. Moc nechápu, kde bere ty dobré reference...
 
Back
Top