• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Jeremiášova - Praha (dříve Duba)

S Autocentrum DUBA - Praha mám zkušenosti

  • jen pozitivní

    Hlasy: 3 17,6%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 6 35,3%
  • neutrální

    Hlasy: 1 5,9%
  • převážně negativní

    Hlasy: 4 23,5%
  • jen negativní

    Hlasy: 3 17,6%

  • Celkem voličů
    17

Doofer

moderátor
Člen týmu
1 377
kontakt:
Autocentrum Duba, s.r.o. , Jeremiášova 2599/1a, 150 00 Praha 13 http://www.autojeremiasova.cz/kontakty.html

Jel jsem tam ohledně reklamace začínající koroze na vnitřku lemu pátých dveří u GH kombi. Shodou okolností tam byl přede mnou človíček se stejným vozem a stejnou závadou na reklamaci.... vše si vyfotili a že mi dají vědět. Po týdnu přišlo stanovisko, že reklamaci neuznávají z důvodu, cituji:
- záruka na lak karoserie a povrchovou korozi je 36 měsíců
- neprovedena kontrola karoserie, dle smluvních podmínek v Záruční knížce, je nutná kontrola a následně případné řešené poškození každých 12 měsíců od uvedení do provozu
- proto nemůže být bohužel Vaše reklamace uznána a posouzena jako oprávněná...

Vozidlo bylo dotaženo z NL a mělo řádně vedenou servisku, což mi potvrdili i v Mazda ČR.

Takže asi takto. Jinak ochota personálu pochopitelně na jedničku, na to jsou školený báječně. Kafe a sušenku dostanete hned při příchodu, ale uznat reklamaci se již už jaksi nechce.
 
Poslední úprava:
k tej neuznanej reklamacii - takisto mam hrdzu na lemu, kombi GH. Takisto som sa pokusil reklamovat (iny servis, autorizovany) a takisto som nepochodil, neuznali mi to. A to som mal vsetky prehliadky a prehliadky karoserie absolvovane :(

No ale co ma dorazilo: bol som v Mazde minuly tyzden (budem davat nastriekat blatnik, dvere a opravit tie hrdzavejuce piate dvere) - technik mi povedal, ze tie piate dvere mozu zacat hrdzaviet znova na dalsich miestach aj po oprave, ze idealne by bolo nechat nejako na poistovnu nove piate dvere a vymenit, pretoze nove dvere uz tymto problemom netrpia. Takze oni vedia ze to je vyrobna vada, ze tie kombiky tam casto hrdzaveju, takze novy nahradny diel vylepsili a tymto problemom uz netrpi, ale odmietaju to uznat na zaruku. Uprimne: nas*rali ma tym kvalitne :mad:
 
No, to je zajimavy... ja zas dostal informaci, kdyz jsem resil svoji nehodu. Ze zaruka na karoserii, je 12let :D At tady, ci u nas si delaj akorad srandu :D
 
kontakt:
Autocentrum Duba, s.r.o. , Jeremiášova 2599/1a, 150 00 Praha 13


- neprovedena kontrola karoserie, dle smluvních podmínek v Záruční knížce, je nutná kontrola a následně případné řešené poškození každých 12 měsíců od uvedení do provozu
- proto nemůže být bohužel Vaše reklamace uznána a posouzena jako oprávněná...

Vozidlo bylo dotaženo z NL a mělo řádně vedenou servisku, což mi potvrdili i v Mazda ČR.

.

Řádně vedená servisní kniha neznamená, že máš záruku na karoserii. Ty prohlídky musí proběhnout vždy po jednom roce a to +-1 měsíc k datu registrace a to nemá 99% aut. Proto ti to neuznali. To že si měl řádně vedenou, tedy servisní prohlídky (výměny oleje atd.)

Dále je to nehorázné slovíčkaření, pokud by si měl díru v blatníku po 7 letech, tak by ti to měli uznat, ale povrchovou korozi neuzná nikdo (řešil jsem Škodu i VW a nikdy jsem neuspěl)
 
@Doofer , to Ty jsi dal v ankete "prevazne negativni"? Ktery jiny z originalnich servisu Ti tedy takovouto reklamaci uznal? Protoze podminky Mazdy k uznani zaruky na karoserii jsou dost prisne, jak psal @sedvo a neni to zalezitost konkretniho servisu. Ale samozrejme pak bys mohl jit a dat "prevazne negativni" vsem servisum. Nebo jsi nekde uspel?
 
Ale samozrejme pak bys mohl jit a dat "prevazne negativni" vsem servisum
... přesně to bych udělal. Duba měl asi smůlu, že jsem vlezl právě tam. U technika jsem si stěžoval na přístup k zákazníkovi. To že Mazdy všeobecně reznou ví všichni a Japonci na to evidentně serou i u nových modelů (příspěvky o tom, jak jsou laky na nových např. GJ nyní je tu dost...) pokud by servisy společně tlačily na centrálu, tak by možná stupidní podmínky přehodnotili u samotného výrobce. o nic jiného mi nešlo a to jsem taky napsal dopisem na Mazdu ČR. Výmluvy technika typu "auto je dovezené od moře....přímořská oblast takže jiná vlhkost..." blablabla než aby se problému postavili čelem :mad: asi tak
 
Ja si teda nedelam moc iluze o takovem spolecnem tlaceni na centralu, ale dobre no. Jen jsem chtel vysvetleni, jestli vylozene ta neuznana reklamace stoji za tim negativnim hodnocenim servisu. To abych mel zhruba obrazek kam v Praze do servisu jezdit.

Ja mam prave v AD centru M6 objednanou. Pri prodeji zatim pocity spise pozitivni. Sice bych cekal trochu vice aktivity/zajmu prodat, ale nic kritickeho. Rozhodne kladne hodnotim to, ze mi byli ochotni jejich testovacky pujcit na delsi dobu (sobota - pondeli), nez jen na kratkou projizdku. Mohl jsem se tak projet tam, kde jsem chtel ja a trochu vice si auto osahat. Mel jsem pujcenou M3 Skyactiv-G120 Revolution a M6 Wagon Skyactiv-D A/T AWD Revolution Top. Za pujceni jsem sice musel neco malo zaplatit, ale s tim, ze v pripade objednani vozu mi to "odectou" z ceny. Tak se i stalo. Takto vstric mi nikde jinde nevysli, nebo proste neumim dost dobre vyjednavat ;].
 
já byl u Duby na Jeremiášově po koupi GH s několika dotazy a úplně mě nepřesvědčili, že by se v Mazdách nějak vyznali ... spíš vůbec. Ale byli ochotní, prostředí pěkné, prodejkyně sličné = pokud neočekávám detailní odbornost, auto bych si tam klidně koupil :)
 
vsechno je o lidech. tzn, pokud by (nejen) autorizovany servis mel prijimaciho technika, ktery by byl nadsenec do dane znacky, brzo se to rozkrikne a lidi tam budou jezdit s duverou. Takovy servis jsem zazil s Fordem, kdy v Autodilne Maier byl technik, ktery dokazal diagnostikovat zavady ze zkusenosti po telefonu, logicky se tam clovek rad vraci, protoze ma duveru.....

z moji zkusenosti maji u Duby pekne prostredi, technik nijak zvlast nevypadal na priznivce/znalce Mazdy a mechanikum trvalo skoro hodinu, nez prisli na to, ze moje pozadavky proste GH neumi (chtel jsem nastavit automaticke zamknuti auta po rozjezdu). Kdyby tam pracoval prumerne znaly clen MazdaKlanu, tak mi usetril skoro dve hodiny casu :)
 
Doofer: u VW Passat jsem řešil puchýře a korozi a reklamace zamitnuta a auto bylo po 1.majiteli,koupené nové v ČR a jenom autorizovaný servis. Tam je to stejné.
Poznámka- mazdy nehnijou (mam již 4tou a jedině 626 po 16 letech měla lemy v pytli). Měl jsem GG a teď mám GH a nic, co se týká koroze.
 
Kdyby nekoho zajimalo pro predstavu - Cenik pravidelne udrzby Mazda6 GJ 2015, 2,5i A/T

Cena se pry muze jeste hybat v case podle kurzu Eura.
 

Přílohy

  • adc-m6-pravidelne_udrzby.pdf
    1,1 MB · Zobrazení: 93
No cena normální :D Jinak je zvláštní, že tam není výměna oleje v automatu. Mazda má celoživotní náplň? Většinou je doporučena výměna po 60000 km, ikdyž je to hlavně u DSG u normální HDM automatů moc výměny nejsou předepsané.
 
Máme asi rozdílnou představu o normální ceně :D
Normální cenu zapalovací svíčky bych si představoval kolem 250-300 korun. 1200,- za kus mi přijde trochu mimo :confused:
I když dneska je možný všechno, když chtěj v Mazdě i za sadu 8ks "o" kroužků 1700,- nebo za kulatou plastovou záslepku 300 o_O
 
Kdyby nekoho zajimalo pro predstavu - Cenik pravidelne udrzby Mazda6 GJ 2015, 2,5i A/T

Cena se pry muze jeste hybat v case podle kurzu Eura.
Měnit vzduchový filtr až po 60 k je zvěrstvo - požádal jsem o výměnu po dvou letech (cca 38000 km) a bylo mi vyhověno, když i technici seznali, jak ten filtr vypadá...
 
Já jsem zvyklej všechny filtry měnit současně, tzn. při 10k km olej + olejový, vzduchový a kabinový filtr... Zase taková cenová raketa to neni (alternativy, např MANN), a mám klidný svědomí :)
 
Měnit vzduchový filtr až po 60 k je zvěrstvo - požádal jsem o výměnu po dvou letech (cca 38000 km) a bylo mi vyhověno, když i technici seznali, jak ten filtr vypadá...
A že si filtr nevyměníš sám, když ti interval nevyhovuje? Já si na autě sám moc věcí nedělám, ale zrovna výměna filtru je taková banalita....
 
Back
Top