• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Jeremiášova - Praha (dříve Duba)

S Autocentrum DUBA - Praha mám zkušenosti

  • jen pozitivní

    Hlasy: 3 17,6%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 6 35,3%
  • neutrální

    Hlasy: 1 5,9%
  • převážně negativní

    Hlasy: 4 23,5%
  • jen negativní

    Hlasy: 3 17,6%

  • Celkem voličů
    17
... přesně to bych udělal. Duba měl asi smůlu, že jsem vlezl právě tam. U technika jsem si stěžoval na přístup k zákazníkovi. To že Mazdy všeobecně reznou ví všichni a Japonci na to evidentně serou i u nových modelů (příspěvky o tom, jak jsou laky na nových např. GJ nyní je tu dost...) pokud by servisy společně tlačily na centrálu, tak by možná stupidní podmínky přehodnotili u samotného výrobce. o nic jiného mi nešlo a to jsem taky napsal dopisem na Mazdu ČR. Výmluvy technika typu "auto je dovezené od moře....přímořská oblast takže jiná vlhkost..." blablabla než aby se problému postavili čelem :mad: asi tak
Dávat negativní hodnocení servisu za něco, co servis nedokáže ovlivnit je blbost. To hodnocení servisů by nám uživatelům mělo pomoci vybrat si, kam auto dát. Pokud budeš hodnotit negativně úplně všechny, možná si vybiješ svůj vztek, ale nikomu to nepomůže.
Já mám s ADC dobrou zkušenost, když jsem si objednával výměnu rozvodů, sami mi doporučili, ať si sadu koupím ze zahraničí, že vyjde výrazně jevněji (to nevěděli, že už ji mám objednanou ;) ) což je na značkový servis poměrně neobvyklý přístup.
 
To, ze nemuze autorizovany servis ovlivnit neco u vyrobce, resp. zastoupeni automobilky CR je diskutabilni. Jeden mozna ne, ale 2 a vic urcite neco zmuze. Nastval me spis nez neuznana reklamaca ten pristup k necemu o cem sami vedi...proste ten princip. A neboj, vic hodnoceni na servisy davat nebudu, protoze servis si zarizuju sam

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
A že si filtr nevyměníš sám, když ti interval nevyhovuje? Já si na autě sám moc věcí nedělám, ale zrovna výměna filtru je taková banalita....
Jsme OT, ale odpovím: Ten interval nemůže vyhovovat především motoru, prostě ten filtr se zanese v ČR určitě dřív (nevím, jak v Japonsku).
A jezdím do autorizáku kvůli know-how a záruce, takže nemám potřebu si auto ještě opravovat sám.
 
kontakt:
Autocentrum Duba, s.r.o. , Jeremiášova 2599/1a, 150 00 Praha 13 http://www.autojeremiasova.cz/kontakty.html

Jel jsem tam ohledně reklamace začínající koroze na vnitřku lemu pátých dveří u GH kombi. Shodou okolností tam byl přede mnou človíček se stejným vozem a stejnou závadou na reklamaci.... vše si vyfotili a že mi dají vědět. Po týdnu přišlo stanovisko, že reklamaci neuznávají z důvodu, cituji:
- záruka na lak karoserie a povrchovou korozi je 36 měsíců
- neprovedena kontrola karoserie, dle smluvních podmínek v Záruční knížce, je nutná kontrola a následně případné řešené poškození každých 12 měsíců od uvedení do provozu
- proto nemůže být bohužel Vaše reklamace uznána a posouzena jako oprávněná...

Vozidlo bylo dotaženo z NL a mělo řádně vedenou servisku, což mi potvrdili i v Mazda ČR.

Takže asi takto. Jinak ochota personálu pochopitelně na jedničku, na to jsou školený báječně. Kafe a sušenku dostanete hned při příchodu, ale uznat reklamaci se již už jaksi nechce.
Auto Jeremiášova, dříve AD Centrum Jeremiášova = bílý kůň

Stačí se podívat do OR a porovnat s AD Centrum Plzeň
Majitel nejasný. Jednatelem tatáž osoba.

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?nazev=ad+centrum+plzeň
 
Pisem svoju skusenost s tymto "uzastnym" servisom. Jedine co ich zaujima su prachy. Dal som si spravit brzdy na M6. Prisiel som tam a vravim, vybruje mi volant pri brzdeni, nech to stoji co to stoji tak to fixnite. Samozrejme, prvu vec co som pocul tak ci tam mam origo kotuce a disky. A ja ze nie. Tak hned, to musime vymenit. A ja ze ok. Inac tie brzdy mali 10 000 najazdenych. Tak hovorim aspon nech to mam z krku. Dal som im este skontrolovat napravu, cepy, geoska, silentbloky...prosto vsetko. Dali mi auto s novymi brzdami plus nejake dalsie veci tam boli spravene ako nejake male plechy ci co. Hovorim si fajn. spravil som 1000 km a volant vibruje. Tak sup naspat na reklamacku. Ziadny papier mi nedali a povedali, vonku je vlhkost, prilepili sa mi dosticky cez noc o kotuce a ked som sa rano pohol tak my to vytislo odtlacok dosticky na kotuci. A preto mi to vibruje. A ze im mam zaplatit stocenie kotucov. Wtf? A ja vravim, kotuce mesiac stare, ne ne to musi na reklamaci. A oni ze spustia interny proces, kde maju expertov co to vyhodnotia. Tak ja ze fajn. Potom mi bolo povedane ze ti tzv. experti ani nevedia co robia. To mi povedal ten isty pan uz tu na fore spominany. O mesiac som dostal ustnu odpoved ze f..k off, ze oni nevedia co som robil s autom. A ze oni si to na triko nezoberu. Prosil som ich o pisomne vyjadrenie. Ten pan mi povedal ze citujem: nieco spisem a Vam to poslem. Myslite ze som to dostal? Ani nahodou. Dal som to vyhodnotit sudnemu znalcovi a ten sa smial. Takze asi tak. Oblukom vyhnut...
 
Autoservis japonských vozu v ul. Jeremiášova v Praze 5, naproti Lídlu - chlapy vyhnete se velkým obloukem.
Můžeš mít záruku jakou chceš ale řeknou ti že to neplatí, mají svoje pravidla.
Mne pokazili auto v záruce, samozřejmě se k tomu nepřiznali, lžou ohledné možností reklamací.
Abychom schovali svůj průšvih - rozebrali mně motor, a ředitel p. K***k drze nabízí vyzvednout auto v rozebraném stavu.
Znám ještě několik nešťastných co mněli potíže s tím stádem.
Bacha na něj.
 
Ja tam jezdim, jelikoz to mam blizko bydliste...a na p.Gomeze nemuzu rict ani jedno spatne slovo. Vzdycky si udelal cas.

Neberte to jako reklamu, ale prijde mi divny, ze dva lidi, co maji 1 a 2 prispevky tu takto pohani servis...
 
Třeba se zrovna trefili do špatné nálady pana G.
Ze zkušenosti vím že když daš při placení mechanikovi 200-, navíc na pivo, tak mu můžeš zavolat i v 22h. A udělá si čas hned druhý den.
 
Dobrý den, hledala jsem na internetu nějaké informace o auto Jeremiášova, protože mi při servisu rozbili auto a odmítají se k tomu postavit. Tvrdí, že nic nerozbili a já ještě musela zaplatit servis. Nevím co s tím, jak jednat, na koho se obrátit. A pak jsem našla vás příspěvek. Pokud budete podávat trestní oznámení nebo žalobu, chtěla bych se k vám připojit je li to možné.
Mnohokrát vám děkuji.
Kolářová
 
Dobrý den, hledala jsem na internetu nějaké informace o auto Jeremiášova, protože mi při servisu rozbili auto a odmítají se k tomu postavit. Tvrdí, že nic nerozbili a já ještě musela zaplatit servis. Nevím co s tím, jak jednat, na koho se obrátit. A pak jsem našla vás příspěvek. Pokud budete podávat trestní oznámení nebo žalobu, chtěla bych se k vám připojit je li to možné.
Mnohokrát vám děkuji.
Kolářová
žalobu jsem podal a trestní oznámení chystám. kontaktujte me na mariank@volny.cz
 
Do Auto Jeremiášova jsem posílal poptávkový mail ohledně pravidelné prohlídky při 180.000km na CX-5, 2.2D. Cena za tento úkon u nich činí 9.500,- s DPH - za olej + filtr, palivový filtr a vzduch. filtr. Když si představím, že cena za origo materiál je cca 2500,-, tak se mi ta částka zdá hrozně napálená. Nebo se při pravidelném servis úkonu při 180k dělá na vozidle něco extra složitého co zabere evidentně 10 hodin práce mechanika?
 
Do Auto Jeremiášova jsem posílal poptávkový mail ohledně pravidelné prohlídky při 180.000km na CX-5, 2.2D. Cena za tento úkon u nich činí 9.500,- s DPH - za olej + filtr, palivový filtr a vzduch. filtr. Když si představím, že cena za origo materiál je cca 2500,-, tak se mi ta částka zdá hrozně napálená. Nebo se při pravidelném servis úkonu při 180k dělá na vozidle něco extra složitého co zabere evidentně 10 hodin práce mechanika?
Tak cena možná za filtry, olej při náplni 4,7 litrů x např. 700,- za litr, tak už je to krásných cca cca 6000,- - 7000,- + NH cca 3 x 950,- a suma je na světě.
 
Za mě má aktuálně Auto Jeremiášova a hlavně pan Gómez plus za to, že po požadavku, aby mi auto nemyli, mi auto opravdu neumyli. Což bohužel není až tak samozřejmé. Trochu mě poděsila na faktuře položka bezplatné mytí, ale auto bylo pořád stejně zaprasené. Ale taky pořád hezky navoskované, yay!

Akorát mi přijde, že jsou dost drazí, ale zas se odtamtud docela rychle dostanu do práce. Holt cena za pohodlnost.
 
Mazda Jeremiášova - Obyčejná výměna oleje a svolávací akce - po svolávací akci nepojízdné, protože údajný nový software vyhodnotil turbo a vačky jako vadné.. Výměna prý proběhla, ale pouze nějakou repasadou na turbo, tudíž nechtěli ukázat vyměněné díly.. ,,Údajně,, výplach motoru a další nový olej, samozřejmě nově naúčtováno.. Zdrcující je zjištění, že olej je i po výplachu motoru černý jako bota už po 2000km.. Prý u nafty běžné cca 10tkm měním, a nikdy nebyl tak černý jako po ,,výplachu motoru,, v Mazdě Jeremiášova, a to vyměnili olej, nahráli nový software, po zaplacení jsem sedl do auta a ani jsem se nerozjel, výměna (takto nazývají repasi) turba, údajně i vaček, výplach motoru, cca 50t Kč.. po 2000km smrad v autě, a při reklamaci se dozvím, že dali obráceně těsnění u turba, olej samozřejmě všude v motorovém prostoru a oni se ani neobtěžují s tím to napravit, ještě to hodí na mě, že už to bylo, že jsem to udělal já :mad: přitom jsem ještě zvažoval, jestli tam jezdit, po tom, co se o nich píše..
Výměna senzoru na brzdovém pedálu prý trvá celý den, kvůli špatnému přístupu, po ověření informace v Mazdě Spořilov (max hodinu i s diagnostikou)výměna trvala cca 3 hodiny, a to jsem byl objednaný 2 týdny dopředu. Mazda Jeremiášova nikdy více !
 
Nepoctivy podnikatel Autojeremiášova s.r.o. Rád bych sdílel negativní zkušenost s uvedeným autoservisem, nedoporučují. Auto bylo v záruce i přes to chtěli po mně zaplacení vadných dílu. Když jsem odmítl zaplatit - zatajili skutečný rozsah i příčiny poškození ( závadu v motoru nebyla způsobena provozovatelem nebo neodvratnou událostí). Velice arogantni a neprijemne jednani ze strany vedení podniku ( p. Březinova ředitelka, p. Kašak reklamační technik, p. Hala servisní technik ) - lži a falešné sliby s vědomým záměrem oklamat druhé za účelem získání finanční výhody. Vyhrožovani.
Splečnost Autojeriášova s.r.o jsem již zažaloval u soudu.
 
Back
Top