• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

AUTO ZEMAN - Praha 9 (skončil)

Zkušenost s AUTO ZEMAN s.r.o. mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 1 12,5%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 2 25,0%
  • neutrální

    Hlasy: 1 12,5%
  • převážně negativní

    Hlasy: 3 37,5%
  • jen negativní

    Hlasy: 1 12,5%

  • Celkem voličů
    8
Tento servis znám ještě z doby, když začínali na Vršovické na Praze 10. Tzn. porevoluční doba plná amatérizmu, kdy mě technik např. řekl, tak já ten díl vyměním od někoho, kdo má ještě garanci (nějaké relé)!!! Od té doby nesnáším servisy:mad: Když jsem tam byl informativně 2016 na Praze 9, tak bylo evidentní, že se moc nezlepšili :D prostředí nic moc, dokonce mě technik vychvaloval "Hnůjdaj", jehož jsou také dealerem!
 
...... doba plná amatérizmu, kdy mě technik např. řekl, tak já ten díl vyměním od někoho, kdo má ještě garanci (nějaké relé)!!!
Ja by som to bral, ako ochota najst rychle, ustretove riesenie problemu.
Bolo by lepsie cakat s odstavenym autom 4 tyzdne na dodavku dielu ?
 
Ja jsem tuhle shanel nekoho, kdo mi vymeni brzdove desticky (a mozna kotouc), protoze se to skokove zhorsilo a uz jsem brzdil kov na kov. Nakonec jsem zajel tady k Zemanovi, protoze jsem je jedine ukecal na drivejsi termin, jak za tyden.

Ikdyz jsem cekal, ze mi vsichni budou chtit koutouc vymenit za novy, tak mi ho tady jen "zbrousili", aby nebyl poskrabany a mam pouze nove desticky. Takze za takove reseni maji u me male plus.
 
Tak to je snad normální, od toho mají všechny Mazda servisy přípravek na obrábění kotoučů (se zadírajícími se zadními třmeny u CX-5 je to vlastně povinnost) a kotouče se obrábějí až do stanovené minimální tloušťky. :)
 
Ja by som to bral, ako ochota najst rychle, ustretove riesenie problemu.
Bolo by lepsie cakat s odstavenym autom 4 tyzdne na dodavku dielu ?
Koukám, další podporovatel teorie "všici kradnů"! A tím majitelem toho druhého auta by jsi také chtěl být, ze kterého to odebrali???
 
Tak to je snad normální, od toho mají všechny Mazda servisy přípravek na obrábění kotoučů (se zadírajícími se zadními třmeny u CX-5 je to vlastně povinnost) a kotouče se obrábějí až do stanovené minimální tloušťky. :)
No ja nevim, zda to je normalni. Do telefonu vsichni rikali, ze to bude samozrejme i vymena kotouce. Takze z tohoto hlediska potesilo. Jinak technicky to posoudit nemuzu, me by na tomhle klidne natahli o_O.
 
Koukám, další podporovatel teorie "všici kradnů"! A tím majitelem toho druhého auta by jsi také chtěl být, ze kterého to odebrali???
A nenavrhnul ti tehdy ten technik spíš řešení, "vyměním díl na někoho, kdo ještě má garanci"?
 
Tento servis znám ještě z doby, když začínali na Vršovické na Praze 10. Tzn. porevoluční doba plná amatérizmu, kdy mě technik např. řekl, tak já ten díl vyměním od někoho, kdo má ještě garanci (nějaké relé)!!! Od té doby nesnáším servisy:mad: Když jsem tam byl informativně 2016 na Praze 9, tak bylo evidentní, že se moc nezlepšili :D prostředí nic moc, dokonce mě technik vychvaloval "Hnůjdaj", jehož jsou také dealerem!
Koukám, další podporovatel teorie "všici kradnů"! A tím majitelem toho druhého auta by jsi také chtěl být, ze kterého to odebrali???
Neviem ktoru etapu porevolucneho obdobia mas na mysli.
Ja som porevolucnu dobu roky 1990-1998 zazival uz s mazda autami.
PC nebol samozrejmostou ako dnes, neexistoval internet, fax iba zacinal , postove sluzby poskytovala iba Čsl. pošta.
Dodacie lehoty ND boli min. 4-6 tyzdnov z akehosi central skladu v A , alebo NL.
Dnesnym stavom neporovnatelny stav.

Stalo sa mi ,ze pri vymene sviecok na motore v servise nechtiac poskodili kable. Motor sice isiel , ale elektrika prerážala na kabli.
Na sklade take kable nemali .
Mohli ma poslat domov a jazdil by som 4-6 tyzdnov s poskodenym kablom a vratit sa na vymenu, ked by boli dosli kable,

Na predajni mali rovnaky model auta, ako bola moja mazda. Tak servisaci vybrali kable z noveho auta a dali ich do mojho .
Zaroven objednali nove kable , ktore ked prisli na sklad, vlozili do noveho auta, ktore dovtedy drzali na predajni.

Predpokladam , ze aj u Mazda Zeman si dostal v porevolucnej dobe plneho amaterizmu podobnu ponuku

Ja som take konanie servisu akceptoval a povazoval konanie servisu, za snahu pomoct mi z ich strany, ale ked myslis ,
ze by som preto bol podporovatel teorie "všici kradnů" , neberiem ti to.
 
Neviem ktoru etapu porevolucneho obdobia mas na mysli.
Ja som porevolucnu dobu roky 1990-1998 zazival uz s mazda autami.
PC nebol samozrejmostou ako dnes, neexistoval internet, fax iba zacinal , postove sluzby poskytovala iba Čsl. pošta.
Dodacie lehoty ND boli min. 4-6 tyzdnov z akehosi central skladu v A , alebo NL.
Dnesnym stavom neporovnatelny stav.

Stalo sa mi ,ze pri vymene sviecok na motore v servise nechtiac poskodili kable. Motor sice isiel , ale elektrika prerážala na kabli.
Na sklade take kable nemali .
Mohli ma poslat domov a jazdil by som 4-6 tyzdnov s poskodenym kablom a vratit sa na vymenu, ked by boli dosli kable,

Na predajni mali rovnaky model auta, ako bola moja mazda. Tak servisaci vybrali kable z noveho auta a dali ich do mojho .
Zaroven objednali nove kable , ktore ked prisli na sklad, vlozili do noveho auta, ktore dovtedy drzali na predajni.

Predpokladam , ze aj u Mazda Zeman si dostal v porevolucnej dobe plneho amaterizmu podobnu ponuku

Ja som take konanie servisu akceptoval a povazoval konanie servisu, za snahu pomoct mi z ich strany, ale ked myslis ,
ze by som preto bol podporovatel teorie "všici kradnů" , neberiem ti to.
Neviem ktoru etapu porevolucneho obdobia mas na mysli.
Ja som porevolucnu dobu roky 1990-1998 zazival uz s mazda autami.
PC nebol samozrejmostou ako dnes, neexistoval internet, fax iba zacinal , postove sluzby poskytovala iba Čsl. pošta.
Dodacie lehoty ND boli min. 4-6 tyzdnov z akehosi central skladu v A , alebo NL.
Dnesnym stavom neporovnatelny stav.

Stalo sa mi ,ze pri vymene sviecok na motore v servise nechtiac poskodili kable. Motor sice isiel , ale elektrika prerážala na kabli.
Na sklade take kable nemali .
Mohli ma poslat domov a jazdil by som 4-6 tyzdnov s poskodenym kablom a vratit sa na vymenu, ked by boli dosli kable,

Na predajni mali rovnaky model auta, ako bola moja mazda. Tak servisaci vybrali kable z noveho auta a dali ich do mojho .
Zaroven objednali nove kable , ktore ked prisli na sklad, vlozili do noveho auta, ktore dovtedy drzali na predajni.

Predpokladam , ze aj u Mazda Zeman si dostal v porevolucnej dobe plneho amaterizmu podobnu ponuku

Ja som take konanie servisu akceptoval a povazoval konanie servisu, za snahu pomoct mi z ich strany, ale ked myslis ,
ze by som preto bol podporovatel teorie "všici kradnů" , neberiem ti to.

To lakilaki:
No flame ;) od toho tady přece nejsme, ale z tvojí 1. reakce vyplynulo, že ti vyhovuje, že technik v servisu přehodí nějaký díl z auta A do auta B! V tomto případě mě to tak i navrhnul. Bylo to v r. 1993, kdy jsem tam byl s M 626 HB s nájezdem 1.000 km a dovezenou z D, kdy evidentně u Mazdy nefungovala celoevropská přenositelnost garance! Každopádně tady nyní uvádíš úplně jinou situaci, kdy servisáci vykuchaj vystavené auto. Každopádně nesouhlasím, že vykuchaj auto jednoho zákazníka a použijou díl pro druhého zákazníka. A tak to bylo myšleno. Ani víc a ani míň. Podobné případy jsem slyšel od známých vícekrát, ale tady uvádím pouze tento případ, neboť se mě stal a né jedna paní povídala.
 
Tak je to definitivní, k 31. 7. 2017 skončili jak s prodejem, tak se servisem.
 
Dle mých informací už nejsou Autorizovaným servisem. Prostě už jsou jenom servisem. A to jsem si 10.7. u nich objednal novou Mazdu 3, zálohu už mám zaplacenou. Tak na na auto čekám. Další servis prostě dám do Car Star na Českobrodské.
 
No další změna. Zeman (jednatel) mi doporučil Spořilov, tak jsem auto přemístil do Spořilova. Doufám, že si objednávky, zálohu.. a dál přepošlou v pořádku, abych si prostě jenom pro auto přišel.
 
Back
Top