• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTOPROFI - Příbram

Zkušenost se servisem AUTOPROFI Příbram mám


  • Celkem voličů
    12

romin

rodinný člen KLANu
692
Do toho to servisu už jezdím 14 let, je pravda že s trojkou jsem tam byl třikrát na garančce, jednou oprava přirezlého pístku přední brzdy a jednou na opravu odřeného boku. Pravou stranu někdo odřel na parkovišti před marketem, zjistil jsem to až druhý den, protože jsem poctivý, tak jsem to nahlásil na policii tak, jak se to stalo.
Chyba, pojišťovna mi oznámila že bude krátit pojistné plnění, že událost byla nahlášena den poté. Servis napsal odvolávací dopis mým jménem a pojišťovna vyhověla. Jinak trojka po zbytek služby opravu nepotřebovala, teda mimo běžnou údržbu. Spokojenost.
Potom jsem koupil CX-3 a řekl bych že kvalita servisu se o level zlepšila. :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Poprvé jsem tam byl před lety na pravidelném servisu s vozem po 8. roce provozu a pohled na fakturu :banghead: mě utvrdil v tom, že tam už nikdy nepojedu a jako mučedník si budu všechno dělat sám :rolleyes:. To jsem sice téměř dodržel, ale všechno má své meze, a tak jsem byl víceméně nucen tam opět vyrazit. A ne jednou. A musím říct, že si u mne svůj obraz vylepšili. Vedoucí servisu Melichar se mi snažil vždy vyjít maximálně vstříc a když došlo třeba na neplánovanou doopravu, tak jsem dostal slevu na materiál a práci částečně zdarma i na to, co už bylo uděláno, takže zákazníka se rozhodně udržet snaží. A funguje to, protože příště se obrátím pravděpodobně opět na ně.;)
 
Díky chlapům za včerejší nastavení světel, teď to svítí podle mých představ ;)
 
Přidávám se s pozitivní recenzí. Dnes provedeny dvě svolávací akce na Mazdu 3 (BP) a jsem naprosto spokojen. Přejímku zařizovala paní Miškovičová, zapůjčení náhradního auta (CX30 Sky-X) pan Běle, oba milí, příjemní, usměvaví. :)
 
Dneska 1.prohlidka, vše přesně podle domluvy, zatím mohu stále jen doporučit ;)
 
Tak se přidám se svou zkušeností - v pondělí po telefonu domluvena prohlídka, ve středu odpoledne po práci cesta 50km do servisu, převzetí domluveného půjčeného auta za 500,- (Mitsubishi Space Star - automat, fungl nový, motor katastrofa), ve čtvrtek odpoledne po práci zase cesta do servisu.
Ochota a vstřícnost po telefonu i při osobním jednání při při předávání technikovi i při přebírání od toho stejného technika - p. Bláha. Za mě všechno na 1.
Olej i filtr jsem měl svůj, nebyl to žádný problém. Akorát mě trošku zamrzelo, že mi zbytek z 5 litrů nevrátili, ale těch 0,4 mi asi chybět nebude. Celková částka je včetně půjčení auta.

IMG_20220217_183941.jpgIMG_20220217_184209.jpg
 
Poslední úprava:
Jsem to zjistil pozdě a už ten předchozí příspěvek nejde opravit - tak se touto cestou musím servisu v Příbrami omluvit. Ten zbytek oleje mi dali do kufru, ale nikdo mi to neřekl :cool: . Tak že za mě super.
 
Taky se přidávám s pozitivní zkušeností, byť se jednalo jen o výměnu oleje/filtru + převodového oleje. Na základě zkušeností výše jsem také dovezl vlastní oleje, a naprosto nez problému, paní na příjmu vstřícná, zbytek olejů vrácený.

Jo a termín na servis mi původně dali snad dva nebo tři dny ode dne, kdy jsem volal. To se mi nestalo snad ani u neautorizáku :)
 
Za mě velice pozitivní přístup.
Jezdím tam s M3 jak na výměnu oleje co 10 000km tak i na roční prohlídku od doby co CarStar má nového majitele. Zatím maximální spokojenost.

Včera jsem tam volal v 16:45 (mají do 17:00), že bych potřeboval na Mazdě 6 výměnu oleje + filtru. Pán u telefonu říkal, že nejdříve by mě dokázal objednat až na pátek tj. 16.9.2022. S mou prosbou, jestli by to nebylo možné uspíšit řekl, že udělá malý zázrak a posunul výměnu na pondělí 12.9.2022 - Tomu říkám zázrak :)

Byl jsem mile překvapen, že za A) nebyl otrávený, že volám v 16:45 a za B) že dokázal tu výměnu takhle posunout. Vím, že to není moc náročné a tu hodinu si to vezme ale upřímně mě ten přístup jako zákazníka velice potěšil.
 
Mě nepotěšili, když jsem je požádal o v rámci prohlídky o opravu (vyčištění) sklápění zrcátek na mém GJ 2017. Bohužel řešení prý jen výměna, přitom zde je dost návodů jak daný problém vyřešit, a čekal bych, že v autorizáku to svedou, nebo se o to aspoň pokusí. Jinak přístup též v pořádku.
 
V dnešní době se máloco opravuje. Většinou se vše vymění za nové už jen z důvodu, že když je ona mechanická část složitá a vymění ti jen 1 díl z X tak se může rozbít hned další a osobně si nedokážu představit jak by to v servisu řešili, protože zákazník by to reklamoval a byla by to oboustranná noční můra :)
 
Přidám moji zkušenost.
První servis, najeto cca 10 tis km, cena 8500,- není málo!
Převzetí vozu: otevření dveří a pískání vozu s hláškou na displeji - hrozí poškození baterie, okamžitě nastartujte nebo nabijte baterii!!! Odborník se pozná!!!!!! To je autorizovaný servis????
Dále na sedačce nějaký igelit , který asi technik, když spěchal z auta ani nevzal (ono pršelo, tak to zapomněl???)
Doma otevřu kufr a koukám podčíselníky? Oni mi vyměnili podčíselníky s reklamou MAZDA Příbram, proč? Já to nechtěl! Nějaká reklama při ceně servisu 8,5 tis???? Kde je tedy sleva?? Jo já zaplatil i práci mechanika co měnil podčíselníky???
Původní značky jsem měl přišroubovány, protože mi je už na předchozích autech dvakrát ukradli a polici je mi řekla, i když to zákon nedovoluje - si je přišroubujte (více práce pro zloděje!!). Kde jsou ty šrouby?
Asi si je mechanik nebo majitel servisu vzal na památku....nebo jsou ve šrotu.

Řekl, bych že do tohoto PB servisu už nepojedu..............
Identickou reakci jsem uvedl do dotazníku MAZDA Česká republika před 14 dny, zatím žádná reakce.

Jestli mi vyměnili olej nebo filry budu ověřovat až bude lepší počasí, doufám, že jsem zaplatil jen za něco co odborníci z autorizovaného servisu udělali???
:(
:(:(:(:(
 
Zdá se, že servis změnil majitele. Dnes jsem se šel objednat a jmenuje se to Direct auto a má to logo známé pojišťovny.
 
Zdá se, že servis změnil majitele. Dnes jsem se šel objednat a jmenuje se to Direct auto a má to logo známé pojišťovny.

Ano je to tak. Dokonce tam končí prodej MG a Mitsubishi.
Mazda by snad měla zůstat.
 
Taky jsem si dnes všiml když jsem tam vezl M3. Zatím jim nefunguje ani systém, takže se vše píše zatím jen na papír 🥲😂
 
Tak to jsem zvědavý jestli se nějak změní i procesy, popř. zaměstnanci. Měl jsem to sice z ruky, ale na autorizák mi to tam přišlo v pohodě. Jestli se to zkazí jako CarStar, tak po tom co skončil Bošina už nevím kam ve Středních Čechách jezdit.
 
Koukám, že to @kubak máš úplně stejný jako já. Nejdříve CarStar a teď Příbram. Nicméně v PB jsem velice spokojený, všechen servis zatím na výbornou. Komunikace super. Tak snad personál vydrží a nezasáhne do toho Direct tak, že by to mohli rovnou zavřít. :)
 
Back
Top