• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Bezklíčové odemykání

ajfel

výkonný člen KLANu
548
V únorovém AutoTipu je zajímavý článek, ve kterém bezpečnostní expert odhaluje "zadní vrátka" do našich aut (tedy do mého nikoliv, já tuhle vymoženost nemám a teď ani nechci...). Jde o to, že máte-li příslušný vercajk v ceně od 3000,- (amatér) do 1,2 mil. Kč (profi), odemknete jakékoliv auto s uvedenou fíčurou do několika sekund. Zkoušeli deset značek včetně prémiovek a podlehly všechny včetně Mazdy6. Řešení je dle výrobce, nechat si to v servisu deaktivovat...o_O
 
Ještě, že mazdy jsou nazajímavé pro zloděje a stejně osobně mám pojištění. Ideální je, když auto ukradnou, tak ať ho policie nenajde, ať mi to pojišťovna proplatí.
 
No ono to problém je a už ukradli několik aut i v Praze. Policajti si lámali hlavu jak a pak z video záznamu na to přišli ... a ono je to strašně jednoduché a nepotřebuje nikdo nic světoborného .... jen nějakého chytrého rádioamatéra, který vyrobil obyčejný zesilovač signálů, který naladil na frekvenci, kterou používá náš klíč pro vysílání do auta a pak už jen stačilo aby člověk se zesilovačem přišel k vám do cca půl metru a šel furt blízko vás a tím zachytil zesilovač signál klíče z kapsy a zesílil ho natolik (myslím že to mělo dosah až 500m), že to došlo až k autu na parkovišti, kde už stál komplic a ten jenom stisknul tlačítko na klice a auto se odemklo, nastartoval a odejl. Pak už jen nesměl vypnou motor ..... takže na to stačí cca 10 sekund, takže je to jednoduché, jak se na vás bude tlačit nějaká pěkná slečna déle jak 10s, tak bacha na auto :)
 
Auto se ukradne tak, že přijede odtahovka, žádný klíče nebo zesilovač/kopírovač signálu nepotřebujou a auto se odveze a rozmontuje. Je tam ještě mezikrok, ale ten psát nebudu i když o něm všichni víme. Dneska by člověk měl platit kamínkama a žít v jeskyni, pokud se bojí, že ho někdo někde napíchne a zkopíruje od kreditní karty po klíč od auta.
A pokud jste tou mediální masáží fakt zblbnutý, tak není nic jednoduššího než si koupil obal na ten klíč. Jen pak auto neotevřete ani vy
 
Ještě, že mazdy jsou nazajímavé pro zloděje a stejně osobně mám pojištění. Ideální je, když auto ukradnou, tak ať ho policie nenajde, ať mi to pojišťovna proplatí.
Ono asi jak kde. Když si tě zloděj vyhlídne, tak i tu mazdu sebere. Na fóru (tuším že na MC) psal tenkrát někdo, že mu ukradli snad asi v Brně novou Mazdu 3. Pak ji po čase našla policie někde v Maďarsku, ale v tu dobu on už měl opět novou M3.
 
Jenomže pokud policie případ uzavře či odloží (auto je stále v pátrání), tak jak je auto pojištěné, tak pojišťovna vyplatí částku a může se koupit nové auto. A to se stalo v případě té M3. Jinak doporučuji mít auto pojištěné proti odcizení a je klid.
 
To jsem byl já :( Ale po nalezení chtěla pojištovna vyplacené peníze zpět. Naštěstí si auto prodala sama a po mě nic nechtěla. Měl jsem štěstí, standardně to nedělají. ikdyž pojišťovna vyplatí pojistné plnění, původní vlastník zůstává majitelem.
 
Auto se ukradne tak, že přijede odtahovka, žádný klíče nebo zesilovač/kopírovač signálu nepotřebujou a auto se odveze a rozmontuje. Je tam ještě mezikrok, ale ten psát nebudu i když o něm všichni víme. Dneska by člověk měl platit kamínkama a žít v jeskyni, pokud se bojí, že ho někdo někde napíchne a zkopíruje od kreditní karty po klíč od auta.
A pokud jste tou mediální masáží fakt zblbnutý, tak není nic jednoduššího než si koupil obal na ten klíč. Jen pak auto neotevřete ani vy
To jistě ano. Jenomže tenhle vynález si zaplatíš v ceně (a u Japonců bohužel ať chceš, nebo ne), i když jeho přínos je sporný. Nebo je opravdu takový problém zmáčknout čudlík na dálce?
Podobně je to s 5. dveřmi. Já třeba nemám potíž s otevřením rukou. Ale prodejce mi říkal, že u CX5 to tam museli dát kvůli konkurenci, lidi to chtějí... Teď zase budou řešit, že tam chybí to skákání na jedné noze:), a tak pořád dokola...
 
Mě pojišťovna nabídne jen polovinu ceny z odcizeného auta. Vám nabídne více?
 
Tak zalezi na pojistne smlouve. Ale treba kdo ma GAP, tak muze dostat i plnou puvodni cenu.
... i když jeho přínos je sporný. Nebo je opravdu takový problém zmáčknout čudlík na dálce?
Se divim, ze jeste nejezdis na koni :D. Za me teda rozhodne prinos sporny neni a pokud budu mit tu moznost, budu to chtit i u dalsiho/druheho auta. Elektricke zavirani patych dveri nevyzaduju, ale kdo vi, treba az to budu mit, nebudu chtit jinak.
 
To jistě ano. Jenomže tenhle vynález si zaplatíš v ceně (a u Japonců bohužel ať chceš, nebo ne), i když jeho přínos je sporný. Nebo je opravdu takový problém zmáčknout čudlík na dálce?
Podobně je to s 5. dveřmi. Já třeba nemám potíž s otevřením rukou. Ale prodejce mi říkal, že u CX5 to tam museli dát kvůli konkurenci, lidi to chtějí... Teď zase budou řešit, že tam chybí to skákání na jedné noze:), a tak pořád dokola...
To se můžeme bavit už stylem - a je takový problém strčit klíček do dveří ? Podobným způsobem jde totiž oblafnout i auto s obyčejnou dálkou i když má plovoucí kód. Já s tím absolutně žádný problém nemám ani v tom nevidím, že se do aut implementují nové technologie. Jak jsem už psal... když ti budou chtít ukradnout auto,tak ti ho ukradnou i kdyby jsi v něm měl auto zapezpečný mechanicky i třeba vyhledávání pomocí GPS/GPRS atd... Člověku co to ale z nějakých paranoidních důvodů že ho napíchnout vadí, nezbyde nic jiného než si najít 10 vteřin svého života čas a tento systém deaktivovat.

Mě tyhle novinový články lehce začínají štvát. Ty redaktoři ve svý podstatě píšou pravdu, říkají jak to je a co jde a nejde.... Jenže podávají to tý mase lidí takovym stylem, že pak vzniká neuvěřitelná panika a ovce začnou všichni nadávat,že už teď mají auto v podstatě ukradený. To samý jako panika ohledně vadnejch plechů, vadnejch airbagů, podvádění s emisema, vadnejch pneumatik, atd.....
Byť nafty nemusím, tak si dneska nepřečtu jedinej článek o vznětovym motoru, kde by nebylo použitý slovo "dieselgate" a ty články gradujou takovym stylem, že po přečtení má člověk pocit, že když si koupí nafťáka, tak způsobí vraždu 50 dětí v Africe. Přitom o tom že se s emisema podvádí (a dělá to naprosto každá automobilka, která využívá kličky "malý zátěže" při homologačnim testu) se vědělo daleko dřív než pan redaktor slovo diesel a wattergate slyšel.
 
Poslední úprava:
Back
Top