• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Bezkľúčové odomykanie

tecki

výkonný člen KLANu
337
Nevie niekto, či sa dá nejako vypnúť alebo nejako zmeniť bezkľúčové odomykanie? Aby fungovalo ako klasické diaľkové ovládanie, teda aby odomykalo až po stlačení diaľkového ovládača?
 
No mělo by to jít vypnout v řídící jednotce SSU přes diagnostiku (auto by se chovalo jakoby nemělo bezklíčové odemykání)...
 
A že jsem tak smělý,co tě vede to bezklíčové odemykání deaktivovat?Já i manželka si to nemůžeme vynachválit mít kartu v tašce a o nic se nestarat.
 
Nevím, ale myslím, že není třeba bezklíčové odemykání deaktivovat a tím vlastně degradovat draze zakoupené pohodlí bezklíče v nejvyšší výbavě. Osvědčilo se mi umístit klíč v případě pochybnosti o zajištění ochrany - parking v nákupních centrech nebo doma před barákem (viz video se zachycením krádeže) do odstíněného pouzdra jen o něco málo většího než je samotný klíč s dálkou Tedy není nutné, jak jsem někde zaznamenal, dávat klíč např. do lednice nebo jiné plechové schránky. Pouzdra jsou ve velkém výběru např.na ebay.
 
Eee ... a na co je Ti pohodli bezklicoveho odemykani, kdyz ho stejne musis schovavat/vyndavat do/z krytu?
 
Dávám ho do pouzdra, jak jsem napsal, jen výjimečně, když by něco mohlo hrozit - tedy právě při parkování v obchodním centru nebo předpokládaném dlouhém stání v neznámem prostředí apod. Po většinu času je klíč bez pouzdra. Jde jen o to, mít tu možnost auto operativně ochránit, když potřebuješ. Nikomu nevnucuju.
 
Nejsem si jisný, za toto řeší diagnostika, protože LF Unit je datově propojena pouze se Start Stop Unit.... Myslím, že vyřazení této funkce není až tak banální softwarová záležitost, ale možná se pletu. Viděl bych to spíše na vyřazení antén, protože každá z nich je zapojena na separátní vstupy LF unit, což mě vede k doměnce, která by portvrzovala výše uvedené. Tedy to, že pokud zůstane zapojena pouze Keyless naténa Front, tak odřízneš příjem ostatních antén, které dávají informace pro bezdrátový vstup do vozu, ale zároveň ti zůstane v provozu bezdátové startování. Pokusil bych se to tedy řešit co nejjednodušeji, a to odpojením antén v konektorech (4ks).
 
Je to jeden bit v SSU, @Maleax má pravdu. Stačí přepsat přes MS CAN pomocí originální diagnostiky MMDS nebo Forscanem, stejně jako i-Stop.
 
Dávám ho do pouzdra, jak jsem napsal, jen výjimečně, když by něco mohlo hrozit - tedy právě při parkování v obchodním centru nebo předpokládaném dlouhém stání v neznámem prostředí apod. Po většinu času je klíč bez pouzdra. Jde jen o to, mít tu možnost auto operativně ochránit, když potřebuješ. Nikomu nevnucuju.
No tak vono jde snad jen o případ když ten klíč máš doma. A vědí kde bydlí majitel.
Nedovedu si představit, jak by ten tvůj klíč nečetli když budeš v obchodu :D
 
No tak vono jde snad jen o případ když ten klíč máš doma. A vědí kde bydlí majitel.
Nedovedu si představit, jak by ten tvůj klíč nečetli když budeš v obchodu :D
Chodí za tebou chlápek s transpondérem, stačí když stojí vedle tebe a v ruce má třeba aktovku. Když je klíč doma v baráku, pak je potřeba větší anténa, viz. video BMW z Hradce Králové.
 
Poslední úprava:
No tak som ani nestihol odpovedat, a medzi tym tu bolo vsetko vysvetlene :) Ja som netuzil po bezklucovom odomykani, ale ak je sucast nejakej vybavy tak sa musi clovek s tym zmierit... Preto som zacal tuto diskusiu ;)
 
KE nemá dotykový senzor kliky. Při otevření je třeba vždy zmáčknout tlačítko na klice.
 
Ukazuje se, že pirátské zneužití vysílačů z klíčů k otevření a nastartování auta je stále možné. Netýká se to jen CX-5, ale všech Mazd, nicméně tematicky to zapadá asi nejlépe sem. Někde se tu popisovaly i obaly na klíče, které chrání před zneužitím, ale teď jsem to rychle nenašel. Zveřejněné rozsáhlé testy ADACem mnoha modelů většiny výrobců tedy nejsou zrovna povzbudivé :( U Mazdy skoro žádný pokrok, ale není žádnou výjimkou. Menší vylepšení zřejmě jen u CX-30.
 
Back
Top