• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Blika kontrolka DPF

Ještě bych doplnil:
P2458 a jeho příčiny:
Porucha snímače tlaku výfukového plynu
• Porucha funkce čidla teploty výfukových plynů (střední)
• Porucha snímače teploty spalin (dolní)
• Porucha filtru pevných částic
• Porucha PCM


P242F a jeho příčiny:
• Snímač tlaku spalin pro špatné připojení
• Omezení potrubí snímače tlaku výfukového plynu, poškození a / nebo nesprávné připojení
• Omezení filtru pevných částic a / nebo poškození
• Porucha PCM
 
Právě mi přijde zvláštní, proč se tedy kontrolky motoru a ESP nerozsvítily dříve, a až když měla nastat regenerace. Dále, i pokud smažu chyby motoru a ESP, po půl minutě na volnoběh znovu nezávisle naskočí, ať je auto studené, či zahřáté. K výše uvedenému doplnění, pokud tedy jednotka pracuje správně, začal bych výměnou onoho senzoru tlaku a pokud by to nepomohlo, kopnul bych prodejce nového DPF do pozadí a vrátil mu jej na reklamaci?
 
Ber to tak, že se měla spustit regenerace a tedy EGR se měl zavřít (neměl přepouštět plyny zpět do sání), ale elektronika hlásí, že EGR přepouští (nelze zavřít) a tedy vyhodí to chybu motoru a ESP. Ale je fakt, že může být i to čidlo špatné - viz. příčiny, co jsem tady napsal.
 
Dobrá, příští týden tedy začnu EGR ventilem a dále uvidím co se stane, popřípadě budu pokračovat čidlem. Každopádně moc děkuji za konzultaci a rady. Dám potom info, co se bude dít ;)
 
Jestli máš nový DPF, tak máš i nový KAT. Tam by problem neměl být. Pozor fakt na přívodní trubky k tomu cidlu, protoze kuny jsou sfině, stačí aby byla trochu nakousnutá a už to dělá neplechu. Dále teplotní čidla na DPF, jsou tam 3 a musí ukazovat hodnoty a pokud jenom jedno nějak hapruje, tak je problém. Ještě bych zkusil přes diagnostiku nastavit EGR. Dále bych překontroloval kolik sazí je v DPF. Pokud tam bude hodnota pod 5g, tak je DPF před regenerací, ale není zaborbadovaný, taková hodnota je OK, případně pokud by byla nižší, tak je to ještě lepší. Odkud jsi?
 
DPF je fungl nový. Jak jsem psal předtím, tak to DPF má najeto něco kolem 220km (z toho víc jak 4/5 po dálnici). Hadice jsem sice venku neměl, ale při normálním sešlápnutí plynu 2-3 tis. otáček z nich celkem fouká (nicméně vyndat je předtím než se pustím do těch dražších položek určitě nebude na škodu). Teplotní čidla jsou všechny nová origo z Mazdy a na diagnostice všechny fungují. EGR se po vyčištění dával do základního nastavení, stejně jak klapka, DPF a lambda. Kolik sazí je v DPF netuším, to jsem nekoukal, ani mě to nenapadlo vzhledem k nájezdu km. Jinak jsem z Prahy.
 
Ahojte,mám dotaz auto mi vyhodilo chyby P0133 a P0030 diagnostika mi vyhodila,že je to čidlo. To jsem vyměnil ale i po výměně mi to hází pořád stejne chyby a blika mi DPF a sviti ESP a kontrolka motor. Nechapu to ,když jsem čidlo vyměnil a hazí to pořád stejnou chybu.
Poradí někdo ?
mam M6 po FL 105kw

Díky
 
Ahoj nedávno jsem koupil starší Mazdu 6 rv.2007 combi 105kw.a jasně problém s DPF bliká svítí ,udělám regeneraci a vten okamžik nastává problém nejde udělat reset dpf váš návod nefunguje dvakrát sešlápnout pedál.dokonce nefungují ani jiné rady z jinech serveru.nemáte prosím něco co funguje dík.

.
 
Zdravim, mám problém s M6 2.0d 2007 s blikající kontrolkou dpf. Diagnostika hlásí vysokou hladinu oleje, ikdyž je olej vypuštěný :D. Při aktivování regenerace přes diag. se regenerace cca po minutě až dvou vypne a zahlásí opět chybu, že je vysoká hladina oleje. Nevíte v čem by mohl být problém?
Olej a olej. filtr vyměněn a stále to dělá. Kontrolka se rozbliká cca po 5 minutách jízdy. Po vypnutí motoru a ihned znovu nastartování kontrolka nebliká, opět se rozsvítí cca po 5 minutách jízdy.
Chyba jde smazat, ale po nastartování se znovu objeví.
 
Zdravim, mám problém s M6 2.0d 2007 s blikající kontrolkou dpf. Diagnostika hlásí vysokou hladinu oleje, ikdyž je olej vypuštěný :D. Při aktivování regenerace přes diag. se regenerace cca po minutě až dvou vypne a zahlásí opět chybu, že je vysoká hladina oleje. Nevíte v čem by mohl být problém?
Olej a olej. filtr vyměněn a stále to dělá. Kontrolka se rozbliká cca po 5 minutách jízdy. Po vypnutí motoru a ihned znovu nastartování kontrolka nebliká, opět se rozsvítí cca po 5 minutách jízdy.
Chyba jde smazat, ale po nastartování se znovu objeví.
Je potřeba provést reset intervalu výměny oleje-ŘJ si stále myslí, že je tam starý olej. Výšku hladiny dopočítává podle nedokončených regenerací DPF, tzn. že nemá čidlo=auto neví že je olej již v mezích.
PS: doufám, že je olej vyměněný-ne jen vypuštěný, aby bylo mezi ryskami :D
 
Ani fungovat nemůže. Na YouTube je přesný návod jak to udělat doma.
 
A kde??? Hledal jsem a nasel jsem 5 a nebo 10 seslapnuti, udelal jsem 5 seslapnuti to fungovalo ale to je reset po vymene oleje, ele k cemu je ten DPF reset dobry???
 
Ahoj nevíte někdo jestli má Mazda6 r.v.2007. ad blue? Rozblikalo se mi DPF a k tomu ABS a kontrolka motoru ,nejde spustit ani regenerace DPF, diagnostoka mi vyčetla několik chyb ,přikládám přílohu. Předem dík za jakoukoli radu.
 

Přílohy

  • WP_20180528_18_48_14_Pro.jpg
    WP_20180528_18_48_14_Pro.jpg
    504,7 KB · Zobrazení: 42
Dík za zpětnou vazbu rozvody jsou hodně špatný. Chci to měnit trochu jsem si myslel že by to mohlo být řešení ale vyděsilo mě to.a po výměně rozvodů to asi bude chtít resetnout? že,trochu se bojím že to nebude jednoduché .
 
Jelikož je to Delphi diagnostika z Číny, tak není to tak dokonalé. Je potřeba se zaměřit na ty kódy. A aditiva jsou myšlena Eolys, které používá PSA a Mazda měla motor od PSA (1,6HDi/TDCi ala MZR-CD).

Svítí ABS nebo DSC? Začal bych EGRem. Zjistit kolik sází je v DPF. Z nějakého důvodu nejde spustit regeneraci a můj odhad je,že EGR přestal fungovat a tedy není zavřený, ikdyž při regeneraci by měl být a tím ta regenerace nejde spustit.
 
Back
Top