• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy

Zdravim panove, nevite kde koupit kotouce s deskama na 6 MPS? Cetl jsem, ze nejvetsi jistota je EBC, ale nemuzu je nikde najit. Pokud mi doporucite jinou alternativu tak se zlobit nebudu. Diky
Ahoj, jsem schopen ti oficiálně dodat EBCčka. Máš už vybranou nějakou řadu (polokeramika,3/4keramika, sportovní kotouče atd...)? Nebo potřebuješ poradit. Případně rozmysli kolik peněz (je to jen o nich) do toho chceš dát a něco vymyslíme. Můžeš jít i do úplného základu třeba od ATE, což brzdí stejně jako originální brzdy. Napiš mi interku a tam to dopovídáme
 
Ahoj,
Včera jsem měnili na GY brzdovku-koupili jsme ATE Typ 200 DOT 4 a na víčku bylo použít jen DOT3. Google potvrdil že je to jen novější, zaměnitelná kapalina.
Nyní mám problém, že se hřejí všechna kola po chvilce jízdy a je cítit při dojezdu, že to přibržďuje.
Při výměně jsme rovnou kontrolovali, čistili dráhy destiček.
Může to mít spojitost, nebo si to třeba musí jen "sednout"??
díky
 
Ahoj, brzdovkou jsi nic nepokazil. Jen jsi koupil trošku lepší DOT4 s vyšším bodem varu než normálně (280°C oproti cca 260°C za sucha). Spíš jste udělali chybičku někde při tom čištění vodících drážek destiček nebo ještě spíš při montáži brzdovýho třmenu zpátky na úchyt destiček (špatně zandaný šrouby nebo málo namazaný,případně namazaný špatnou vazelínou - moc hustou)
Na žádný sesednutí nečekej a udělej to hned.

Rozebrat,vyčistit všechno co jde i díry pro vodíci čepy/šrouby třemen, namazat (nejvíc se mi osvědčila od ATE nebo TRW vazelína - bezbarvá, měděná pasta je spíš pro závodníky a musí se častěji přemazávat jinak zatuhne)
Pro NEservisy tohle: https://www.google.cz/search?biw=19......0...1.1.64.psy-ab..2.2.216...0.dr4TR-LIoe4
 
Poslední úprava:
Používala se ATE pasta z odkazu, takže by to mělo být v poho.
Každopádně nás spíš zaráží, že to dělají všechna kola-to by byla moc náhoda, kdyby jsme udělali špatně všechna čtyři kola...
Asi nás znovu rozebrání nemine :(
 
Mazdar borci,
Na mojí mazdě 3 MPS se mi zdají origo brzdy jako slabé na takový výkon ale je mi to líto měnit protože jsou podle faktury nové asi 3tisíce km zpět, i vizuálně to odpovídá. Jaké je nejlepší řešení? Brzda je měkká ale není zavzdušněná, když na to šlápnu tak to zabrzdí ale je dost “tupá” ? po pátém ostřejším brždění vibruje volant ... na daily 6 1.8 mám pancéřovky a brzdí líp (težko říct jestli to lze porovnávat, rozdíl v rychlosti je trochu velký)
 
Jo tak nějak, když to nepude povolit a bude potřeba to odvratat... no tak to bude prostě odvrtaný ;) Já je tam taky nevracel.
Nějakou zvláštní funkci tam nemaj jenom aby se kotouč nekinklal, když je sundaný kolo. Když je kolo utažený, tak se nemaj kotouče kam pohnout.
Zdravíčko, je nějaký schéma zadní brzdy na mazdu 6 GG 2.3i?
 
Back
Top