• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Brzdy

Gryllz

výkonný člen KLANu
96
Ahoj, tak dnes som dal nainstalovat brzdy vyrobene na mieru s Brembo strmenmi + Eibach 15mm podlozky na original mazda 18'' disky. Velka vdaka patri Janu Pavlickovi z jpvyfuky.cz za preciznu pracu. Dnes je to prvy den a budem ich zlahka zabiehat. Prilozene foto ulustruju len instalaciu, samotny vyvoj je know-how Jana Pavlicka a v pripade potreby pomozem zistit moznost dovyrobit /dodat dalsiu sadu.
IMG_4176.JPG IMG_4185.JPG IMG_4186.JPG IMG_4192.JPG IMG_4188.JPG IMG_4196.JPG IMG_4197.JPG IMG_4199.JPG IMG_4195.JPG IMG_4200.JPG
 
Poslední úprava moderátorem:
Byl jsem dneska skouknout a vypada to dobre,ted uz jen aspon striknout zadni trmeny(strmene)at je to v barve :) Pak dej info jak to brzdi az je zebjehnes Peto ;)
 
Ahoj, tak dnes som dal nainstalovat brzdy vyrobene na mieru s Brembo strmenmi + Eibach 15mm podlozky na original mazda 18'' disky. Velka vdaka patri Janu Pavlickovi z jpvyfuky.cz za preciznu pracu. Dnes je to prvy den a budem ich zlahka zabiehat. Prilozene foto ulustruju len instalaciu, samotny vyvoj je know-how Jana Pavlicka a v pripade potreby pomozem zistit moznost dovyrobit /dodat dalsiu sadu.
Pekna peace, jak to brzdi? Co tahle radost kostuje? Dik

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Pekna peace, jak to brzdi? Co tahle radost kostuje? Dik

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
1. Tak ja som chcel dlhu zivotnost kotucov aj dosticiek a matierial ktory nebude velmi prasit, a chcel som riesenie s minimalnou udrzbou preto som si nedal robit ani dierovanie na kotuce.
2. vcera som len zapekal dosticky takze stale zabieham, najazdene sotva 30km, takze pri cca 500 km budem schopny napisat nejaku recenziu.
3. pocitovo su brzy rychlejsie a istejsie a nevadnu tak rychlo, a kedze mam este stare pneu, ktore sa chystam nahradit novymi, tak si este nedovolim merat brzdenie zo 100km/h-0km/h. samozrejma toto meranie ma zmysel pri opakovanom meranim, kde zistime ako rychlo brzdiaci ucinok vadne.

PS: co sa tyka ceny, tak podlozky som kupoval extra a podla najlepsej ceny na heureke, cely brzdovy system dodal Pavlicek vcetne vyvoja a Brembo strmenov (tam so sa zviezol v objednavke pre Renault Club z prvovyroby, vdaka comu bola vyborna cena) spolu priblizne za 30tisic s tym ze Pavlicek je schopny dodat dalsiu sadu, zalezi vsak na specifikaciach, kazdy moze mat ine preferencie.
 
Brzdi to neunavne ;) dosticky mam take aby neprasili, takze zivotnost uvidime casom ... vykonovo je to uplne neporovnatelne. Ma to ovelavacsiu rezervu a citim vacsiu istotu pri brzdeni dolu kopcom... testovane na trase ostravice - bytca
 
Jo brzdí to super byl jsem osobně na testování :) jak zabrzdil tak jsem málem proletěl předním sklem. :D Když jsem nedávno naplno brzdil s téma Mazda brzdama tak jsem jel jak po másle dále a s těma brembo se to zahryzne a proste zabrzdi krásně.
 
Ahoj. Vypadá to suprově. Já mám najeo 34 000km a při brždění při vysokých rychlostech to trochu hučí a lehce vibruje :-( Asi budu muset taky řešit a jestli jsou origo takový shit tak bych se asi mrknul na upgrade.
 
doplnim maly update a skusenosti:
obcas od brzd pocut drobne piskanie ale to je pri tychto brzdovych doskach normalne. Brzdy si sadli a uz som pocestoval nejake tie kilometre mozno aj 15t. posledne do Ciernej Hory na dovolenku to bolo cca 18 hodin soferovania kde som jazdil aj klukate /soferske cesty kde sa brzdy pouzivali castejsie apocitovo su stale spolahlive s nevadnucim ucinkom. Dalo by sa povedat ze otvaraju dalsie moznosti, ale tam mi uz nestihaju pneumatiky kedze som v lete kupoval sadu jazdenych diskov s cinskymi pneu Wanli ... (chcem ich dojazdit kedze boli takmer ako nove) na suchu su pneu hlucne ale inak velmi konfortne, zial v dazdi je jazda na nich az nebezpecna a tak miestami musim spomalit aj o 30% voci dunlopom pri bocnom vedeni a nedovolim si na nich davat na brzdach plne bomby... ;)
 
Ahoj. Tak se blížím 40 000km a brzdy už nad 100 km/h cítím ve volantu což mě rozčiluje. Zvažuju zkusit stočit přímo na autě a nebo pořídit lepší kotouče. Nemáte někdo kontakt na někoho kdo dělá v Brně, Vyškově či UH?
Pro druhý případ nějaký tip jaké kotouče a desky koupit? Origo bude asi trošku blato, tak bych rád něco lepšího.
 
To by mě taky zajímalo. Mám 42 tis. a při brždění to vibruje. Nemám z toho dobrej pocit a rád bych tam dal nový. Něco ale kvalitního, abych při prudkým zabrždění pak nemusel problém řešit znovu. Na fóru jsem zahlídl několikrát EBC. To je top? Nechcu za to dávat desetitisíce. Něco kvalitního, ale taky za rozumnou cenu. Rozhodně nechci nic na chvilku.
 
Ahoj! Prosím o radu. Mám Mazdu3 BM. Nyní najeto cca 123 000 km. V cca 110 000 km jsem nechal vyměnit přední i zadní kotouče a destičky TRW, asi před rokem a půl to bylo. Od té doby už jednou žacly vnitřní destičky na zadních kolech hlavně při pomalejší jízdě po městě brousit o kotouče. Pomohlo rozdělání a rozhýbání třmenů. Teď to začalo zlobil zase, že to na zadním kole brousí. Mechanik to zase rozhýhal, ale nepomohlo to. Jaké tohle má řešení ? Koupit i nové třmeny dřív, než se zrychleně sjedou ty zadní vnitřní destičky a kotouč, nebo to každej rok rozhejbávat a promazávat - čím přesně ? Díky za rady, jestli s tím máte taky takový trápení. P
 
Měnil jsem loni na jaře předek i zadek komplet Textar a to samé. Pomohlo trochu zbrousit zuby na desce (ty, které jsou v kontaktu s drážkou ve třmenu), ubral jsem pilníkem vlastně jen tu barvu a trošičku materiálu. Dělal jsem to po zimě, uvidím, jak to dá letošní zimu. Každopádně před zimou to zase rozeberu a zase vyčistím, navíc třmen lehce, ale fakt lehce máznu měděnkou. Jestli je to dobře nevím, ale mě to pomohlo a počítám, že to budu muset opakovat každé přezutí, nebo aspoň každý rok po zimě.
 
Měnil jsem loni na jaře předek i zadek komplet Textar a to samé. Pomohlo trochu zbrousit zuby na desce (ty, které jsou v kontaktu s drážkou ve třmenu), ubral jsem pilníkem vlastně jen tu barvu a trošičku materiálu. Dělal jsem to po zimě, uvidím, jak to dá letošní zimu. Každopádně před zimou to zase rozeberu a zase vyčistím, navíc třmen lehce, ale fakt lehce máznu měděnkou. Jestli je to dobře nevím, ale mě to pomohlo a počítám, že to budu muset opakovat každé přezutí, nebo aspoň každý rok po zimě.
Destičky se zbrousily a upilovaly hned na zacatku, když se dávaly nové...
 
Back
Top