• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Úprava přístrojového štítu (budíků) na black-out typ

tkm

výkonný člen KLANu
139
Zdravím všetkých a pre inšpiráciu, konečne som sa dopracoval k športovým budíkom (sen od začiatku vlastníctva). Po niekoľkých úpravách dieslov sa mi podarilo špecifikovať aj benzín prevedenie. Ak má niekto záujem, viem riešiť, kľudne sa ozvite.
 

Přílohy

  • Pred.jpg
    Pred.jpg
    319 KB · Zobrazení: 271
  • Po.jpg
    Po.jpg
    343,1 KB · Zobrazení: 272
Poslední úprava:
Je to výmena budíkov, žiadna pochybná úprava. Proste diel použitý z vyššej verzie. Cena budíkov záleží od verzie auta a k tomu kódovanie. Ale pozor, je to M6GH, na diesle sa dajú zohnať po kompletnom repase okolo 150 E. Tak v prípade záujmu riešim výmenu, kódovanie a nastavenie na hodnoty pôvodných. V tom sú všetky úkony, s ktorými má väčšina autorizákov problém. Úplne detaily poskytnem cez PM.
 
Poslední úprava:
Vlavo je stav, ked nie su rozsvietene vonkajsie hlavne svetla (den), vpravo je situacia ked su rozsvietne hlavne svetla (noc).
:confused:
ale neeee, vlevo jsou klasické před FL GH budíky , vpravo jsou barevné z vyšších verzí
 
Barevné bych nazval správným názvem - BLACK OUT. Jinak jsou to budíky od výbavy GTA a je to i po FL. Ale byla série speciální výbavy (slabší motory) a také měly BLACK OUT.
 
Barevné bych nazval správným názvem - BLACK OUT. Jinak jsou to budíky od výbavy GTA a je to i po FL. Ale byla série speciální výbavy (slabší motory) a také měly BLACK OUT.
Ahoj, a ja som zrovna mal smolu, že origo boli štandard, ale bohužiaľ auto s BLACK OUT nebolo. Inak nie je problém zohnať budíky z 2,5 l, ale tie majú otáčkomer do 7k/min, chcel som podľa rozsahu môjho pôvodného. Nakoniec po dlhšej dobe sa zadarilo a tiež ma to nakoplo k programovaniu ECU.
 
Zdravím všetkých a pre inšpiráciu, konečne som sa dopracoval k športovým budíkom (sen od začiatku vlastníctva). Po niekoľkých úpravách dieslov sa mi podarilo špecifikovať aj benzín prevedenie. Ak má niekto záujem, viem riešiť, kľudne sa ozvite.
Ahojda, prosím radu. Koupil jsem budíky z nové verze. Ty co svítí modře. Ze stejného typu auta, tedy 2,0mzr cd 103kw. Je nutné je tedy nějak spárovat s autem??? Nasadil jsem je tam a vše svítí a funguje jen nelze nastartovat?? Co tedy s tím?? Díky za info.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahojda, prosím radu. Koupil jsem budíky z nové verze. Ty co svítí modře. Ze stejného typu auta, tedy 2,0mzr cd 103kw. Je nutné je tedy nějak spárovat s autem?? Nasadil jsem je tam a vše svítí a funguje jen nelze nastartovat?? Co tedy s tím?? Díky za info.
Nakódovat imobilizér nebo upravit ŘJ motoru, aby motor nahodila i bez imobilizéru.
 
Poslední úprava:
Díky za info. A no to je asi potřeba nějaká diagnostika?!
To asi nejspíš, to není jako práce s buzolou. Optimální je, zajet do Mazda servisu i se starými budíky, na které to jede, přehodit tam nové a nechat si vygenerovat a zapsat nové kódy pro immobilizér.
 
Ahoj, a ja som zrovna mal smolu, že origo boli štandard, ale bohužiaľ auto s BLACK OUT nebolo. Inak nie je problém zohnať budíky z 2,5 l, ale tie majú otáčkomer do 7k/min, chcel som podľa rozsahu môjho pôvodného. Nakoniec po dlhšej dobe sa zadarilo a tiež ma to nakoplo k programovaniu ECU.
Ahoj, co je tedy potřeba udělat, aby mi fungovali ty barevné budíky. Teď sice fungují, ale auto nestartuje! Díky za info.

Je to výmena budíkov, žiadna pochybná úprava. Proste diel použitý z vyššej verzie. Cena budíkov záleží od verzie auta a k tomu kódovanie. Ale pozor, je to M6GH, na diesle sa dajú zohnať po kompletnom repase okolo 150 E. Tak v prípade záujmu riešim výmenu, kódovanie a nastavenie na hodnoty pôvodných. V tom sú všetky úkony, s ktorými má väčšina autorizákov problém. Úplne detaily poskytnem cez PM.
Prosím info!! Diky
 
s těmi několikanásobnými otazníky a vykřičníky se prosím kroť
Zdravím všetkých a pre inšpiráciu, konečne som sa dopracoval k športovým budíkom (sen od začiatku vlastníctva). Po niekoľkých úpravách dieslov sa mi podarilo špecifikovať aj benzín prevedenie. Ak má niekto záujem, viem riešiť, kľudne sa ozvite.
Ja už jsem tady psal kolikrát a nikdo neví??!! Poradíš mi tedy prosím?? Mail oliverariec@gmail.com. Oldřich Kubla na fb. Diky

Je to výmena budíkov, žiadna pochybná úprava. Proste diel použitý z vyššej verzie. Cena budíkov záleží od verzie auta a k tomu kódovanie. Ale pozor, je to M6GH, na diesle sa dajú zohnať po kompletnom repase okolo 150 E. Tak v prípade záujmu riešim výmenu, kódovanie a nastavenie na hodnoty pôvodných. V tom sú všetky úkony, s ktorými má väčšina autorizákov problém. Úplne detaily poskytnem cez PM.
Co znamená PM???
 
A to je problém to umáznout když mu to vadí? :D
Já vám to předvedu, jak to tapetování vypadá bez cenzury. "zasekl se mi otazník" je takové malé automatické pošťouchnutí, aby se dotyčný zamyslel nad tím, co napsal. Někdy to pomůže, někdy ne.
 
Poslední úprava:
Back
Top