• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    62
Dnes první garančka u CarStar a vše v pořádku a hladké. Milý a profesionální přístup. Jen jsem zaplatil víc než jsem čekal, protože jsem se nechal jsem se ukecat do desinfekce klimatizace (vůbec nevím jestli je to potřeba po roce nebo ne)...
Desinfekci klimatizace je třeba dělat každoročně, jinak zaroste mikroorganismy, které pak vdechuješ. Současně se mění kabinový filtr. Nejlepší je asi ozón, pokud nechceš do servisu, tak je možný si koupit sprej s chemií a udělat si desinfekci svépomocí.
Po dvou letech je lépe do servisu na kontrolu, čištění a doplnění chladiva s mazivem plus kontrola těsnosti. Desinfekce se pak dělá při tom.
 
souhlas. Kabinový filtr by se ale měl měnit častěji než jednou za rok.... měním s každým olejem á 12tkm
 
Takže moje shrnutí dvou zkušeností

1. výměna vzpěr 5tých dveří a oprava sedačky řidiče:
- Vše proběhlo dobře a rychle, objednání zhruba na týden dopředu. Zároveň udělána geometrie, v rámci VIP programu za cenu 590,-.

2. Odstranění závady při akceleraci:
Objednání zase týden dopředu. Z prvotního podezření na sání / výfuk se nakonec ukázalo vadné LP ložisko. Diagnostikováno a vyměněno během dopoledne. Co je docela důležité, že výměna ložiska v autorizovaném servisu byla o zhruba 900,- Kč levnější než předchozí výměna v neautorizované garáži.
Auto navíc hezky vyluxuváno

Trošku horší doprava bez auta s využitím MHD. Ale není problém požádat o odvoz na nádraží do Běchovic a v centru jste za dvacet minut vlakem (využito).
Celkově skvělý přístup a jednání. Doufám, že tuhle úroveň služeb udrží co nejdéle.
 
Je vubec nekdo, kdo neni "ve VIP programu"?

Urcite to daji vsem, kteri si tam koupi nove nebo ojete auto. A to byl i muj pripad. A pak tu knizku se slevami, kdyz jsem neco kupoval, ani nechteli videt a rovnou mi dali slevu na prislusenstvi...

Je to elegantni zpusob, jak si vytvorit clenskou zakladnu na servis.:)
 
Je vubec nekdo, kdo neni "ve VIP programu"?
Mozna spravna otazka je ... byl nekdo v CAR Start a necejtil se jako VIP?
Vedle me na vedlejsi zidli sedela pani Zlata Adamovska, ktera prisla servisovat svoji mazdu zhruba ve stejny cas a rozhodne jsem necitil ze bych vedle filmove celebrity byl druhoradym zakaznikem.
 
Byl jsem na servisu po 120 000 km (vymena olej, filtry, pretesneni vstriku) a zatim sama pozitiva. Skvele jednani, ferova cena.

Byl jsem spokojen s profesionalni a erudovanou komunikaci - pri objednavani (pan Petr Rezek) i zpracovani zakazky (pan Jan Smucr).
Ocenuji vnitrni komunikaci na prijmu servisu - prestoze jsem se objednaval pres email a telefon u pana Rezka, pri prijmu pan Šmucr vedel o co jde a co se s autem bude delat.
Servis take respektoval me prani zbytecne nemyt vuz (servis byl tesne pred planovanym tydnem v kempu, takze auto by vydrzelo umyte jen par hodin, skoda zatezovat lak kartacovanim navic, radeji si ho umyju sam az se vratim).

Pri servisu sice doslo k drobnemu opomenuti pri resetu servisniho intervalu, ktery se po 1000km projevil blikajici kontrolkou DPF, ale tento problem byl servisem promptne odstranen (objednani na diagnostiku do ten samy den + reset citace) .
Myslim ze poctive uznat chybu je profesionalne mnohem tezsi, ale ferovejsi k zakaznikovi nez si jednoduse vymyslet ne-existujici problem, jak se deje v nekterych jinych i autorizovanych autoservisech - respekt.
 
dnes jsem v Car Star absolvoval svolávačku na zadní brzdy. Komunikace s přijímacím technikem panem Šmucrem velmi příjemná, zkusil jsem se na blind zeptat na půjčení nové šestky nebo MX5 po dobu opravy a byla mi nabídnuta fungl nová šestka GL 2,5 benzín v krásné bílé perleti s tmavým interierem včetně stropnic a sloupků (dojmy a srovnání s mojí GJ napíšu později do příslušného tématu).

IMG_1807.jpg

Po odjetí půjčeným vozem během chvíle telefonické upozornění na stav zadních brzd (již objednané u @Max6) a za necelou hodinu bylo auto opravené. Své dojmy jsem konzultoval s prodejcem panem Cigánikem, což byla také příjemná debata, rychlé a ochotné hledání starších katalogů v reakci na můj dotaz ohledně porovnání modelů GJ a GL.

Mezitím moje mládě nakreslilo logo Mazda na tabuli a byla odměněna hezkou kšiltovkou, takže přestala ohrnovat nos nad GL (neprozřetelně jsem se před ní zmínil, že by nám mohli půjčit MX5, takže chtěla auto bez střechy a jet vepředu.....)

IMG_1806.jpg

Opět lze jen konstatovat a ocenit velmi profesionální a současně lidsky příjemný přístup všech zmíněných. Jen tak dál :)
 
Dnes při cestě do Prahy krátká domluvená návštěva v servisu ( občasné povrzavani od kasliku nebo výdechu větráku, mírné vrzání centrálu z pravých zadních dveří). Příjemná návštěva a pokec opět vše vynikající, rovnou jsem se zeptal na možnost prodloužené záruky a co je v ní zahrnutoIMG_20180815_133313.jpg
 
Minuly tyden manzelka (opet) trefila neco pravym zrcatkem, az se to vycvaklo (kryt a zrcatko). Me to zrcatko neslo nasadit zpet, az jsem se bal, ze uz na to tlacim moc.

Tak jsem se stavil v Car Star na konzultaci, zda to vubec delam dobre a co pripadne s tim. Patek odpoledne za 15 minut zaviracka. Ze servisu tam byl uz jen pan Rezler, mechanici uz fuc.

Pry je potreba to nahrat pistoli, aby ty plasty zmekly a pak to jiz lze nacvaknout. Tak mi to na pockani zdarma opravil. Paradni komunikace a ochota.

Tak ... a ted uz jen vyresit, co s tim odrenym krytem zrcatka o_O.
 
Absolvoval jsem v Car Staru první prohlídku po roce provozu vozidla. Servis v případě mé šestky GL 2.0 benzín jede podle tohoto standardního plánu: https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/Mazda6_GL-2,0.pdf .

Olej dávají 5W30. Dále je navíc potřeba oproti rozpisu kontrola karoserie kvůli korozi. Je to prý povinnost kvůli záruce. Já jsem si ještě navíc nechal dezinfikovat klimu. A grátis update sw.

A k tomu jsem ještě pořídil nový alu a zimní pneu. Alu jsem bral od nich, pneu sehnal jinde. Ale kompletovali a prohazovali mi to.

Všechno proběhlo ok. Příjemný přístup a vše klaplo na jedničku.
 
Musím uznat profesionalitu ve všech směrech. Ačkoliv jsem nebyl objednán, věnovali se mi, převzali vůz a výsledek kontroly diagnostiky se mnou podrobně probral přímo servisní technik. Domluvili jsme se na dalším postupu, dostal jsem odhadovanou případnou sumu co by mě to mohlo stát a rozloučili. Takto si dokážu představit komunikaci a přístup k zákazníkovi. A mmchd, už i já jsem VIP ;) .
 
To, že tu máme lidi přímo z Mazdy není nic proti ničemu, ale psát sem laciné stupidní reklamy na tento servis, jak byli v servise, o kterém si nikdo nedovolí veřejně říci pravdu, kdo je v pozadí, ve kterém vyřeší záhadně reklamace téměř před 100.000km, které druhým neuznají 30.000km, ve kterém se umí taky chovat jako ... to je opravdu LACINÉ. Pokud by jsi Martine chtěl znát detaily mého tvrzení, rád se za Tebou zastavím a povyprávím...
 
A co kdyby jsme o tom tvrzení chtěly vědět i my ostatní ? Zrovna dneska jsem tam odvezl auto na výměnu zrcátek. Zatím mi tam vždy vše bez problémů vyřešili a nejsem jejich zaměstnanec, známý ani kamarád a ani mi nenabidly nic za reklamu
 
Back
Top