• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

TomC

nový člen
3
Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw.
Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
 
Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw. Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
Homologaci tu IMO nikdo nenabízí. Problém toho motoru je ve vysoké míře EGR, což má za následek vysoké EGT, takže nelze ladit příliš vysoko nad 140 kW. Existují tu "profíci" (s i brzdou), kteří se v honu za výkonem nebojí tyto omezení posunout. Pomůže jen vychytání manipulace s EGR za cenu větších NOx (na což IMO ještě nikdo nepřišel, jak to udělat), případně větší intercooler.
 
Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw.
Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
Cau pokud chces fakt profi chip tak bych asi nehledal v Ceske Republice. Jako nejblizsi moznost jsou Polaci Disi http://disi-tune.pl/ pak Belgie https://www.br-performance.be/en-be...4-mazda-3/5387-2013-2016/5929-2-2-skyactiv-d/ no a pak Anglie BBR-GTI ale ti se venuji pravdepodobne jen tomu nejlepsimu a to je zazehovy motor :D http://www.bbrgti.com/product/bbr-mazda-skyactiv-starchip-remap/
 
Obecně nemají moc dobré recenze. Stačí hledat "chiptuning powertec zkušenosti". Myslím, že pokud má někdo tak široký záběr, nemůže nikdy vychytat všechny speciality všech motorů. Notabene, když pro SH vychází každou chvíli nový software. Od toho se pak odvíjí jednání se zákazníky, kterým něco přestane fungovat nebo začne fungovat špatně.
 
Mam na svojej CX5 2.2D 110KW a vraj je to skoro idealny motor na chipovanie, podla info co mam z netu silnejsia verzia 129KW je po HW stranke identicka ako slabsia verzia, je len SW upravena na vyssi vykon. Chcel by som vediet, ci niekto si dal zvysit vykon, popripade kde a ci by sa vedel podelit zo svojimi dojmami po zvyseni vykonu. Viem, ze zvysenie vykonu sa da spravit dvoma sposobmi HW alebo SW a su rozne diskusie na oba sposoby.. Mne sa javi lepsi sposob SW uprava ale mam obavy na druhej strane pri kazdej navsteve servisu mi ho mozu bez opytania vratit na standard a cca 400 eur bude fuc. Dakujem vsetkym, co prispievaju do tohto fora, je vela prinosnych poznatkov pre nas, majitelov alebo uzivatelov znacky Mazda.
 
Poslední úprava:
Ak ma niekto skusenosti s HW upravou vykonu - kritici tohoto riesenia uvadzaju ak som to dobre pochopil, ze chip je pri tomto sposobe za RJ, takze o optimalizacii sa da tazko uvazovat ? rozumiem tomu spravne? HW riesenie sa mi paci kvoli moznej demontazi pred servisom, dalsi prenos na nove auto..., ale SW riesenie sa mi zda technicky spravnejsie. Idealne by bolo keby sa pripadni majitelia oboch typov chipovania podelili so svojimi skusenostami. Asi podla mna najlepsie riesenie by bolo po spraveni chipovania tento chip si dat odborne stiahnut na USB a ked ho nahodou preplacnu v servise, tak aby sa dal pomerne lahko obnovit a ten chip si dat spravit u profika. Len HW a SW na tuto akciu je pomerne dost drahy :( (svojpomocne). Nerozumiem tomu, preco si clovek, ktory uz raz tomu venoval cas a tie mapy uz raz nahraval, chce znovu za "len" SW upload cca 50% noveho chipovania, ved pri technickom uploade prepisaneho chipu to uz nemusi ist ani na brzdu ani ine testovanie (to sa uz raz udialo..), alebo mam zlu uvahu ?

Edit Natural: Přesunuto do společného tématu
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw. Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
Zdravím. Mám 3/4 roku "přemapovaného" diesela 110 kW (2012-původní vačka). Najeto celkem 60 000 km. Z toho s přemapováním 8 000 km. A velká spokojenost! Úplně jiné auto. Na brzdu jsem to dávat nechtěl. Není potřeba. Rozdíl je diametrální. Moje Mazda už byla updaty a záplatami softwaru řídící jednotky tak užraná a pomalá, že nebylo vyhnutí.. Homologace není. Dostal jsem jakýsi certifikát. Dělala mi to firma v Praze. Psal jsem podrobně o zkušenostech s chipnutím na mazdaclubu pod stejným nickem. Ale nedopsal jsem. Mám tam banána. Výkonovou rezervu využívám sporadicky, ale zátah při kick-down je naprosto brutální a nepolevuje do 5000 otáček. Dříve při kick-down motor zařval a zrychlení bylo jakési neurčité. Teď to doslava hodí autem vpřed. Spotřeba objektivně klesla o 1 - 1.5 l. Svižná ale plynulá jízda po okreskách běžně za 5.5. Otázkou je, jak se bude zanášet filtr. Ale regenerace probíhá stále stejně a to kolem 200 km. S tím se nehýbalo. Výfuk zůstává také čistý jako před. Žádné díry v plynu. Žádná turbodíra. Nástup je stále plynulý ale rasantnější. Zdá se mi jenom, že se zvýšila lehce hlučnost či se změnily frekvence.
 
Mapy 150k verze jdou bez problému přepsat na 175k, aniž by to mělo nějaký vliv na chod motoru, regenerace atp. Bez hardware úprav se dá dostat na cca 192k, pak jdou rychle nahoru teploty EGT a pokud člověk nechce hýbat omezovačem EGT, jednotka omezuje výkon. Já jsem se třeba ptal kladeňáka (PowerTec), jak to má s EGT limiterem a ten naznačil, že nějaké mírné úpravy tam dělá. Což mi nepřijde OK, protože když si zapnete na Torque nebo Forscanu sledování EGT, tak v létě to leze přes 800 stupňů jako nic. Tady bych brzdil, protože ta sestava turbodmychadel je nějak dimenzovaná - na nějaké teploty, a i když nemají variabilní geometrii, neměly by se překračovat. Obzvlášť když jsou chlazená olejem a ne vodou.
 
To vypadá, že tam nechali původní program pro 150k s uříznutým výkonovým vrcholem a přidali lehce common railu...
 
Stejne jsi myslim, ze to nekdo nekde nekdy udela, da to pak za uplatu ke stazeni a ostatni to jen lejou do aut...
 
Back
Top