• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Trochu zmatky, ale nakonec ...
IMG_0592.JPG

A co k tomu rict? Na zivo je to auto lepsi, jak na obrazcich na internetu. Sice ma takovy zajimave baculaty zadek, ale neprislo mi to rusive. A tahle modra barva tomu take naramne slusi. Celou dobu jsem si rikal, jestli je to hezci v cervene nebo te modre a ... nevim stale :D.

Projizdka kratoucka (https://en.mapy.cz/s/2fmDZ), ze si toho clovek nestacil moc prohlednout a zazit. Na takove kratke ceste, s autem, ve kterem sedim poprve, s cizim clovekem na palube, co me hlida, nemam moc choutky trhat asfalt ;). To by chtelo auto na vikend, at clovek k tomu ma co rict :cool:. Nez jsem koupil GJ, tak jsem takhle GJ (a i BN jindy) na vikend mel.

Jeli jsme v rezimu Comfort, motor tichy, ale do vysokych otacek jsem ho netocil. Prevodovka mi neprisla nejak extra rychla, ale to jsem nejak moc nezkousel. Podvozek mi prisel docela tvrdy, skoro mi az prislo, ze vic jak u me GJ. Ale jak jsem psal, nejel jsem zadnou svou beznou trasu, kde bych znal diry a hupy, abych realne porovnal.

Dost me teda stval Auto Hold na krizovatkach (da se samozrejme vypnout) a o vyhledu zadnim oknem se moc jako o vyhledu mluvit neda. HUD na okne misto na desticce je zajimavy. Dokonce to tam ukazuje i varovani mrtveho uhlu (v zrcatkach take). Sedacku si clovek muze posunout docela nizko a mel jsem takovy utopenejsi pocit v tom aute. Spis nezvyk, jak ty veci byly pak moc vysoko. Kazdopadne potom se vzadu pod sedacku nedaji vubec zasunout nohy. Takze kdyz jsem si pak v salonu do vystaveneho kusu sedl vzadu, tak teda zadne extra pohodli, ale predni sedacku jsem si nenastavoval pro sebe, takze byla spise vic vzadu (take sama odjede po vypnuti motoru). No a s panoramatickym oknem teda na hlavou nic moc mista i se sedackou na zemi (merim asi 186? ani nevim :D ). Asi se tam pak musi jezdit vice vleze.

Kazdopadne ... to, co jsem videl, me nijak neodradilo. Ba naopak, zacal jsem premyslet, zda by se to nedalo pouzivat i s tim 2.0 turbo ctyrvalcem :rolleyes:. Chtel bych to auto poznat bliz.
 
Pokud bych už zvažoval auto v cenové kategorii Stingeru, tak si něco připlatím a jdu do A6 Allroad.
Prijde na to, kolik ve vysledku bude to "neco". Precejen na webu u A6 Allroad sviti od 1.576.900,-. Sice u Audi zrejme dostanes velkou slevu, ale to tam jeste nemas nejakou vybavu. A v mem pripade uz i ten Stinger je cenove na hranici, mozna dokonce mirne za. Takze s tim priplacenim si ...

Ale jsou to auta jinych kategorii/vyuziti, prijde mi. Me se navic zatim tak trochu prici jit do "premie" a jeste jako bonus take nemam rad VW Group (ani poradne nevim proc). Sice nemuzu rict, ze by se mi nelibily ty interierove "multimedialni orgie", ale porad plati to predchozi. Korejskeho voziku se zas tolik nebojim ;).
 
Taková projížďka s někým, kdo tě furt kontroluje je dost naprd... Člověk to nemusí mít na víkend, ale je potřeba v tom autě sedět sám a projet si to svým stylem (stačí třeba odpoledne).
Jinak auto zvenku se mi moc líbí, u interiéru si už tak moc jistej nejsem (musel bych vidět naživo). Cenovka je celkem odvážná a sám jsem zvědavej, kolik jich začne jezdit...
 
Limit 30 kusu pro CR na 2018 je pry pravdivy. Jak tu jiz daval odkaz na clanek @vladas75, tak jiz tretina je prodana. Auto Bond pry uz ma svuj limit vycerpany a musi zadat zastoupeni o prideleni dalsi kvoty. Zase na druhou stranu nikdo nerikal, ze ten limit nepujde prekrocit pri solidnim zajmu.

Ale asi moc tech aut na ulici nepotkas.
 
Mě už Stinger míjí... ;) Ale u karmínově červené metalízy s tónovanym lakem zůstaneme.
 
http://www.autoforum.cz/technika/ma...*********************************************
 
Tuším že na Primě před dvěma dny to bylo v autosalonu. Chválili to. Kromě spotřeby. 14l. Lehká noha.
 
Nevidel nekdo popsane, jak je to s koncovkama vyfuku u Stingera? Videl jsem na zivo dva - 3.3 GT (koncovky na obou stranach) a 2.2 diesel GT Line (koncovky jen vpravo). Tak jsem se ptal v salonu, zda to je "vlastnost" diesel vs. benzin nebo GT vs. GT Line. A bylo mi receno, ze je to z duvodu vybavove rady. Aby se odlisila ta "drazsi".

No uplne mi to nesedi, kdyz jsem videl recenzi na Novinkach ...
Zahoďte předsudky, Kia Stinger s pohonem zadních kol se povedla

Ne, ze by to bylo nejak dulezite. Jen me to tak zaujalo, tak kdyby nekdo vedel vic, nez v salonu, tak dejte vedet :D.
 
Nevidel nekdo popsane, jak je to s koncovkama vyfuku u Stingera? Videl jsem na zivo dva - 3.3 GT (koncovky na obou stranach) a 2.2 diesel GT Line (koncovky jen vpravo). Tak jsem se ptal v salonu, zda to je "vlastnost" diesel vs. benzin nebo GT vs. GT Line. A bylo mi receno, ze je to z duvodu vybavove rady. Aby se odlisila ta "drazsi".

No uplne mi to nesedi, kdyz jsem videl recenzi na Novinkach ...
Zahoďte předsudky, Kia Stinger s pohonem zadních kol se povedla

Ne, ze by to bylo nejak dulezite. Jen me to tak zaujalo, tak kdyby nekdo vedel vic, nez v salonu, tak dejte vedet :D.
Odpoved na ty koncovky vyfuku
http://www.auto.cz/test-kia-stinger-2-0-t-gdi-2-2-crdi-ve-stinu-sestivalce-111836
 
No vida! Ted uz jen udelat neco s tim logem Kia a ma touha po symetricnosti bude dostatecne ukojena :D.

Kazdopadne jsem marne ocekaval, ze se dozvim vic o GT vs. GT Line ohledne rozdilovych polozek:
- Elektronicky řízené tlumiče s nastavitelnou charakteristikou odpružení (ECS)
- Řízení s variabilním převodovým poměrem (VGR)

Tak nejak jsem cekal, ze to bude mit nezanedbatelny vliv.
 
Poslední úprava:
ECS jsou normálně tlumiče s ventilem s řízeným průtokem a proměnné řízení můžeš otestovat i v Superbu, případně kdysi s tím přijela BMW E90. Nevím jak moc to funguje u Stingeru, ale chová se to tak, že pro zatočení ve městě potřebuješ jen malé pootočení volantem. Spíš mě zaráží, že Stinger má pneu velké jako Mazda 6 GH (225/45/18), tzn. o stupeň menší, než GJ/GL (ta by obula při 18" 225/50/18). Docela malá kolečka na tak velké auto. Ale jinak mi přijde ten dvoulitr v pohodě, má to vzadu samosvor, takže zábava s tím bude. Ber to, že je to taková větší Giulia.
 
Jak jsem tu uz psal, nejsem moc automobilovy znalec, takze nektere ty veci s praxe neznam, proto jsem si rikal, ze bych se o tom mozna neco dozvedel. Stavitelny podvozek (pokud to teda je to stejne, co rizene tlumice) ma dnes kde co jako priplatkovou polozku, tak jsem si rikal, ze se treba tady dozvim nejaky prakticky rozdil.

Nad velikosti kol jsem se take pozastavoval. Protoze to ma mensi kola, nez mam ted na GJ a zaroven take docela tvrdy podvozek, tak na tech 19" to bude asi fakt znat. Ale to uz jsem psal ve sve kratke rekapitulaci pocitu z mikrojizdy.

I proto mi prijde ta 2.0 T-GDI jako docela solidni volba. Realne prinos GT vs. GT Line nejaky znacny neni, bez vseho se da asi v pohode obejit. Ty brzdy na GT Line nevypadaji na pohled rozhodne poddimenzovane, ikdyz tam nesviti logo Brembo. A na tech 18" se mozna bude jezdit lepe. Sice co do krasy se mi libi vic design 19", ale ...

Vykon to uplne spatny nema, kdyby to slo jeste trosku poladit (jeste nevim), tak super. A ve vysledku k "usetrenym" 300k oproti 3.3 T-GDI si clovek jeste muze pridat dvoutretinovou spotrebu. Na rychlou solidni jizdu a zabaveni papiru urcite bude u Stingra stacit ten dvoulitr :D.

Ale je pravda, ze jsem si rikal, ze bych si nekdy chtel poridit ctyrkolku a sestivalec. Ale ... jeste nic nekupuju ;).
 
Včera jsem měl zapůjčen vůz Hyundai Tucson. Presny typ nevim ,ale byl to diesel s manualem, vybava docela dobra vcetne navigace. Bylo to nahradni vozidlo behem garanciho servisu me M6.
Strasne rad sem se pak vracel do sve majdy... Hjundé: plasty o nekolik trid horsi, v zatackach ruzne vrzaly a vydavaly zvuky praskani. Podvozek moc nerovnosti nevyzehlil, brzda mela ukrutne rychly nabeh div , ze sem si nerozbil cumak o volant.. byl to proste obrovsky rozdil..
 
Back
Top