• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Stinger je fajn, ale tohle je počin. Úplně vidím Schreyera, jak říká designérskému týmu: "Tak jsme si na poradě s vedením řekli, že bychom mohli zkřížit předek Mazdy 3, ale nějak nám nevyšlo to vlnobití, tak že bychom to protáhli rovně ve stylu Peugeotu 308 nebo Citroenu C4 (když už jsme u toho, tak z něj převezmeme zadní okénko) až dozadu, kam bychom napasovali zadek z Tusconu, ten se dobře prodává. Jo a agent z Hirošimy hlásí, že lidé jsou celí nadšení z mazďáckého tabletu, včetně těch výdechů pod ním a nízkého panelu klimy, tak ho tam taky dáme. Ale aby to bylo echt gold, přidáme k němu tlačítka."
http://auto.idnes.cz/novy-hyundai-i30-0i1-/auto_testy.aspx?c=A170120_232913_auto_testy_fdv
 
Take jsem v tom predku hned videl predlohu v Mazde 3. Kdo vi, treba je to nahoda. Na druhou stranu, at tak, ci onak, musim konstatovat, ze se mi ta i30 na tech fotkach i libi. A ani se nijak nestydim za to, ze kdyz jsem si vybiral auto, tak jsem navstivil i Hyundai a povozil se v i30. Akorat mi tenkrat i30 v kombiku v plne vybave prisla jaksi neprislusne draha na svou tridu, povest a kvalitu. No kazdopadne u ceho jsem skoncil, to vite ... :D.
 
To je tak kdyz si nekdo necha poradit od blbcu co autum nerozumi.

Kolega si koupil novy, ojety auto, samozrejme skoda octavia. R.v. 2005, nalitano 220000km, fsi 2.0 za nejakych 130000Kc.
Kdyz jsem mu rikal, at se podiva po japoncech, mazda atd. tak mi odvetil ze se mu to nelibi. Tak si koupil tohle no.

Z motoru chcije olej (docela dost), lozisko na zadnim kole v prdeli, to nepocitam jeste po-kupni servisni vymeny, olej atd. No a v zaveru mu to auto na dalnici zere 9.5 litru.
Tak hlavne ze si koupil levny auto.
Ale porad mluvi ze je "spokojenej" jak si koupil levny auto. Tak ho pri tom nechavam, vzdycky mu to odkejvu a v duchu si rikam svoje (kdyby si nebyl blb mohl si mit 100x lepsi auto za tu cenu).

Panove a damy, budme radi za to co mame!

Komu neni rady, tomu neni pomoci!
 
Poslední úprava:
Těmhle lidem, jsem se naučil nic nevyvracet, nic nevnucovat, neradit, nic.... Nemá to naprosto cenu a končí to vždycky jen tím, že jsem nasranej. Ať si každej doveze co chce, hlavně že on je spokojenej, koneckonců, je to jeho auto....

Měsíc, dva, zpět si koupil kámoš e91 baworáka. Je to mladej kluk a mluvil o tom autě už x let, co si pamatuju. Loni v létě jsme se potkali po dlouhé době, tak jsme se zakecali o autech. Radil jsem mu ať zháni jen benzín, ještě bez přímého vstřiku, manuál, co nejvíc výbavy a čeká a vybírá. A popisoval jsem mu svoje radosti se soužitím s šestnáctiletým prémiovým dieselem. Jak je to z jedné strany super, ale z druhé strany je to shit za shitem. Člověk pořád řeší co kde tankuje, smrdí to, studený se to třepe a má to hroznej zvuk, než to zatopí, tak si můžu foukat na ruce žeo. Třílitr dehet s automatem pak jezdí po městě klidně za jedenáct a průměr je 9. Všechno je drahý, jen vzducháč neorigo litr atp, přední brzdy pomalu deset. Je tam asi 15 řídících jednotek. Hulí to, stk je o strach, tak jako to, že se to může zítra vysypat a bude to za pade. Ještě ke všemu jste po tomhle všem jen další mladej kretén v šiltovce a v bavoráku... Prostě nepříjemný

A co si dovezl? No jasněěěě... 320d. Ten asi nejznámější, nejhorší motor, co si mohl koupit, samo že s dpfkem, protože na popojiždení do deseti kilometrů je to vono.
A pro jistotu, si to koupil s ucpaným filtrem a ko spojkou s dvouhmotou, bez zimních, s tím že o tom věděl a dostal jakože slevičku, no bomba...
Celková částka za koupi, spojku, vyčištění filtru a pár blbostí je 250 000,- S tím, že to dpf je teď otázka a navíc se nějak neřešila příčina ucpání.

Když si vezmu, že za svoje auto jsem teď dal 250 + zhruba 30, jako gumy, pojistka a nějakej servis, mám auto co nemá ještě 120 000 km, jsem druhej majitel a do budoucna bych mohl mít spokojený žití, navíc v krásným autě, který nemá každej mladej čuráček, s charakterním motorem...

On má za stejný prachy auto o 4 roky starší, s nájezdem možná 200 000 km, nejistou historií a nejistou budoucností, se špatným motorem, kde za rozvody dá třicoš a jezdí autem, co je všude, všude a jezdí tím každej mladej lofas....

Ale má co chtěl. Škoda, že je teď z toho akorát špatnej a nechce se o tom bavit...
 
:D Len či vieš, význam slova "lofas"

Mam priatela, totálne rovnaký prípad.
Kúpil si pred 4 rokmi, podla neho, šmrncovný Folcvágen Touareg 5.0, diesel 10 valec, AT, pneu pruzenie, kilometre "iba" 200.000, z Talianska !!!!!..... :D
Každý rok ho má nepojazdny , stojí cca 3 mesiace v servise, kým mu ho niekto spojazdni.
A vytesuje sa, ake ma vykonne a pohodlne auto obcas aj so spotrebou iba 10 litrov. Bezne to ma za 15 litrov/100 km
 
Jako koupit si Tuarega V10 Tdi z Itálie s 200 000km, to je aspoň frajer. To je borec co má pořádný koule :D
 
Měsíc, dva, zpět si koupil kámoš e91 baworáka. Je to mladej kluk a mluvil o tom autě už x let, co si pamatuju. Loni v létě jsme se potkali po dlouhé době, tak jsme se zakecali o autech. Radil jsem mu ať zháni jen benzín, ještě bez přímého vstřiku, manuál, co nejvíc výbavy a čeká a vybírá.
A přitom E90 325i jede tak krásně...
 
No právě. Za rozumnou spotřebu a v doprovodu krásného zvuku R6 motoru.
 
Jsem rád, že jako mladý člověk nejsem ovlivněn německou vlnou. A už vůbec né vlnou BMW, ikdyž E90 325i je auto, které by za to i stálo. Nejvíce převracím oči u starých e36 s límcovýma kolama a s 20mm podložkama. K tomu všemu na půl shnilý, skitovaný, no hrůza.
Komu není rady, tomu není pomoci. Už několik lidí se mě doprošovalo, že potřebují poradit, které auto je tak ideální na jejich potřeby. Benzínový japonec byla moje jasná rada. A ejhle. Stejně jich tak 80% ukotvilo v třídveřovým 4.Golfu v 1.6i,1.9TDi nebo u BMW. A jak psal Butchi. Ano, mají levé auto za pár Kč, ale vrazili do nich tolik peněz, že už neví co s tím šrotem dělat. A těm 20% jsem doporučil bud Mazdu 6 a nebo Nissana Almeru a ani neví, co to je servis.
 
Bratránci jsou naštěstí taky japanofilní, takže jeden má Civica rok 96, ale úplně luxusní a dnes už nevídaný stav a druhej měl x let Primeru P11, což bylo jízdně asi nejlepší auto, které jsem řídil. A místo Civica se plánuje Accord 2008+ 2.4 Vtec... už se těším...
 
Vite, me prijde, ze to preci nemuze byt takove cerno-bile. Vzdyt pokud by to bylo tak, ze proste Japonec je super pomalu ve vsem a naopak koncern/Nemec je v haji s neskutecnymi servisnimi naklady, tak by to prece driv nebo pozdeji ten trh musel reflektovat, ne? Nebo cim to je? Nerikejte mi, ze proste vsichni jsou proti tomu slepi a trh stale blahove uprednostnuje "to spatne".
 
Na světě je cca 7000000000 lidí,každý je originál a každému se líbí něco jiného.A každý upřednostnuje něco jiného.Každý produkt si najde svého kupce.Vždyt by to byla nuda,každý v Mazdě nebo BMW a podobně.Jak psal @Ter Leeloo II svět není černobílej.
 
Bratránci jsou naštěstí taky japanofilní, takže jeden má Civica rok 96, ale úplně luxusní a dnes už nevídaný stav a druhej měl x let Primeru P11, což bylo jízdně asi nejlepší auto, které jsem řídil. A místo Civica se plánuje Accord 2008+ 2.4 Vtec... už se těším...
Accord 2008+ 2.4 Vtec - moc dobrý ;)
 
Protoze je evropa jako jedina zblaznena do naftovych motoru a proto vsichni jezdi v koncernu(tdi) atd...Koncern totiz poradny benzinovy motor neumi. To same francouzi ti maji dobre diesely ale benziny taky stoji za prd. BMW vyborne R6 motory ale ty dalsi uz taky moc kvalitni nejsou. No a ruku na srdce,japonci moc zkusenosti s naftakama nemaji tak proc by si mel cesky milovnik nafty koupit japonce?
 
Vite, me prijde, ze to preci nemuze byt takove cerno-bile. Vzdyt pokud by to bylo tak, ze proste Japonec je super pomalu ve vsem a naopak koncern/Nemec je v haji s neskutecnymi servisnimi naklady, tak by to prece driv nebo pozdeji ten trh musel reflektovat, ne? Nebo cim to je? Nerikejte mi, ze proste vsichni jsou proti tomu slepi a trh stale blahove uprednostnuje "to spatne".
Proč v ČR je Hyundai tak najednou druhá nejprodávanější značka.... Odpověď i na to proč si lidi kupujou třeba kodoFku. Proč ve francii,když jedu,tak nejvíc vidim Pažouty, Citróny a tamto co se opravuje dámskym tampónem...
Ale je to dobře, že to na světě tak funguje. Ať si každej kupuje co chce, co se mu líbí,na co má a co si zaslouží...
 
To je tak kdyz si nekdo necha poradit od blbcu co autum nerozumi.

Kolega si koupil novy, ojety auto, samozrejme skoda octavia. R.v. 2005, nalitano 220000km, fsi 2.0 za nejakych 130000Kc.
Kdyz jsem mu rikal, at se podiva po japoncech, mazda atd. tak mi odvetil ze se mu to nelibi. Tak si koupil tohle no.

Z motoru chcije olej (docela dost), lozisko na zadnim kole v prdeli, to nepocitam jeste po-kupni servisni vymeny, olej atd. No a v zaveru mu to auto na dalnici zere 9.5 litru.
Tak hlavne ze si koupil levny auto.
Ale porad mluvi ze je "spokojenej" jak si koupil levny auto. Tak ho pri tom nechavam, vzdycky mu to odkejvu a v duchu si rikam svoje (kdyby si nebyl blb mohl si mit 100x lepsi auto za tu cenu).

Panove a damy, budme radi za to co mame!

Komu neni rady, tomu neni pomoci!

Pánové a dámy, estrádá Octavia má svoje pokračování ...
Dneska jsme debatovali, prej to dal do servisu a tam mu řekli že má v prdeli katalyzátor (důvod proč mu to žralo tak na dálnici údajně), takže kompletně celej výfuk, oprava 13.000,- jen to pleskne.
No když mi řekl, že za celkovou "údržbu" dal 24.000,- tak mi začali cukat koutky u pusy, div jsem nevybuchl smíchem přímo před ním.

Takže 2005 škocna za skoro 160.000,- aby to vůbec jezdilo ... no neber to!

Na to se nedá nic říct. :D
 
Poslední úprava:
Pánové a dámy, estrádá Octavia má svoje pokračování ...
Dneska jsme debatovali, prej to dal do servisu a tam mu řekli že má v prdeli katalyzátor (důvod proč mu to žralo tak na dálnici údajně), takže kompletně celej výfuk, oprava 13.000,- jen to pleskne.
No když mi řekl, že za celkovou "údržbu" dal 24.000,- tak mi začali cukat koutky u pusy, div jsem nevybuchl smíchem přímo před ním.

Takže 2005 škocna za skoro 160.000,- aby to výbec jezdilo ... no neber to!

Na to se nedá nic říct. :D
Zlaté GG po faceliftu s živou dvaatrojkou :D :D
 
Vite, me prijde, ze to preci nemuze byt takove cerno-bile. Vzdyt pokud by to bylo tak, ze proste Japonec je super pomalu ve vsem a naopak koncern/Nemec je v haji s neskutecnymi servisnimi naklady, tak by to prece driv nebo pozdeji ten trh musel reflektovat, ne? Nebo cim to je? Nerikejte mi, ze proste vsichni jsou proti tomu slepi a trh stale blahove uprednostnuje "to spatne".

Urcite existuju aj pravdive statistiky, len ich velmi nepropaguju.

Taky priklad, Mazdy si kupuju na SK-u podla mna tak na 95 % sukromne osoby pre vlastne potreby .
5% mazd si kupia mensie firmy -ich majitelia, taktiez pre vlastne potesenie.

Koncernove auta kupuju naopak na 95 % velke firmy, štát - ich povereni zamestanci, majitela takych firiem, ministri, uz jazdia v inej kategorii.
Z 10000 ks predanych novych koncernovych 9500 ks su firemne, dilerske, policajne, hasicske, uradnicke a pod. vozidla.
Cca 300 ide na vrub majitelov malych firiem, ktori nachadzaju zalubenie v tdi RS a Superb.
No a tych 200 ks si kupia sukromne Fabie... lebo lacne a aj sused povedal, vraj dobre.
Vacsina koncernovych vlastnikov (aspon) v mojom okoli su az 2-3 majitelia ojazdenych koncernakov.
Lebo kncernovych aut je najviac v ponuke na trhu - najvacsi vyber.

Francuzske vytvory su pre kategoriu kupujucich, cim lacnejsie tym krajsie (vid Renault Thalia) a na kvalite moc nezalezi.

Korejci sa tiez presadzuju, ale zvysuju svoje predaje najmae vo fleetovych pedajoch. (ich rast kvality sa, ale neda popriet)

No a v krajinach , kde si vacsina ludi moze dovolit kupovat nove auto pre seba, tak si kupuje kvalitne auto, kupuju tak najma japoncov, vid celosvetove predaje Toyota.

Takze ludstvo v nasom okoli sa snazi spravat stadovite, uprednostnuje lacno kupovat a co potom, uz neriesi .... taky sposob spotreby im denno denne vtlkaju reklamy do hlavy a potom uz prichadza len potopa.
To iba statisticke cisla su prisposobene aktualnym potrebam kohosi.
Mozem sa aj mylit v mojom nazore, mozno som mal aj ja kupit akysi folcvágengroup auto a nie mazdu.:rolleyes:
 
Back
Top