• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Fakt jo? Cos tam dával? Nezávislé topení a tažné? Já mám tohle.
Uh sakra, mozna asi se mi nejak udelal zmatek v tech cenach. Ja jsem porad zhruba pocital s tim, ze "Insignia me vyjde jako maly Stinger" a zapomnel jsem presnou castku.

Jinak ja tam mam navic tu High Gloss sadu a pak je to prakticky stejne, co mas Ty. Jen s tim rozdilem, ze ja si tam zatim nedaval Sada Snadné řízení 2 (LPSD), jelikoz jsem chtel 360° kameru a pokud jsem koukal dobre, tak je to jedine mozne s Sada Driver Assistance 3, takze to mam rozlozene a tim padem drazsi.

Ale o nezavislem topeni jsem i chvilku premyslel.
 
Pardon, 2EX mám samozřejmě taky, cena je v kombinaci s LPSD a LPSE minimální příplatek. V konfigurátoru to ani nejde naklikat.
 
Pardon, 2EX mám samozřejmě taky, cena je v kombinaci s LPSD a LPSE minimální příplatek. V konfigurátoru to ani nejde naklikat.
A ZQ3 sis tam teda dal? Ja premyslel, jestli to vubec stoji za to. Dnes z praxe u GJ vim, ze adaptivni tempomat pouzivam strasne malo. V tom hustem provozu a pri mem stylu jizdy to skoro nejde. Maximalne, kdyz clovek jede s rodinkou pianko na dovolenou. A zakladni tempomat je ve "standardu".

A ten jejich konfigurator na webu, darmo mluvit. Ten vubec nefunguje tak, jak by podle ceniku mel. Mozna to dela jen ta Exclusive rada, ale jinak tam je tech chyb spousta. Vcetne toho, ze tam nemaji spravne ceny.
 
Ano, je součást LPSD.
Jo takhle, ja jsem si spatne vysvetlil tu cenu nad ramec LPSD + LPSE. To mi jaksi v salonu zapomneli rict, ze kdyz chci panoramatickou kameru, ze se to na vyresit takhle a nemusim misto LPSD davat samostatne A8Z + ZQ3 + 2EX. Tudiz me takhle ta "kamera" vysla na 22k, proto jsem si vyskrtnul adaptivni tempomat ZQ3.
 
Pro mne je nemecky koncern strasna nuda dlouhodobe(VW,SKODA,SEAT) AUDI nepocitam,ta je cenove uplne mimo,i kdyz za ty utracene penize to uvnitr vidite .Pokud by mi nabidli zdarma nejaka auto z koncernu,tak by to byl urcite SEAT,ktery mi prijde dizajnove nejzajimavejsi zvenku .Uvnitr uz je to horsi. A jedine evropske auto ,ktere bych byl schopny vymenit za japonce tak by bylo urcite BMW s benzinovym R6 , kdybych na nej mel...coz nemam :D
 
Tak tohle je moje krevní skupina a ten rodný kraj:(. Všude kudy jel, šlapalo a jezdilo i moje ego. Na kole, na autě, na motorce, na lyžích i v botách:cool:
 
Ja mam redeji japonska auta nezli americka ;) Na amerikach se mi ale libi jejich V6 a V8 motory ktere proste zni lepe v akci nez ty evropske. Ohledne tech vyfuku...jsou falesne vyfuky ktere vypadaji celkem dobre (nektere mecedesy.bavoraky) a pak jsou hnusy v podobe koncernu vw (passat,arteon,oktavka atd...) Kdyz uz nekdo nacpe nejaky vyfuk do zeme tak proc tam dela to priblble chromovane nic...Holt mam rad klasiku :)
Jinak vcera jsem potkal Stingera v O-Porube u Duhy a na zivo nevypadal zle,jen nevim co to bylo za motorizaci.Mela tu dvojici koncovek na obou stranach,ale nevim jestli to maji i diesely pokud nejaky diesel delaji do tohoto auta.
 
Jo, delaji i diesel, ale prave ten ma dvojte koncovky jen na jedne strane. Takze koncovky na obou stranach je bud 2.0 nebo 3.3 T-GDI. Pak uz to z venku poznas podle cervenych lakovanych brzdovych trmenu s originalnim napisem Brembo (a jeste maji jine designy disku) - to je pak 3.3. Pokud by teda nebylo videt vzadu logo GT-Line vs. GT.
 
To už nezjistim,jel proti mě a pak sem jen kouknul do zpětného a viděl 4 laufy :)
 
Tak jsem si cvicne napsal do Nemecka dealerovi Kia na jejich cenovou politiku u Stingera a dokonce hned v prvni cenove nabidce na GT-Line 6.000 Euro slevicka. Ve vysledku to cenove +- vychazi stejne, jako u nas s priplatkem za barvu (je i v te nabidce) a barvu interieru (v Nemecku priplatek 0,-). Ale je to navic s 19" kolama a adaptivnim podvozkem, coz se u nas ani neda poridit.

Ono obecne jsem nepochopil, proc u nas nejde "maly" Stinger poridit s adaptivnim podvozkem, pricemz v Nemecku, Polsku, Slovensku i Rakousku jde.

V principu kvuli tomu adaptivnimu podvozku jsem jim vubec psal, abych se podival, co to stoji "venku". Mozna se zkusim poptat, co teda GT. Ze by pak mozna sleva vykompenzovala spotrebu paliva? :D
 
Duvody pro manzelku ani tak ne. Manzelka chce spis novou Insignii z jejiho pragmatickeho pohledu. Stinger neni rodinne auto, takze uz ma predem tezkou vychozi pozici. Ale kdyz ji necham GJ, bude to OK :cool:.

Stale se vsak hledaji duvody a obhajoby pro me samotneho, nebo spis pro tu cenu/spotrebu :D.
 
Tak nabidka na GT je za 49.770 Euro s DPH (19%)/41.823,53 bez. U nas to stejne za 1.439.980/1.190.066.
 
Back
Top