• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Jsem trosku zaspal nejake prvni fotky nove Opel Insignia Sports Tourer. Kazdopadne takhle z venku to vypada pomerne lakave. Pokud bude i nova generace k dispozici v OPC variante, tak hadam, ze to bude jeden z kandidatu, za co za par let vymenit soucasnou Mazdu 6. Uvidime, jake budou s tim autem zkusenosti v praxi. Casu je dost.

Zatim z novych modelu me od koupi GJ zaujalo jen par modelu: Subaru Levorg (ale chtelo by to 2.0 motor z STI, jak se prodava na jinych trzich), Volvo V90 (bohuzel cenove mimo me moznosti) a tato Insignia.
 
Levorg je IMO prcek a ta převodovka ten celkem schopný motor zabíjí, ostatně Subaru je celé použitelné jen v manuálu, CVT je otřes, to je dobrý snad do aut typu Micra, Swift atp. V90 s cenou asi upadli na hlavu, za foukaný čtyřválec chtít to samé, co velká trojka za šestiválce. Insignia se mi taky líbí, jen ten zadek u kombíku (chromová lišta po hraně? WTF?) mi nějak nesedí. Doufám, že dojde na OPC.
 
Uprimne jsem s tou CVT nejel, je to az tak hrozne i v tom Levorgu? V nejake recenzi jsem cetl/videl, ze to chvalili, ze to nema ten stejny projev, jako drivejsi CVT a ze to jede solidne.

A co se tyce te chromove listy u Insignie, rekl bych, ze se jedna designove o podobny prvek z Astry, akorat tam vede pricne skrz sloupek. A i me, jako odpurci chromu na aute, to neprijde zas tak hrozne. Tak nejak standardni "ozdoba". Samozrejme je to otazka vkusu.
 
Nakoniec sa mi podarilo presvedcit kamarata, aby vymenil koncernovu - ciernu dieru na peniaze. (Touareg)
Spolu sme boli vyskusat potencialne vyhliadnute SUV od 5-tich výrobcov.
KIA Sportage, GT Line, 2017, jeho, aj mna, tak ohurila svojou cenou, funkčnou vybavou, kvalitou spracovania, dvojspojkovym automatom,
ze rozhodnutie, za čo vymenit koncernovy šrot, padlo po prvom kilometri skusobnej jazdy s KIA.
Odporúčam isť vyskusat KIA a potom svoje skúsenosti obíjať každý deň o hlavu mazda importerovi, co vsetko neponuka mazda do svojich aut,
a v mazda zaruke nepokrýva, oproti "zaznávanej nepremiovej" korejskej znacke.
Perlička: Problémy DPF filtra, pribúdanie nafty v oleji riešili a aj riešia (výmenou dielov systemu DPF) v 7 ročnej záruke. :eek:
Lebo podla nich, problém spôsobuje závada snímačov vo filtri.
............
U mazdy mam dojem, že na vine pribúdnia oleja je užívateľ, spôsob užívania auta.
Ak sa mýlim, opravte ma....
 
Uprimne jsem s tou CVT nejel, je to az tak hrozne i v tom Levorgu? V nejake recenzi jsem cetl/videl, ze to chvalili, ze to nema ten stejny projev, jako drivejsi CVT a ze to jede solidne.

A co se tyce te chromove listy u Insignie, rekl bych, ze se jedna designove o podobny prvek z Astry, akorat tam vede pricne skrz sloupek. A i me, jako odpurci chromu na aute, to neprijde zas tak hrozne. Tak nejak standardni "ozdoba". Samozrejme je to otazka vkusu.
No to CVTecko uz pry neni tak hrozne jak byvalo,kdysi to pry hrozne rvalo pri vytoceni motoru...Ted uz to pry maji odstupnovane tak ze se to da pri vytaceni motoru prezit...:)

Kazdopadne ten motor je zabity s tou CVT prevodovkou...

nechce nějakej fanda 767B? Ne, nejedná se o Boeing ....

Az budu mit par mega navic pak bych mozna uvazoval...ale je tolik aut ktere bych rad ridil radsi a asi nejsou ani tak drahe jako treba skyline R-34(moje srdcovka) :)

No napsal jsem to trosku spatne jak tak koukam :D Takze je tolik aut ktere bych radsi ridil a ani nejsou tak drahe jako vyse vyobrazena Mazda ...:D
 
Poslední úprava moderátorem:
Kazdopadne ten motor je zabity s tou CVT prevodovkou...
Čas 3:18, to bych si to hodil. :)
Cit: "Pěkně to ilustruje zrychlení z 0 na 160 km/h. Je-li použit mód CVT, trvá cca 20 s, s postupnou změnou převodů, které jsou najednou poněkud kratší (viz video), 27 s."
 
Mno ok, to moc uzasne nevypada. Ale tak jako druhe auto pro manzelku by to stacilo :D. Ono vlastne ja driv budu chtit vymenit jeji Octavku za neco noveho nez vymenovat mou GJ. Kazdopadne ji chci poridit urcite take benzin s automatem. Nicmene zrejme si nebudu moct dovolit druhe auto s cenou k milionu. Leda bych nasel lepsi job ;).
 
No je skoda ze tady Subaru nedodava ten foukany dvoulitr co se dava do Imprezy WRX...Osobne si myslim ze Imprezy WRX by se tady prodalo vice nez WRX STI...
 
Já bych osobně docela i přežil Outback s motorem a převodovkou z WRX STI. A nebo pak 3.6R, tam bych možná odpustil i ten CVT.
 
Jezdí ke mě kluk se Subaru impreza.
To není možný co to auto dokáže.
Mimo jiné do něj nasypal přes 300k.
Už jako sériový je to nadupaný, ale interiér nic moc.
 
Dneska jsem jezdil ve 140kW Kodiaqu v plné výbavě, stručné dojmy: v 7místné verzi je podélně prostoru jen o něcé málo víc jak v CX-5, v 5místné jako v Superbu, tedy královsky. Pedál plynu visí seshora. Nejde zarazit levá noha pod přístrojovku. 7st. mokrá DSG DQ500 funguje dobře, skoro jako HDM automat. Motor je dost utlumený a nemá takový zátah jako v CX-5, nebo to alespoň maskuje. Loketní opěrka se neviklá na rozdíl od mazdy, stejně jako v Superbu III. Napříč není zase tak moc místa, skoro bych řekl, že Superb III je na tom lépe, a CX-5 určitě. Výhled skrz přední sklo připomíná tank, sklo je nízké a málo sklopené.
 
A jak se vam libi novy Civic ? U me jednoznacne cesta zpatky ke sportovnimu looku coz je dobre. Kazdopadne mi tam chybi vyfuk(y) ,ja proste auto bez vyfuku nemohu vlastnit :D Jak se rika ze kola delaji auto tak si myslim ze i vyfuk dela auto,aspon u benzinu. Ale ten Type R prototype tam ma nejake 3 roury takze to bude v pohode :)
 
Back
Top