• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

To bys zalepil fólií. ;)
Asi jo, ale kdo vi, jak by to pak vypadalo. Kdyz ma treba nekdo zalakovany/prelepeny znak na Octavce, tak mi to prijde docela osklive.

Nejhorsi je, ze jako maly jsem vzdy chtel Volvo a rikal jsem si, ze si nejake urcite v zivote koupim. No nevim, jak bych to delal tam :D.

Korejec korejcem ještě dlouho zůstane i kdyby měl sebelíbivější kabátec .....
Bych to nevidel tak cernobile. Ja nemam tohle skatulkovani rad. Ano, porad to zustane auto korejske automobilky. Ale navrzene v Evrope. A vyrabet se bude kde? V te Koree?

Nekteri lidi take nadavaji na Fordy a nesmi jim do domu (tusim zde napr. @Krabat?). A Ty je neodsuzujes ;).
 
ale tak určitě... nadávat na Fordy je jako nadávat na Škodovku. Je to masovka a má to kdekdo. Obě značky ale mají dlouhatánskou evropskou historii. KIA je v evropském měřítku pořád relativně zaostalá značka, donedávna produkující asijské modely a posledních pár let se snaží zalíbit i v evropě... jestli tomu někdo věří, ať si to koupít, to je každýho věc...
 
KIA je v evropském měřítku pořád relativně zaostalá značka, donedávna produkující asijské modely a posledních pár let se snaží zalíbit i v evropě... jestli tomu někdo věří, ať si to koupít, to je každýho věc...
Zasadne nesuhlasim.
Ako som tu uz spominal , kamarat si nedavno kupil Optimu.
S tak perfektne poskladanym, technicky vyriesenym autom som sa davno nestretol. A aj ten dizajn je dost seriozny.
Ihned ma napadlo porovnavat Optimu s Mazda 6 a vo vela rieseniach ma navrch mazde, ale aj ostatnym eu znackam.
A koniec koncov, este donedavna svet zaznaval aj japonske znacky.
Spominam si ked KIA zacala dobyvat EU a svet, pomahala mu v tom mazda a ktora mala dokonca aj pomerne velky obchodny podiel v KIA.
KIA Sephia = Mazda323
Stinger beriem tak, ze je tu vdaka Mazda6 MPS :rolleyes:
 
Klasik by pravil: "Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je to jediné, co proti tomu můžete dělat!"

soudím jen to, co posuzovat mohu ze zkušenosti = starší korejské vozy jsou žebřiňáky a nové se mi nelíbí - jak jezdí nevím - nezkoumám, co se mi nelíbí :)
 
Viděl jsem Kia Stinger na Legendách a musím říct, že je to auto za kterým se v reálu asi neotočím. Přestože na fotkách videu vypadá docela dobře. I když já jsem po pobytu v NA divnej, spíš bych se otočil za F150 SVT Raptor.
 
... a taky má přijít Insignia OPC ...
Uz jsi se byl na novou Insignii podivat? Ja se byl podivat v patek, ale odchazel jsem tak nejak se smisenymi pocity. Ale sam nevim proc.

Videl jsem liftback, prislo mi docela lacine zpracovani plastu na viku kufru (ne, ze by tam hraly moc velkou roli) a vubec ten kufr na me pusobil divne. Ale to je asi tim, ze jsem zvykly na kombiky :D. A take me zaujalo, ze kdyz jsem si nastavil u ridice sedacku pro sebe a dal jsem si ji dolu, tak vzadu neslo temer pod sedacku strcit nohy. Leda tak spicky v sandalech.
 
Ještě ne, dokud nebude OPC, tak tam fakt nemusím chodit, protože do normální bych nešel, je to na mě až moc plastikové.
 
... je to na mě až moc plastikové.
Takovy pocit mi take utkvel v mysli, ale nevim proc. Nemuzu to podlozit zadnymi fakty, nejsem zadny auto-specialista.

Ale proc si myslis, ze by OPC na tom melo byt zasadne jinak? Vidim to pouze na ostrejsi sportovni linky z venku, jine narazniky a nejaky cervene prosivany interier :D. Co to zmeni na plasticnosti?

Jinak jsem si zaroven v patek prohlizel novou CX-5, z te jsem mel lepsi pocity. Jenze to je proste najednou familierni prostredi, takze hodnoceni neni prilis objektivni.
 
U OPC jsem schopen plastikový interiér tolerovat díky výkonu motoru. Já jsem si novou CX-5 KF prohlédl na Legendách, a vedle perfektních vyvážených tvarů karosérie CX-5 KE, obzvlášť pak po FL s novou maskou, je to podle mého popelka. Jediné, co je výrazné, je předek.
 
Jak jsem rikal, jsem houby kritik a teda nevim, co si predstavit pod perfektne vyvazenymi tvary. Me se tedy KF libi daleko vic, jak KE z venku. Predevsim zepredu (ale mohli si odpustit to vystrcene logo/radar) a z boku. Zezadu jako by tomu neco chybelo. Nejsem sice priznivec chromovych list, ale tam jako by primo chybela. Ale jak rikam, subjektivni ...
 
Mně se nelíbí, že to z boku už má některé linie jak od Kabaně podle pravítka. A ta kabina posunutá vzad.
 
Predná časť je zmesou Lexusu (mriežka), Citroenu (rozdelené svetlomety ako Xsara) a možno aj trochu novej Toyoty CHR (krivky).
Zo zadu je to ako do zadku kopnutá i20 s prímesou Dacie Sandero Stepway Outdoor.
Nelíbí!!!
 
Back
Top