• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Cukání při rozjezdu

Zkusím tu záslepku EGR a uvidím. Teď, jak jsou ty vedra, tak se mi zdá, že to škube čím dál víc. SCV ventil mám nový, vyčištěno EGR a pořád to škube.
 
@Scud nakonec pomohlo vyčištění celé palivové soustavy. Co si pamatuju, tak dle jeho slov to co tankoval, nemělo s naftou nic společného o_O Určitě napíše sám, kde a co mu dělali ;)
 
Mám najeto 150 tis což se mi osobně zdá docela málo na turbo, které taky dochlazuji. Je suchý a hadice nevím. Diagnostika kód netuším, jen mi borec řekl, že mu to ukázalo nízký tlak v turbu...origo diagnostika u Mazdy min trojku, takže tam jsem nebyl :( Teď jsem ve fázi testu, takže jsem natankoval lepší naftu a prolil to aditivem. Po ujetí pomalu celé nádrže, při ostřejším stylu jízdy se mi zdá lepší, necuká a lépe tlačí...Poté ještě zkusím vyčistit EGR a uvidí se...jinak zatím díky :) Tak snad to bude oukej :)

Jaké aditivum jsi tam dal?
 
Jak píše @Natural, došlo k čištění celé palivové soustavy včetně nádrže, výměně palivového filtru (ten původní propouštěl vše krom nafty - Bosch) a druhého SCV ventilu. Nafta byla špatná ale jsou dvě možnosti proč to tak bylo. 1. Nekvalitní nafta - tankoval jsem Vervu na benzině. 2. Podle rady jsem zkusil přidat do nádrže aditivum, což ale mohlo uvolnit usazeniny v nádrži a jelikož filtr nefiltroval, tak se bordel dostal až do SCV ventilu.
 
Osobně vždy dávám originální palivový filtr. Vervou to nebylo, jestli nejsi první majitel, tak ten předchozí jezdil na sračku a tobě se postupně uvolňoval bordel a Bosch filtr nedělal, to co dělat měl.
 
Měl jsem podobný problém na M3 BL 2.2 110kW, vytáhl jsem váhu vzduchu a pročistil. V tom plastovém výlisku je na konci drátku taková kapka - žluto/nědá , byla obalená černým prachem a svinstvem. Po vyčištění naprosto bez cuknutí. Snad to pomůže.
 
Takže auto se mi vrátilo z servisu z Palkovic. Skoro jsem ho nepoznal (po motorické stránce). Auto je úplně tichoučké (už si ho lidi nepletou s traktorem) a jízda je jedna báseň. Zatím ani zaškubnutí (musím to raději zaklepat, před tím se s ním skoro nedalo jezdit). Zaslepili mi EGR, vyčistili váhu vzduchu a zkalibrovali vstřiky. Prý byly úplně rozházené. Mám najezdit cca 2000km a pak dojet na kontrolu vstřiků,pokud se opět rozhází tak budu muset koupit nové (asi repasy). Ale zatím totální spokojenost. Moc děkuji Pánům automechanikům z Palkovic. Všem servis doporučuji.
 
Takže auto se mi vrátilo z servisu z Palkovic. Skoro jsem ho nepoznal (po motorické stránce). Auto je úplně tichoučké (už si ho lidi nepletou s traktorem) a jízda je jedna báseň. Zatím ani zaškubnutí (musím to raději zaklepat, před tím se s ním skoro nedalo jezdit). Zaslepili mi EGR, vyčistili váhu vzduchu a zkalibrovali vstřiky. Prý byly úplně rozházené. Mám najezdit cca 2000km a pak dojet na kontrolu vstřiků,pokud se opět rozhází tak budu muset koupit nové (asi repasy). Ale zatím totální spokojenost. Moc děkuji Pánům automechanikům z Palkovic. Všem servis doporučuji.
Také nedám na p.Mikuše a jeho kluky z Palkovic dopustit.
 
Jak píše @Natural, došlo k čištění celé palivové soustavy včetně nádrže, výměně palivového filtru (ten původní propouštěl vše krom nafty - Bosch) a druhého SCV ventilu. Nafta byla špatná ale jsou dvě možnosti proč to tak bylo. 1. Nekvalitní nafta - tankoval jsem Vervu na benzině. 2. Podle rady jsem zkusil přidat do nádrže aditivum, což ale mohlo uvolnit usazeniny v nádrži a jelikož filtr nefiltroval, tak se bordel dostal až do SCV ventilu.
Ahoj na kolik te to vyslo?a uz se to potom neobjevilo?me se ted jednou za cas za studena deje to stejne
 
No v Plakovicích jsem platil cca 10tis. Radsi nepočítám ještě to co jsem platil v Mazdě. Občas mám pocit že to zase poškublo, ale jen já, tak je to možná tím že už to škubání vyhledávám.
 
No v Plakovicích jsem platil cca 10tis. Radsi nepočítám ještě to co jsem platil v Mazdě. Občas mám pocit že to zase poškublo, ale jen já, tak je to možná tím že už to škubání vyhledávám.
No ja ti Nevim.ja jsem nechal skontrolovat a projet auto v palkovicich dva tydny zpatky a řekli ze je to v top stavu no a jak jsem odjizdel tak mi to zase parkrat skublo.taky jsem si myslel ze to je bud moji nohou nebo si to sugeruju.ale poznam kdyz se auto chova jinak.akorat je zajimave ze se to deje jednou za cas a nedela to pořád.
Aditiva davam a tankuju jen u benziny premiovku tak nevim.
 
Zajímavé, mě to právě dělalo pořád jinak, jednou při rozjíždění, jednou za tepla, jednou za studena, ale většinou když jsem předjížděl traktor :D, dojel jsem na jeho úroveň a pak mi odstavil plyn :D
 
Az tak?tak to se mi nestalo me to delalo za studena prave nekdy na jednicku a 2 kolem tech 1800-2000 a nad 2000 uz to bylo ok.ted to vyhledavam ale uz tyden nic.tak fakt nevím co to bylo...
 
Ahoj, Mám podobný problém - diesel GH 120 kW r. 2009, najeto 258 000 km. Po studeném startu kolísají otáčky na volnoběh. Kolísání výkonu a trhání probíhá i při jízdě pod mírným plynem. To vše ale jen při studeném startu po prvních 5 minut. Při teplém startu ani během delší jízdy to nedělá vůbec. Zejména to dělá pokud auto stojí např. 2 dny na mraze. Tankuju jenom Shell V-Power diesel. Může to být spíš škrtící klapka? Nebo EGR ventil nebo SCV ventil? Díky.
 
Zdravím vás, čítam o probléme šklbania alebo trhania . Rád by som sa opýtal na to zaslepenie EGR ? Nehodí auto do núdzového režimu ? Niekedy dávnejšie som zaslepil na staršom passate 1,9- 81 kw , a za 40 km už íšlo v núdzovom režime a svietila kontrolka motora. musel som vybrat záslepku. No a teraz na mazde 2,0l ( mám ho týždeň) šklbe pri teplom motore od 1500 do 1900 ot.:(
 
Nevěřím, že by ještě dnes takovou hloupost někdo dělal? Sám píšeš, že ti to u předchozího vozu dělalo neplechu. Celý systém je na existenci EGR nastavený...
 
Nehodí auto do núdzového režimu ?
Rozsvítí se kontrolky kontroly trakce a pal. emisního systému. Po najetí určitého počtu km kontrolky přestanou svítit a chyba se uloží do paměti.
Nebude stačit EGR jen vyčistit? ;)
 
Nevěřím, že by ještě dnes takovou hloupost někdo dělal? Sám píšeš, že ti to u předchozího vozu dělalo neplechu. Celý systém je na existenci EGR nastavený...
NA strane č.2 - SCUD píše že má zaslepený ventil. Tak neviem či je to pravda.
 
Back
Top