• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Doplňková výbava na CX-5

Jazzter

nový člen
5
Ahoj pánové, jsem tady nováček a rád bych vás požádal o názor na doplňkové vybavení.
Plánuji koupi CX5 (2,5 benzin) a zvažuji co dalšího k tomu dokupovat.
Můžu poprosit o rady/postřehy, abych neplatil za kraviny? Nebo naopak na něco nezapoměl.
Díky moc. Jazzter
 
Toto mám zatím na seznamu:
  • El. ovládané střešní okno (19 000)
    • Máte to prosím někdo? Jak je to velké? Sníží to strop v interiéru? O kolik?
  • Navi GPS (12 500)
  • Lišty prahů dveří podsvícené (9 000)
    • Máte toto někdo? Stojí to za ty prachy?
    • Ve výbavě Revolution Top tam není jinak nic?
  • Uvítací osvětlení interiéru (2 400)
  • Automatické sklápěni zrcátek (2 500) – Po přečtení diskusí do toho asi nepůjdu
  • Alarm (4 300) – Po přečtení diskusí do toho asi nepůjdu
    • Jaké doporučujete alternativy?
  • Zástěry přední (1 700), zástěry zadní (2 300)
  • Bezpečnostní matice na kola (1 500, cena z mazdashop.cz)
  • Alu ochranná/nášlapná lišta zadního nárazníku (4 400, cena z mazdashop.cz)
  • Alu pedály (5 300 cena z mazdashop.cz)
  • Dojezdové kolo místo opravní sady (12 000)
  • Vložka zavazadlového prostoru (2 400)
  • Koberce luxury látkové (2 300)
  • Síť do zavazadlového prostoru ( 1 800)
    • Máte toto někdo? Stojí to za ty prachy?
 
Toto mám zatím na seznamu:
  • El. ovládané střešní okno (19 000)
    • Máte to prosím někdo? Jak je to velké? Sníží to strop v interiéru? O kolik?
  • Navi GPS (12 500)
  • Lišty prahů dveří podsvícené (9 000)
    • Máte toto někdo? Stojí to za ty prachy?
    • Ve výbavě Revolution Top tam není jinak nic?
  • Uvítací osvětlení interiéru (2 400)