Freys
člen KLANu
- 43
Měl jsem s CX7 najeto 390 km a najednou někde za Pardubicema kontrolka - emise + ztráta výkonu. Tak volám na Mazda Europe Service, kde mě operátorka po sdělení problému přepojila na domovský Mazda servis - Autopalace Spořilov na přijímacího technika (tenkrát tam byl amatér Janeček), který sdělil, že to nejdříve zkonzultuje a zavolá zpět. Za chvíli mi odblekotal to co jsem si přečetl v návodu, abych s tim moc nejezdil a obrátil se na nejbližší servis! Takže opět volám na MES, kde mě operátorka sdělila adresu autorizovaného servisu v Pardubicích. Jméno už si nepamatuji. Když jsem to teď hledal, tak na streetview ul. Chrudimská je tam OPEL? Technici byli vstřícní, ale na auto tenkrát (2010) koukali jako na UFO a nic nezjistili, neboť na to prý neměli software! Ale poradili mě, ať zajedu kousek dál do Dražkovic, kde je prý fy Esako, která Mazdy dělá. Nejdříve jsem tam volal a nabídli mě, že pro mě zajedou, ale pokud to MES schválí. Což znamenalo x telefonátů! V Esako to překvapivě šlo ráz na ráz, bez problému provedli diagnostiku a zjistili, že je závadná lambda sonda. Přes systém objednali nový díl, za 2 dny bylo hotovo + půjčili mě auto. Sdělili, že to je chyba Mazdy, která uvolnila vadný díl do nového auta, přestože to všichni věděli a na netu bylo jasné, že nejsem sám kdo měl takový problém. Takže s Esako spokojenost zato s Mazdou CZ s jejím přístupem, nic moc, ale to už je známá věc, takže se musím smát když vidím v prospektech, jak má Mazda rozvinutou úžasnou servisní síť Neboť platí jaký pán, takový krám!