• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Garáž.cz 02: Mazda 3 a další auta....

Nemá cenu nic dodávat, Mazda je prostě "obyčejně neobyčejné auto" a tím plní tu svou krásu a dokonalost.
 
Nevím na co jsem myslel, ale asi jsem zapomněl dát odkaz. Teď už napraveno :)
 
Pokud vás bude zajímat jen mazda, tak přetočit na 23:55.
Tak sem to hodil na tu Mazdu a nevim jestli se neco zmenilo ve faceliftu ale feedback od kol mi prijde o dost horsi nez v me ex Mazde3 r.v.2003. Kazdopadne souhlasim s komfortem na 18"rafcich protoze kdyz v zime prezuju na 16" tak uprimne nepoznam rozdil v komfortu. V zatackach uz ale ano,ty 16" balony nejsou moc sportovni...A po zkonceni M3 reportaze prisla recenzicka auta z moji top petky :)
 
Tak sem to hodil na tu Mazdu a nevim jestli se neco zmenilo ve faceliftu ale feedback od kol mi prijde o dost horsi nez v me ex Mazde3 r.v.2003. Kazdopadne souhlasim s komfortem na 18"rafcich protoze kdyz v zime prezuju na 16" tak uprimne nepoznam rozdil v komfortu. V zatackach uz ale ano,ty 16" balony nejsou moc sportovni...A po zkonceni M3 reportaze prisla recenzicka auta z moji top petky :)

Ted jsem mel dva roky trojku 2015, predtim jsem mel trojku model 2012/13 a proti ni je nova trojka presnejsi (na stejne sirokych pneu) a vyrazne lip drzi, nez se dostane do smyku — teda na ty 2015 jsem mel Micheliny PilotSport 18", kdezto na ty starsi Nokian Z-Line 17", ale nemyslim, ze by pneu mohly delat takovej rozdil. Nez jsem presedlal na model 2015, neveril bych, ze auto stredni tridy muze drzet tak dobre.

Co se tyka zimnich 16", na ocelakach s Nokian WR D4 je trojka vcelku znatelne tissi, rizeni jde vic zlehka a o neco min jsou citit drobny nerovnosti. Pokud je silnice chladna, v zatackach drzi hodne podobne, jako na Michelinech v lete, ale samozrejme moment "utrhnuti" je vic prekvapivy a "zhoupnuty", protoze se delsi dobu napina pri bocnim zatiznei bocnice a pak se to utrhne naraz a zaroven tak jakoby plavneji. 18" ma ten prechod do smyku linearnejsi a bez toho chvlkovyho pocitu zaplavani.
 
Ted jsem mel dva roky trojku 2015, predtim jsem mel trojku model 2012/13 a proti ni je nova trojka presnejsi (na stejne sirokych pneu) a vyrazne lip drzi, nez se dostane do smyku
Ja ale psal ze necitim v te nove trojce tolik informaci od kol jako u 1 genereace. To ze je nova trojka celkove o dost lepsi auto je snad jasne ale s tim elektrickym servem to proste ztratilo dost pro me potrebnych informaci...
 
Back
Top