Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Já si to dohledal sólo na YT.Já tady nic nevidim,sem blbej nebo se něco pokazilo?
Tak sem to hodil na tu Mazdu a nevim jestli se neco zmenilo ve faceliftu ale feedback od kol mi prijde o dost horsi nez v me ex Mazde3 r.v.2003. Kazdopadne souhlasim s komfortem na 18"rafcich protoze kdyz v zime prezuju na 16" tak uprimne nepoznam rozdil v komfortu. V zatackach uz ale ano,ty 16" balony nejsou moc sportovni...A po zkonceni M3 reportaze prisla recenzicka auta z moji top petkyPokud vás bude zajímat jen mazda, tak přetočit na 23:55.
Tak sem to hodil na tu Mazdu a nevim jestli se neco zmenilo ve faceliftu ale feedback od kol mi prijde o dost horsi nez v me ex Mazde3 r.v.2003. Kazdopadne souhlasim s komfortem na 18"rafcich protoze kdyz v zime prezuju na 16" tak uprimne nepoznam rozdil v komfortu. V zatackach uz ale ano,ty 16" balony nejsou moc sportovni...A po zkonceni M3 reportaze prisla recenzicka auta z moji top petky
Ja ale psal ze necitim v te nove trojce tolik informaci od kol jako u 1 genereace. To ze je nova trojka celkove o dost lepsi auto je snad jasne ale s tim elektrickym servem to proste ztratilo dost pro me potrebnych informaci...Ted jsem mel dva roky trojku 2015, predtim jsem mel trojku model 2012/13 a proti ni je nova trojka presnejsi (na stejne sirokych pneu) a vyrazne lip drzi, nez se dostane do smyku