• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Handsfree, parrot a podobně

krom ceny jsem spíše příznivcem "OEM" řešení = šel bych cestou Parrota a podobně. Bury mi přijde jako předražená vopičárna...

Tak OEM je jaksi mimo hru když to nemám součástí výbavy. Takže v tomhle ohledu je Parrot stejně tak dodělávka jako Bury. Co mě na tom Bury řešení zaujalo, je že tam člověk nemá další display v podstatě využije smartphone jako ovladač i zobrazovadlo. Což mi právě u těch novejch Parrotů úplně nevyhovuje, jak tam je extra ovladač, kterej se mi jednak nelíbí a navíc je potřeba ho někam umístit....
 
Tim oem jsem myslel to jaksi dovybavit

Anebo Parrota bez displeje, jen ovladaci tlacitko schovany na dosah treba k fofrklacku a telefon bodnutej do aktivniho drzaku...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Anebo Parrota bez displeje, jen ovladaci tlacitko schovany na dosah treba k fofrklacku a telefon bodnutej do aktivniho drzaku...

No, to by sice bylo fajn, jenže tam je zase problém ten, že tyhle nejsou napojený na radio a taky jsou na baterku, což je napytel. Já právě chci aby zvuk z BT, z navigace v telefonu, z hovorů a tak šel přes repro auta. A pokud možno taky aby to bylo napájený s autem, abych to nemusel ručně zapínat a nedej bože ještě i nabíjet...
 
ten Parrot cos postnul je prima s displejem, pokud chceš mít telefon v kapse. Pokud ho máš viditelně na palubce v nabíječce, displej je k ničemu ...
 
ten Parrot cos postnul je prima s displejem, pokud chceš mít telefon v kapse. Pokud ho máš viditelně na palubce v nabíječce, displej je k ničemu ...
Tak to se asi hodí, páč trasy co dobře znám jezdím s telefonem v kapse, ale jak jedu někam prvně, tak si šoupnu telefon do držáku a pustim si navigaci. Takže ten display bych asi i užil....
 
Zatím ne. Momentálně vede řešení parrot s malým displayem, s tim ze ten ovladač nebudu používat bud vůbec, nebo ho umistim někam kde mi nebude vadit, což nevim kde je - rozhodne ne na volant... Ono by to melo umět hlasový příkazy :) taky je tam plus ze krom přehrávání audia pres HF je tam k dispozici i USB a Jack v přihrádce...
 
Ten cudlik bych dal na tunel klidne pred loketku, pohodlne by sel pouzivat i po pameti. Taky bych ho nechtel mit vypicenej nekde na palubce


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Přesně tak nějak uvažuju. Ten display je malej a vypadá docela dobře, ten mi neva, ale ten čudlík je hnus :D uvidíme jestli se rozhoupu. Na srazu uvidíš. Budu mít i další výraznější novinky nejspíš :)
 
Tak už mám nainstalovaný Parrot MKi 9100. Display vypadá hezky, připadá mi, že do designu palubky docela zapadá.

V kastlíku mám vyvedený USB a Jack. Ještě vymejšlim kam umístit ten bezdrát ovladač. To budu asi chvíli testovat. Mikrofon je na zrcátku.

Zatím krátká zkušenost pozitivní, hudba přes BT hraje pěkně. Hlasem jde pohodlně volat i přijímat hovory. Ještě musim vyzkoušet to přehrávání z USB...
 

Přílohy

  • WP_20150917_003.jpg
    WP_20150917_003.jpg
    593,6 KB · Zobrazení: 32
pokud byste měli u originální vestavěné HF sady problém s tím, že se spárovaný telefon automaticky nepřipojuje, vymažte v systému auta všechny dosavadní telefony a nový telefon spárujte znovu ,-)
 
Mám bluetooth sadu Nokia CK-7W, je ale dost stará, takže dneska to koupíte už jenom v bazaru nebo na aukru apod. (Ale bude za pár korun.) Umí jen to základní, je k tomu jednoduchý ovladač bez displeje, kterým nastavíte hlasitost, přijmete hovor nebo vytočíte poslední volané číslo. Což má i svoje výhody, ten ovladač je dost malinkatý, takže se dá umístit kamkoliv v autě, třeba i vedle ruční brzdy. Já ho mám na palubce vedle budíků.

Mám k tomu připojený vlasní reproduktor (umístěný je pod palubkou u spolujezdce), jinak by to šlo napojit i na repráky v autě, ale bylo by s tím hromada práce. Byla to taková krabička s ISO konektory, přes kterou procházely dráty k reprákům a při aktivním hovoru se uvnitř přepnulo relé, bylo slyšet, jak v tom cvaká.

Má to i výstup na ztlumení rádia, ale ten nemám zapojený, holt to rádio vypínám ručně.

S telefonem (mám Nokii X2-02, ale mělo by to chodit s jakýmkoliv bluetooth) se to spojí automaticky po otočení klíčku, úspěšné spárování potvrdí pípnutím.
 
Poslední úprava moderátorem:
Chcem sa opýtať, je podľa vás v poriadku cena montáže HF sady za 120€, keď HF sada stojí 140€. Konkrétne Parrot CK3100?
 
Chcem sa opýtať, je podľa vás v poriadku cena montáže HF sady za 120€, keď HF sada stojí 140€. Konkrétne Parrot CK3100?
Co prosim ??? Jestli dobře počítám tak chtějí za montáž cca 3300Kč ??? Tak jako chápu že vydělávat se musí,elektřina a výplaty tak něco stojí,ale tohle je těžká raketa. Kdybych to někomu montoval (beru třeba do M6GG,M3BK,M6GH),tak bych si za montáž řekl do 1000Kč. Když budu konkrétní,tak za montáž Parrot MKi9200 do 323BJ jsem chtěl 200Kč, CK3100 do Hyundai Coupe jsem řekl 300Kč, CK3200 do M6MPS 350Kč atd... Samozřejmě je to podle typu auta,ale za práci na namontování handsfree od Parrota si říct 3300Kč je fakt hodně přestřelený...
 
Nechcem týmto uškodiť autorizovanému servisu, avšak aj mne sa to zdá prinajmenšom „netrafené“. Aaaaaale, čo, takže KOVA Badín s.r.o., autorizovaný predajca a servis vozidiel Mazda. ;)

Montáž vyriešim po vlastnej línii. Ešte podotýkam, že vedúci servisu uviedol cenu CCA!!!
 
Tak nakoniec som si kúpil Parrot Minikit Neo HD2. Cena 58€. Umiestnenie na slnečnú clonu, ovládanie hovorov hlasom (prijatie-odmietnutie, vytočenie kontaktu), automatické zapnutie pri nástupe do vozidla, automatické vypnutie po 5 minútach. Hlasitosť reproduktora výborná. Druhá strana ma počuje výborne. Batéria ešte neviem ako dlho vydrží, mám ho iba krátko. Nabíjanie cez microusb.
stiahnuť.jpg
Zatiaľ veľká spokojnosť! Po nejakom čase napíšem viacero postrehov :)
 
Back
Top