• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Už se ptali chlapi včera na minisrazu, řešil jsem spoustu pracovních věcí, daně, kontrolní hlášení atp., neměl jsem vůbec kapacitu na výrobu. Ale myslím na to, potřebuju zasednout k pájení tak jako tak, mám tu i jiné resty.
Jak jsi teda dopadl se svym i-Stop Blocker projektem? Tuhle me tak napadlo, ze jsem tu nevidel zadny vysledek.
 
Mám tu naprogramované čipy, součástky a plošňáky, nejsou jen ručičky, co by to daly do kupy. :)
 
Neudělal, tlačím před sebou milión jiných věcí. :D Jsem nebyl schopný ani oměřit šuplérou 4pístkové třmeny z CX-7, jestli by pasovaly na díry a na rovinu kotoučů...
 
Zrovna tento týden se mi stalo, že jsem měla zapnutý i-stop, dojížděla z vedlejší silnice, mírně si přibrzdila, asi uvedla na vteřinu auto do klidu a když jsem chtěla jet, tak mi to zdechlo...Nějak se to probralo, ale celou cestu mi pak blikal oranžově i-stop. To se mi ještě nestalo, aby to blikalo. Musela jsem zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat a už to bylo OK. Je to tam fakt na škodu :-(
 
No u mě to funguje tak,že když mám přeplé na ofuk předního skla,tak se i-Stop ani nezapne.Přišel jsem na to v létě,když mi i-stop dlouho nezapnul :)
 
Mno a Tobe, kdyz si manualne zmenis smer vydechu klimatizace, se Ti nevypne Auto mod? Me totiz jo, coz potom neni zrovna vyhra. Misto rucniho vypinani i-Stop bych pro zmenu porad kvedlal s klimatizaci, na kterou vetsinou vubec nesaham, pokud nemenim vnitrni cirkulaci za venkovni.
 
Po měsíci testování musím říct, že to jde. Opravdu jde překódovat SSU (Start Stop Unit) tak, že se i-Stop nezapne. Konečně mohu jezdit bez otravného mačkání tlačítka a bez svítící kontrolky. Takže pokud někdo bude chtít, vezmu na další sraz notebook s kalkulačkou kontrolních součtů a můžeme to tam komukoliv nastavit.
 
Po měsíci testování musím říct, že to jde. Opravdu jde překódovat SSU (Start Stop Unit) tak, že se i-Stop nezapne. Konečně mohu jezdit bez otravného mačkání tlačítka a bez svítící kontrolky. Takže pokud někdo bude chtít, vezmu na další sraz notebook s kalkulačkou kontrolních součtů a můžeme to tam komukoliv nastavit.
Vynikajuca sprava. :cool:
Stale som tvrdil, ked sa da deaktivovat istop spinacom, musi sa dat aj software-ovo.
Gratulujem :finger:
 
Jako bonus jsem po zkoumání práce ruského kutila přišel na to, jak aktivovat automatické zamykání (způsob pak jde nastavit asi v 5 různých možnostech na audiosystému) a funkci coming home (opět, doba rozsvícení světel se dá nastavit na audiosystému).
 
Po měsíci testování musím říct, že to jde. Opravdu jde překódovat SSU (Start Stop Unit) tak, že se i-Stop nezapne. Konečně mohu jezdit bez otravného mačkání tlačítka a bez svítící kontrolky. Takže pokud někdo bude chtít, vezmu na další sraz notebook s kalkulačkou kontrolních součtů a můžeme to tam komukoliv nastavit.
Hlásim se jako první,jestli operuješ v Praze,můžem se domluvit?
 
Samozřejmě, platí to i pro MZD Connect, ten to jen ovládá přes CAN.
 
@shr3k Ide nejak sprevádzkovať automatické zamykanie aj na GHčko?
To netuším, tam je jen jeden BCM (body control module), vím, že by měl jít nakódovat třeba tempomat (po zapojení tlačítek na volantu), dešťový senzor a tak, ale o automatickém zamykání nic nevím. Problém tam je, že GH nebyl world model a pro USA, kde se automatické zamykání používá, se dělal ve Flat Rocku.
 
U aut co jsem to měl, tak jsem to nechal zrušit. Nevidím v tom žádnou výhodu aby po 15km/h se auto zamklo. Možná aby tě nikdo nevybral v Praze na křižovatce když stojíš. ;)
 
To už jsem si nechal raději propojit světla s kabinou, aby když zamknu tak aby svitili na cestu než zhasne osvětlení u vnitř. A to samé při odemikání.
 
Back
Top