• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

No neviem teraz spamäti ako to je v tom infotainmente schované, ale presne tak ako hovoríš je tam asi 5 možností. Buď sa zamkne po rozjazde a odomkne ručne, alebo zamkne pri rozjazde a odomkne pri preradení do "P", alebo sa odomkne až pri vypnutí motora a podobne... všetky možnosti si nepamätám, ja som zvolil tú, že sa zamkne po rozjazde a odomkne pri preradení do P. Asistent sa dá vypnúť buď tlačítkom vľavo pod volantom alebo v menu obmedzíš jeho funkčnosť len na vizuálne upozornenie (na head-up) alebo vizuálne + zvukové pípnutie.
 
No neviem teraz spamäti ako to je v tom infotainmente schované, ale presne tak ako hovoríš je tam asi 5 možností. Buď sa zamkne po rozjazde a odomkne ručne, alebo zamkne pri rozjazde a odomkne pri preradení do "P", alebo sa odomkne až pri vypnutí motora a podobne... všetky možnosti si nepamätám, ja som zvolil tú, že sa zamkne po rozjazde a odomkne pri preradení do P. Asistent sa dá vypnúť buď tlačítkom vľavo pod volantom alebo v menu obmedzíš jeho funkčnosť len na vizuálne upozornenie (na head-up) alebo vizuálne + zvukové pípnutie.
mam tam teď při rozjezdu zámek ale po zastavení musím vypnout motor aby šel otevřít kufr. až bude čas a chuť tak to projdu

Přes to, to nebude asi co popisuje Šrek "způsob pak jde nastavit asi v 5 různých možnostech na audiosystému"
 
Zeptám se jako dement.... automatické zamykání u GH nehrozí co ? :-( asi ani kufru že ?

Díkes
 
kufr je zamčený i když nastartovaný stojíš, dokud nepustíš brzdový pedál a nezatáhneš ručku
 
Teď už snad do "správnějšího vlákna".

Vlastním zánovní Mazdu 3 s manuální převodovkou. Měl bych dotaz na zkušenější, kteří se již sehráli s i-stop systémem.

Je normální když mi po zastavení na křižovatce a vyřazení motor zhasne, objeví se nápis "i-stop" (doposud vše OK), ale vzápětí sám od sebe po pár vtěřinách opět nastartuje? Nedělám během té doby nic - nepřidávám plyn, neřadím, apod.. Vážně jde o 3-5 vteřin, tzn. úplně nelogicky.
 
Teď už snad do "správnějšího vlákna".

Vlastním zánovní Mazdu 3 s manuální převodovkou. Měl bych dotaz na zkušenější, kteří se již sehráli s i-stop systémem.

Je normální když mi po zastavení na křižovatce a vyřazení motor zhasne, objeví se nápis "i-stop" (doposud vše OK), ale vzápětí sám od sebe po pár vtěřinách opět nastartuje? Nedělám během té doby nic - nepřidávám plyn, neřadím, apod.. Vážně jde o 3-5 vteřin, tzn. úplně nelogicky.

to ale prece neni nelogicke.. auto proste zacalo potrebovat pustenej alternator.

Jinak doporucuju vypnout.. chcipnutim motoru tu klesne tlak oleje a polozi se klika na saly... tj. prestane to idealne mazat.
 
Teď už snad do "správnějšího vlákna".

Vlastním zánovní Mazdu 3 s manuální převodovkou. Měl bych dotaz na zkušenější, kteří se již sehráli s i-stop systémem.

Je normální když mi po zastavení na křižovatce a vyřazení motor zhasne, objeví se nápis "i-stop" (doposud vše OK), ale vzápětí sám od sebe po pár vtěřinách opět nastartuje? Nedělám během té doby nic - nepřidávám plyn, neřadím, apod.. Vážně jde o 3-5 vteřin, tzn. úplně nelogicky.
Jde o normální jev tohoto nesmyslu.Pokud hodnota napětí na baterce padne pod určitou mez,kdy jede klima,rádio a další spotřebiče,motor sám naskočí a alternátor dobíjí...i stop se sám deaktivuje.DEAKTIVOVAT NA TRVALO A JE POKOJ;)
 
Zkusil jsem odklonit čidlo u zámku kapoty,prý to vypne i-stop.
 

Přílohy

  • pic-1.jpg
    pic-1.jpg
    769,1 KB · Zobrazení: 285
  • pic-2.jpg
    pic-2.jpg
    776,8 KB · Zobrazení: 277
  • pic-3.jpg
    pic-3.jpg
    765,1 KB · Zobrazení: 277
  • pic-4.jpg
    pic-4.jpg
    647,8 KB · Zobrazení: 276
  • pic-5.jpg
    pic-5.jpg
    773,6 KB · Zobrazení: 278
Back
Top